Çağrı merkezi operasyonunuzu ihtiyacınıza yönelik veriler ile takip etmek ya da kullanım verimliliğinizi artırmak için özelleştirme imkanı sunuyoruz. Operasyon yöneticileri ve müşteri temsilcileri için özel olarak geliştirilen wallboard tasarımları ile verimliliğinizi arttırmak için AloTech Ekibi yanınızda. Müşteri temsilcilerinin performanslarını, özel izin ya da durum bilgilerini takip edebileceğiniz bu ekranda dilediğiniz düzenlemeleri yapabilirsiniz.
Çağrı merkezi operasyonunuzun ihtiyaçlarına yönelik ekran özelleştirmeleri, operasyonel verimliliği artırırken yönetim ve takibi kolaylaştırır. İhtiyaçlarınıza yönelik verileri ve ekrandaki konumlarını AloTech ile operasyonunuza özel olarak tasarlayın. Çağrı merkezi yöneticileri ve müşteri temsilcileri için geliştirilen wallboard tasarımları ile görüntülemek istediğiniz tüm veriler özel raporlar haline getirilebilir. Özelleştirilmiş ekranlar ile dilediğiniz verileri takip edin, raporlama ve analiz sürecinizi iyileştirin.
Çağrı merkezi operasyonunuz için tasarladığınız özel ekranlarda, seçtiğiniz parametrelere göre veriler anlık olarak görüntülenir. Operasyonda ihtiyacınız olan tüm verilerin anlık olarak görüntülenebilmesi, takibinizi kolaylaştıracak ve gerekli durumlarda hızlı müdahale imkanı sağlayacaktır. AloTech bulut çağrı merkezi sistemi ile ihtiyacınıza uygun olarak özelleştirilmiş ekranları canlı takip edin, doğru verilere anında ulaşın.
Doğum günleri, ayın elemanı duyuruları, fotoğraf ya da dilediğiniz görselleri, kullandığınız AloTech ekranlarında görüntüleyebilirsiniz. Gün içinde kullandığınız ekranlarda yapacağınız değişiklikler ile çalışma arkadaşlarınıza kendilerini özel hissettirebilir, motivasyonlarını artırabilirsiniz. Ekibinizin motivasyonunu iyileştirerek şirket aidiyeti oluşturabilir, çalışanlarınızın memnuniyeti ile birlikte müşteri memnuniyetine katkı sağlayabilirsiniz.
AloTech Teknolojisi ile gün içinde çağrıların yoğun olduğu saatleri tespit edebilirsiniz. Bekleyen çağrı sayısı yükseldiğinde ve trafiğiniz arttığında canlı izleme ekranları ile anlık olarak takip edebilirsiniz. Uygun müşteri temsilcisinin olmadığı durumlarda, molaları AloTech Wallboard ile yönetebilirsiniz. Özel alarmlar üreterek ilgili parametrelerde kritik durum oluştuğunda uyarı alabilirsiniz. Böylece müdahale ve bilgi edinme hızını artırabilirsiniz.
AloTech Wallboard ile anneler günü, kadınlar günü, sevgililer günü gibi özel günlerde, görsel ve yazılar yayınlayabilirsiniz. Özel günlerde farkındalığı artırarak çalışanlarınıza ve değerlerine verdiğiniz önemi gösterebilirsiniz. Operasyonunuzdaki kişilerin doğum günlerini ilan edebilir, tüm ekip arkadaşlarınıza duyurabilirsiniz. Çalışanlarınıza kendilerini özel hissettirerek motivasyonlarını artırabilirsiniz.
Yılın en hareketli alışveriş dönemlerinden biri olan Black Friday, müşteriler için büyük fırsatlar sunar. Ancak bu yoğun talep dönemi çağrı merkezleri için de zorlu bir sınavın başladığını gösterir. Müşteriler, bu dönemde hızlı hizmet beklerken çağrı merkezleri de artan taleplere yanıt verebilmek için hazırlıklarını yapmalıdır. Müşterilerin hızla yanıt beklediği çözüme mümkün olabilecek en hızlı şekilde ulaşmak […]
Yılın en beklenen zamanı geldi! Black Friday, Cyber Monday, 11.11 gibi indirim günlerine ev sahipliği yapan kasım ayında müşteri hizmetlerini de yoğun bir dönem bekliyor. Alışveriş sezonu geldiğinde, çağrı merkezleri adeta bir sınavdan geçer. Yükselen çağrı sayısı ve artan müşteri talepleri karşısında etkili bir deneyim sunmak zorlu hale gelir. Ancak yoğunluğu yönetmenin ve müşterilerinizi memnun […]
Perakende sektörü hızla dijitalleştiği için müşteri hizmetleri süreçleri de bu dönüşümün merkezinde yer alır. Yapay zeka (AI), işletmelere daha verimli, hızlı ve kişiselleştirilmiş çözümler sunarak müşteri hizmetleri alanında devrim yaratır. Bu aşamada teknolojik gelişimin satışları artırma ve müşteri memnuniyetini sağlama noktasında ne kadar etkili olduğu ise merak konusu. İşte tam bu noktada perakende sektöründe AI’ın […]