Çağrı merkezi operasyonunuzda kalite yönetimi ile müşterilerinize sunduğunuz hizmeti ve müşteri temsilcilerinin performansını yönetin. Şirketinizin ve ekibinizin hizmet kalitesini değerlendirerek, ürünlerin ve hizmetleriniz ile ilgili iyileştirmeler planlayabilirsiniz. Müşteri geri bildirimleriyle hizmet kalitenizi değerlendirin, müşteri memnuniyetini artırın.
AloTech ile oluşturabileceğiniz memnuniyet anketleri sayesinde müşterilerinizden geri bildirim alabilirsiniz. Memnuniyet anketi için belirlediğiniz parametrelere göre form oluşturabilir, sorulara yönelik puanlamayı belirleyebilirsiniz. Farklı operasyon ya da hizmetlerin değerlendirilmesi için birden fazla form oluşturabilirsiniz. Memnuniyet anketleri ile müşteri temsilcisinin vermiş olduğu hizmet, hatalı işlem ya da sorunun çözümüne dair geri bildirimleri alarak müşteri memnuniyetini ölçün.
Operasyonunuzun hizmet kalitesini, kalite ekibiniz ile değerlendirebilirsiniz. Müşterilerinize sunulan hizmeti değerlendirmek için kalite değerlendirme formları oluşturabilirsiniz. Kalite Ekibi tarafından yapılan değerlendirmeler müşteri temsilcileri ile AloTech Ekranı’nda paylaşılır. Müşteri temsilcileri ses kaydetme özelliği ile değerlendirilen çağrının ses kaydına ulaşabilir, puanlamayı ve değerlendiren kişiyi görüntüleyebilir. Geçmişe dönük tüm değelendirmelere aynı ekranda ulaşabilir.
Kalite değerlendirme formları çoktan seçmeli ya da açık uçlu sorular ile oluşturulabilir. Değerlendirme; müşteri temsilcisinin ses tonu, müşteriyi karşılaması, isim ile hitap gibi kıstaslara göre yapılabilir. Temsilciler hangi ölçütler ile puanlandığını ve değerlendirme detaylarını AloTech Ekranı’nda kolaylıkla görüntüleyebilir. Müşteri temsilcileri ve operasyonunuzun KPI raporlarına kalite değerlendirme sonuçları ile ulaşabilirsiniz. AloTech Kalite Değerlendirme formları sayesinde operasyonunuza geri bildirimleri hızlı ve detaylı iletebilir, gelişime açık alanları belirleyebilirsiniz.
AloTech Teknolojisi ile çağrı merkezi operasyonunuzda sesli iletişimin yanında yazılı iletişim kanallarını da kullanabilirsiniz. Tıpkı çağrı için hazırlanan memnuniyet anketleri ve kalite değerlendirme formları gibi yazılı iletişim için de kriterlere uygun anket ve formlar oluşturun. Müşteri temsilcilerinin Web Chat, WhatsApp ya da Facebook üzerinden yapmış olduğu chat kayıtlarına ulaşabilir, bu yazışmaları değerlendirebilirsiniz. Chat sonrası müşterilerinizden sizi değerlendirmelerini talep edebilir, müşterilerinize memnuniyet anketi iletebilirsiniz. Farklı kalite değerlendirme formları oluşturun, müşteri temsilcilerinin sesli ve yazılı iletişimini ayrı puanlama kriterlerine göre değerlendirin.
Kalite değerlendirme sonuçları detayları ile müşteri temsilcileriyle paylaşılır ve mail olarak iletilir. Aynı zamanda kalite ekibinin yaptığı değerlendirme sonuçlarını üst yöneticilere gönderebilir ve sürecin birden fazla kişi tarafından kontrol edilmesini sağlayabilirsiniz. Müşteri temsilcileri değerlendirme sonuçlarını AloTech Ekranı’ndan detayları ile inceleyebilir ve gerekli durumda itiraz edebilir. Müşteri temsilcilerinin değerlendirmelere yönelik yapmış olduğu itirazlar değerlendiren kullanıcının ekranına bildirim olarak iletilir ve itiraz sürecinin takibi kolaylıkla sağlanır.
Yılın en hareketli alışveriş dönemlerinden biri olan Black Friday, müşteriler için büyük fırsatlar sunar. Ancak bu yoğun talep dönemi çağrı merkezleri için de zorlu bir sınavın başladığını gösterir. Müşteriler, bu dönemde hızlı hizmet beklerken çağrı merkezleri de artan taleplere yanıt verebilmek için hazırlıklarını yapmalıdır. Müşterilerin hızla yanıt beklediği çözüme mümkün olabilecek en hızlı şekilde ulaşmak […]
Yılın en beklenen zamanı geldi! Black Friday, Cyber Monday, 11.11 gibi indirim günlerine ev sahipliği yapan kasım ayında müşteri hizmetlerini de yoğun bir dönem bekliyor. Alışveriş sezonu geldiğinde, çağrı merkezleri adeta bir sınavdan geçer. Yükselen çağrı sayısı ve artan müşteri talepleri karşısında etkili bir deneyim sunmak zorlu hale gelir. Ancak yoğunluğu yönetmenin ve müşterilerinizi memnun […]
Perakende sektörü hızla dijitalleştiği için müşteri hizmetleri süreçleri de bu dönüşümün merkezinde yer alır. Yapay zeka (AI), işletmelere daha verimli, hızlı ve kişiselleştirilmiş çözümler sunarak müşteri hizmetleri alanında devrim yaratır. Bu aşamada teknolojik gelişimin satışları artırma ve müşteri memnuniyetini sağlama noktasında ne kadar etkili olduğu ise merak konusu. İşte tam bu noktada perakende sektöründe AI’ın […]