Yeni Projeler, Yeni Müşteriler, Yeni Hedefler

Mevcut projelerinizde yenilikler ve geliştirmeler yapmak isteyebilirsiniz. Yeni başlamak istediğiniz projeler için her şey karmaşık gibi görünebilir. Bazen nereden başlayacağınızı bilemezsiniz, işte AloTech tam bu noktada yanınızda. Her biri çağrı merkezi sektöründe deneyimli, AloTech ve Çağrı Merkezi Teknolojileri konusunda uzman olan proje ekibi; ihtiyacınızı dinleyerek olası riskleri, iyileştirmeleri ve çözümleri paylaşmak için hazır.

Yeni Projeler

Çağrı merkezi operasyonunuz için projenizi AloTech ekibi ile şekillendirin! Gelen aramalarda size özel oluşturulacak IVR akışı ile müşterilerinizi ihtiyaçlarına göre ilgili birime yönlendirin. Web sitenizde konumlandırabileceğiniz chat özelliği ile müşterilerinizle çağrının yanı sıra yazılı iletişim de kurabilirsiniz. Bunun yanında AloTech WhatsApp entegrasyonu sayesinde WhatsApp üzerinden gelen chatleri de tek ekran üzerinden karşılayabilirsiniz. AloTech Teknolojisi ile tüm chat detayları ve raporlarına ulaşabilirsiniz.Tüm sorularınız için AloTech ile iletişime geçin.

Mevcut Projelerde Geliştirme

Projeler değişim ve gelişime her zaman açıktır. İhtiyaçlarınız için yeni çözüm önerilerine ihtiyaç duyabilirsiniz ya da operasyonunuzun verimliliğini arttırmak isteyebilirsiniz. Yeniliklerle verimliliğinizi arttırabilir, değişen müşteri ihtiyaçlarınıza göre IVR akışlarınızda güncelleme yapabilirsiniz. Ayrıca, AloTech ile ulaşabileceğiniz detaylı çağrı raporları, çağrı merkezi metrikleri ve operasyonunuzu canlı izleyebildiğiniz ekranlar sayesinde operasyon verimliliğini takip edebilir ve geliştirmek için yeni aksiyonlar alabilirsiniz. Farklı sektörlerden geniş müşteri portföyü ile yeni öneriler için AloTech ekibi yanınızda.

Operasyonel Verimlilik Artışı

Operasyonel hedeflerinizin gerçekleşmesi için yeni çözüm önerilerine ya da kalite artışı için değişime ihtiyacınız olabilir. Müşterileriniz ile görüşme kalitenizi nasıl arttırabileceğinizi veya operasyonunuzda hedeflediğiniz rakamlara nasıl ulaşabileceğinizi AloTech ile çözümleyin. Veri analizlerinde ihtiyacınız olacak tüm veriye AloTech ekranlarından ulaşabilirsiniz. Danışman şirketlere sunabileceğiniz tüm raporlar ve sorularınız için AloTech yanınızda.

Performans Arttırma Önerileri

AloTech Teknolojisi ile müşteri temsilcilerinizin daha verimli ve daha müşteri odaklı olabilmesi için yeni çözümler oluşturabilirsiniz. Yapay zeka destekli robotlar ile müşteri temsilcisine ihtiyacı minimuma indirerek müşterilerinize 7/24 hizmet verebilirsiniz. Sesli yanıt sisteminizde, chat ya da WhatsApp gibi yazılı kaynaklarda müşterilerinizin bilgi taleplerine self servis cevaplar üretin. Memnuniyet anketleri ile müşterilerinizden geri bildirimler alın ve ihtiyacınız olan verilere kolaylıkla ulaşın! Böylece yeni müşterilerinize daha çok zaman ayırın.

Daha Az Kaçan Çağrı, Daha Fazla Ulaşma Oranı

Self servis projelerinizle müşterilerinize 7/24 hizmet sağlayın. Mesai saatleriniz dışında müşterileriniz talep ettiği bilgilere self servis çözümler ile ulaşabilirler. Böylece müşterilerinizin mesai saatini beklemesini engelleyebilir, müşteri temsilcilerine ulaşma ihtiyacını AloTech Teknolojisi ile azaltarak operasyonunuzun verimliliğini arttırabilirsiniz. Mesai saatleriniz içerisinde kaçan çağrılarınız için manuel takibi ortadan kaldırarak operasyonunuzu daha otomatize hale getirebilirsiniz.

Kullanım kolaylılığı, tüm yeni teknolojileri, hızla operasyonlarımıza entegre edebilmesi ve 7/24 her ihtiyacımızda destek olan samimi personeli ile, AloTech, en iyi çalışma arkadaşlarımızdan biri.

Aylin Kılıç
KARİYER.NET RAPORLAMA PLANLAMA MÜDÜRÜ

Öne Çıkan İçerikler

Predictive Dialer Nedir? Çağrı Merkezleri için Etkin Kullanım Rehberi
BLOG
Predictive Dialer Nedir? Çağrı Merkezleri için Etkin Kullanım Rehberi

Çağrı merkezleri, günümüz iş dünyasında müşteri ilişkilerinin merkezinde yer alır. Yoğun arama trafiği, anlık yanıt gereksinimi ve yüksek verimlilik beklentileri nedeniyle çağrı merkezleri sürekli gelişen teknolojik altyapılarla desteklenmeye devam eder. Bunun nedeni ise gelişen teknolojiler doğrultusunda müşteri ihtiyaçlarını zamanında ve etkili şekilde karşılamak. Ancak, manuel arama yöntemlerinin getirdiği verimlilik kaybı, çağrı merkezi operasyonlarının etkinliğini azaltacağından […]

Black Friday Verileri Müşteri Deneyiminizi Nasıl Şekillendirir?
BLOG
Black Friday Verileri Müşteri Deneyiminizi Nasıl Şekillendirir?

Merhaba! Kasım ayında her yıl aklınıza aynı dönem gelir: Black Friday. İndirimlerin tavan yaptığı dönemde satış hacimleri rekor kırar, çağrı merkezleri tam kapasite çalışır ve her an yeni bir müşteri talebi gelir. Şirketler için işin özü aslında çok net: Tüm bu yoğunlukta müşteri deneyimi optimizasyonu hiç sekteye uğramamalı. AloTech olarak yıllardır markaların yanında yer alır, […]

CS-Black Friday
BLOG
Black Friday Döneminde Müşteri Memnuniyetini Artırmanın 10 Stratejisi

Değerli e-ticaret sektörü profesyonelleri, Her yıl heyecanla beklenen indirim sezonuna yaklaşıyoruz. Bu dönem sizler kadar, iletişim altyapısı geliştiren bizim gibi teknoloji sağlayıcıları için de büyük önem taşıyor. AloTech’in 13 yıllık müşteri deneyimi ve çağrı merkezi tecrübesiyle birlikte alışveriş sezonunda gözden kaçmaması gereken bazı noktaları sizlerle paylaşmak istiyorum.   Etkili Kaynak Planlaması ve Hazırlık: Geçmiş Black […]

Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu ile Tanışın

Çok Kanallı İletişim
Hızlı Kurulum, Kolay Entegrasyon
Taahhütsüz Kullandığın Kadar Öde!
İstediğin Yerden Çalış

AloTech hakkındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın!

Kaydınız yapıldı. İlginiz için teşekkür ederiz. Kapat