AloTech IVR Dialer Özelliği ile önceden belirlenen kişi listelerine müşteri temsilcisi olmadan arama yapabilirsiniz. IVR Dialer, müşteri temsilcilerinin iş yükünü azaltarak müşterilere ulaşır, operasyonu kolaylaştırır ve verimliliği arttırır. AloTech IVR Dialer özelliği sayesinde listelerinizi hızlı bir şekilde arayıp, iletmek istediğiniz bilgileri müşterilerinize aktarabilirsiniz.
AloTech IVR Dialer Özelliği ile müşteri memnuniyetini ölçebilirsiniz. Verdiğiniz hizmet sonrası müşterileriniz için otomatik memnuniyet anketi aramaları oluşturabilir ve anket sonuçlarının raporlarına AloTech üzerinden ulaşabilirsiniz. Memnuniyet anketi raporu ile geliştirmeniz gereken alanları belirleyebilir ve bu konular ile ilgili aksiyonlar alarak verimliliği artırabilirsiniz.
AloTech IVR Dialer ile müşterilerinize tanıtım hedefinize uygun anonslar dinletebilir, bilgilendirmeler yapabilir ve hatırlatmalar oluşturabilirsiniz. IVR Dialer ve Predictive Dialer özelliklerini pazarlama faaliyetlerinizde kullanabilir, kampanyalarınız hakkında müşterilerinize bilgilendirme yapabilirsiniz. Kampanyanıza onay veren ya da temsilcisiyle görüşmek isteyen müşterilerinizin ilgili ekiplere aktarımını sağlayabilirsiniz. Bu sayede çağrı merkezi operasyon yükünü azaltırken, müşteri memnuniyetini arttırabilirsiniz.
AloTech IVR Dialer Özelliği ile bilgilendirmelerinizi müşteri temsilcisi olmadan yapabilirsiniz. Müşteri temsilcisi ile yapılan görüşmelere göre hem müşterileriniz hem de operasyonunuz için zaman tasarrufu sağlayabilir, çağrı merkezi operasyonunuzun iş yükünü azaltabilirsiniz. Örneğin; bir kampanya hakkında müşterilerinizi bilgilendirmek istediğinizde, anonslar ile müşterilerinize kampanya hakkında bilgi alma onayını sorabilir, onaylayan müşterileri anons yardımıyla ya da müşteri temsilcisi ile bilgilendirebilirsiniz.
AloTech Teknolojisi ile oluşturduğunuz listeler için arama kurallarını özelleştirebilirsiniz. Ulaşılamayan numaraların gün içerisinde tekrar kaç kez ve hangi aralıklarla aranacağını belirleyebilir, bu sayede aramaları hedeflerinize göre düzenleyebilirsiniz. Yapılan aramaların verimini AloTech’in canlı izleme ekranları üzerinden takip edebilirsiniz. Gelen çağrı yönetimi ve giden çağrı yönetimini sesli yanıt sistemi ile en verimli şekilde gerçekleştirebilirsiniz.
AloTech Teknolojisi ile aranacak listeleri CSV formatında sisteme yükleyebilir ya da kullandığınız CRM yazılımından API ile aktarabilirsiniz. Kullandığınız CRM’deki listelerinizi hızlıca sisteme yükleyerek farklı kategorilerdeki müşterilerinize rahatlıkla ulaşabilirsiniz. AloTech Teknolojisi ile kaçan çağrılarınızı dialer özelliği ile otomatize edebilir, bu çağrılar için de farklı bir liste oluşturabilirsiniz. Farklı konular ile ilgili ulaşmak istediğiniz müşterileri farklı listeler ve farklı arama kuralları ile otomatik arayabilirsiniz.
Yılın en hareketli alışveriş dönemlerinden biri olan Black Friday, müşteriler için büyük fırsatlar sunar. Ancak bu yoğun talep dönemi çağrı merkezleri için de zorlu bir sınavın başladığını gösterir. Müşteriler, bu dönemde hızlı hizmet beklerken çağrı merkezleri de artan taleplere yanıt verebilmek için hazırlıklarını yapmalıdır. Müşterilerin hızla yanıt beklediği çözüme mümkün olabilecek en hızlı şekilde ulaşmak […]
Yılın en beklenen zamanı geldi! Black Friday, Cyber Monday, 11.11 gibi indirim günlerine ev sahipliği yapan kasım ayında müşteri hizmetlerini de yoğun bir dönem bekliyor. Alışveriş sezonu geldiğinde, çağrı merkezleri adeta bir sınavdan geçer. Yükselen çağrı sayısı ve artan müşteri talepleri karşısında etkili bir deneyim sunmak zorlu hale gelir. Ancak yoğunluğu yönetmenin ve müşterilerinizi memnun […]
Perakende sektörü hızla dijitalleştiği için müşteri hizmetleri süreçleri de bu dönüşümün merkezinde yer alır. Yapay zeka (AI), işletmelere daha verimli, hızlı ve kişiselleştirilmiş çözümler sunarak müşteri hizmetleri alanında devrim yaratır. Bu aşamada teknolojik gelişimin satışları artırma ve müşteri memnuniyetini sağlama noktasında ne kadar etkili olduğu ise merak konusu. İşte tam bu noktada perakende sektöründe AI’ın […]