Çağrı merkezi operasyonunuzu ihtiyacınıza yönelik veriler ile takip etmek ya da kullanım verimliliğinizi artırmak için özelleştirme imkanı sunuyoruz. Operasyon yöneticileri ve müşteri temsilcileri için özel olarak geliştirilen wallboard tasarımları ile verimliliğinizi arttırmak için AloTech Ekibi yanınızda. Müşteri temsilcilerinin performanslarını, özel izin ya da durum bilgilerini takip edebileceğiniz bu ekranda dilediğiniz düzenlemeleri yapabilirsiniz.
Çağrı merkezi operasyonunuzun ihtiyaçlarına yönelik ekran özelleştirmeleri, operasyonel verimliliği artırırken yönetim ve takibi kolaylaştırır. İhtiyaçlarınıza yönelik verileri ve ekrandaki konumlarını AloTech ile operasyonunuza özel olarak tasarlayın. Çağrı merkezi yöneticileri ve müşteri temsilcileri için geliştirilen wallboard tasarımları ile görüntülemek istediğiniz tüm veriler özel raporlar haline getirilebilir. Özelleştirilmiş ekranlar ile dilediğiniz verileri takip edin, raporlama ve analiz sürecinizi iyileştirin.
Çağrı merkezi operasyonunuz için tasarladığınız özel ekranlarda, seçtiğiniz parametrelere göre veriler anlık olarak görüntülenir. Operasyonda ihtiyacınız olan tüm verilerin anlık olarak görüntülenebilmesi, takibinizi kolaylaştıracak ve gerekli durumlarda hızlı müdahale imkanı sağlayacaktır. AloTech bulut çağrı merkezi sistemi ile ihtiyacınıza uygun olarak özelleştirilmiş ekranları canlı takip edin, doğru verilere anında ulaşın.
Doğum günleri, ayın elemanı duyuruları, fotoğraf ya da dilediğiniz görselleri, kullandığınız AloTech ekranlarında görüntüleyebilirsiniz. Gün içinde kullandığınız ekranlarda yapacağınız değişiklikler ile çalışma arkadaşlarınıza kendilerini özel hissettirebilir, motivasyonlarını artırabilirsiniz. Ekibinizin motivasyonunu iyileştirerek şirket aidiyeti oluşturabilir, çalışanlarınızın memnuniyeti ile birlikte müşteri memnuniyetine katkı sağlayabilirsiniz.
AloTech Teknolojisi ile gün içinde çağrıların yoğun olduğu saatleri tespit edebilirsiniz. Bekleyen çağrı sayısı yükseldiğinde ve trafiğiniz arttığında canlı izleme ekranları ile anlık olarak takip edebilirsiniz. Uygun müşteri temsilcisinin olmadığı durumlarda, molaları AloTech Wallboard ile yönetebilirsiniz. Özel alarmlar üreterek ilgili parametrelerde kritik durum oluştuğunda uyarı alabilirsiniz. Böylece müdahale ve bilgi edinme hızını artırabilirsiniz.
AloTech Wallboard ile anneler günü, kadınlar günü, sevgililer günü gibi özel günlerde, görsel ve yazılar yayınlayabilirsiniz. Özel günlerde farkındalığı artırarak çalışanlarınıza ve değerlerine verdiğiniz önemi gösterebilirsiniz. Operasyonunuzdaki kişilerin doğum günlerini ilan edebilir, tüm ekip arkadaşlarınıza duyurabilirsiniz. Çalışanlarınıza kendilerini özel hissettirerek motivasyonlarını artırabilirsiniz.
Çağrı merkezleri, iş dünyasında akıcı ve hızlı çözümler sunmak için oluşturulan iletişim birimleridir. Teknolojinin gelişmesiyle birlikte devreye giren bulut iletişim merkezleri, gerçek zamanlı çağrı merkezi raporlama gibi sistemlerle birlikte üretkenliği artırmayı hedefler. Gerçek zamanlı araçların sunduğu anlık veriler bulut çağrı merkezi sistemlerinin önemli avantajları arasındadır. Peki, gerçek zamanlı raporlama araçları hangileridir ve kullanılan sistemlerin çağrı […]
Sigorta deyince aklınıza karmaşık poliçeler, bitmeyen telefon trafiği ve “Acaba primimin son ödeme tarihi ne?” diye soran müşteriler mi geliyor? Bu işin içinde olanlar bilir, sigortacılıkta müşterilerle iletişim bir yandan hız, bir yandan da dikkat ister. Peki, yoğun tempoyu nasıl daha iyi yönetebilirsiniz? Modern çağrı merkezi çözümleri tam da bu ihtiyaçlarınıza yanıt verecek seçenekler sunar. […]
Çağrı merkeziniz, işletmenizin müşterilerle kurduğu bağın en önemli noktalarından biridir. Ancak bu merkezi ayakta tutmanın maliyeti bazen bütçenizi sarsabilir. Yüksek personel giderleri, pahalı altyapı yatırımları, karmaşık süreçler ya da verimsiz sistemler, kaynaklarınızı hızla tüketebilir. Peki, müşteri memnuniyetinden taviz vermeden bu giderleri nasıl azaltabilirsiniz? Cevap doğru teknolojileri ve stratejik yaklaşımları bir araya getirmekte yatıyor. Geleneksel yöntemlerin […]