Çağrı merkezi operasyonunuzda kalite yönetimi ile müşterilerinize sunduğunuz hizmeti ve müşteri temsilcilerinin performansını yönetin. Şirketinizin ve ekibinizin hizmet kalitesini değerlendirerek, ürünlerin ve hizmetleriniz ile ilgili iyileştirmeler planlayabilirsiniz. Müşteri geri bildirimleriyle hizmet kalitenizi değerlendirin, müşteri memnuniyetini artırın.
AloTech ile oluşturabileceğiniz memnuniyet anketleri sayesinde müşterilerinizden geri bildirim alabilirsiniz. Memnuniyet anketi için belirlediğiniz parametrelere göre form oluşturabilir, sorulara yönelik puanlamayı belirleyebilirsiniz. Farklı operasyon ya da hizmetlerin değerlendirilmesi için birden fazla form oluşturabilirsiniz. Memnuniyet anketleri ile müşteri temsilcisinin vermiş olduğu hizmet, hatalı işlem ya da sorunun çözümüne dair geri bildirimleri alarak müşteri memnuniyetini ölçün.
Operasyonunuzun hizmet kalitesini, kalite ekibiniz ile değerlendirebilirsiniz. Müşterilerinize sunulan hizmeti değerlendirmek için kalite değerlendirme formları oluşturabilirsiniz. Kalite Ekibi tarafından yapılan değerlendirmeler müşteri temsilcileri ile AloTech Ekranı’nda paylaşılır. Müşteri temsilcileri ses kaydetme özelliği ile değerlendirilen çağrının ses kaydına ulaşabilir, puanlamayı ve değerlendiren kişiyi görüntüleyebilir. Geçmişe dönük tüm değelendirmelere aynı ekranda ulaşabilir.
Kalite değerlendirme formları çoktan seçmeli ya da açık uçlu sorular ile oluşturulabilir. Değerlendirme; müşteri temsilcisinin ses tonu, müşteriyi karşılaması, isim ile hitap gibi kıstaslara göre yapılabilir. Temsilciler hangi ölçütler ile puanlandığını ve değerlendirme detaylarını AloTech Ekranı’nda kolaylıkla görüntüleyebilir. Müşteri temsilcileri ve operasyonunuzun KPI raporlarına kalite değerlendirme sonuçları ile ulaşabilirsiniz. AloTech Kalite Değerlendirme formları sayesinde operasyonunuza geri bildirimleri hızlı ve detaylı iletebilir, gelişime açık alanları belirleyebilirsiniz.
AloTech Teknolojisi ile çağrı merkezi operasyonunuzda sesli iletişimin yanında yazılı iletişim kanallarını da kullanabilirsiniz. Tıpkı çağrı için hazırlanan memnuniyet anketleri ve kalite değerlendirme formları gibi yazılı iletişim için de kriterlere uygun anket ve formlar oluşturun. Müşteri temsilcilerinin Web Chat, WhatsApp ya da Facebook üzerinden yapmış olduğu chat kayıtlarına ulaşabilir, bu yazışmaları değerlendirebilirsiniz. Chat sonrası müşterilerinizden sizi değerlendirmelerini talep edebilir, müşterilerinize memnuniyet anketi iletebilirsiniz. Farklı kalite değerlendirme formları oluşturun, müşteri temsilcilerinin sesli ve yazılı iletişimini ayrı puanlama kriterlerine göre değerlendirin.
Kalite değerlendirme sonuçları detayları ile müşteri temsilcileriyle paylaşılır ve mail olarak iletilir. Aynı zamanda kalite ekibinin yaptığı değerlendirme sonuçlarını üst yöneticilere gönderebilir ve sürecin birden fazla kişi tarafından kontrol edilmesini sağlayabilirsiniz. Müşteri temsilcileri değerlendirme sonuçlarını AloTech Ekranı’ndan detayları ile inceleyebilir ve gerekli durumda itiraz edebilir. Müşteri temsilcilerinin değerlendirmelere yönelik yapmış olduğu itirazlar değerlendiren kullanıcının ekranına bildirim olarak iletilir ve itiraz sürecinin takibi kolaylıkla sağlanır.
Günümüzün dünyasında, müşterileriniz markanızla telefon, sosyal medya, e-posta veya anlık mesajlaşma gibi farklı kanallar üzerinden etkileşime geçebilir. Ancak, tutarsız yanıtlar, kanallar arası kopukluk veya yavaş çözümler, müşteri güvenini zedeleyeceği için sadakati riske atar ve işletmenizin itibarını gölgeler. Çünkü farklı kanallardaki dağınık iletişim, temsilcilerinizin verimliliğini düşürür, müşteri sadakatini riske atar ve işletmenizin kaynaklarını tüketir. Temel olarak […]
Black Friday’in yoğunluğu, işletmenizin müşteri taleplerini karşılamada sınandığı bir dönemdir. Müşterileriniz hızlı yanıtlar, net bilgiler ve sorunsuz hizmet bekler, aksi halde güven erir, sadakat zedelenir, satış fırsatları kaçar. Çünkü Black Friday aslında bir fırsattır, hazırlıksız yakalanırsanız bu fırsat kaosa dönüşür. Kopuk iletişim, yetersiz destek veya dağınık süreçler, temsilcilerinizin performansını baltalarken markanızın itibarını gölgeler ve aynı […]
Çağrı merkezleri, iş dünyasında akıcı ve hızlı çözümler sunmak için oluşturulan iletişim birimleridir. Teknolojinin gelişmesiyle birlikte devreye giren bulut iletişim merkezleri, gerçek zamanlı çağrı merkezi raporlama gibi sistemlerle birlikte üretkenliği artırmayı hedefler. Gerçek zamanlı araçların sunduğu anlık veriler bulut çağrı merkezi sistemlerinin önemli avantajları arasındadır. Peki, gerçek zamanlı raporlama araçları hangileridir ve kullanılan sistemlerin çağrı […]