TikTak

AloTech’in özel raporlama Dashboard’u ile müşteri hizmetleri verimliliğini analiz ediyor.

TikTak, yeni nesil teknolojilere entegre bir sistem yapısı için AloTech teknolojisini tercih ediyor.

Bireylerin ve kurumların dakikalık ve günlük araç kiralama ihtiyaçlarını karşılayan ve kullandığın kadar ödemeye olanak sağlayan yeni nesil araç paylaşım markası TikTak, binlerce kullanıcısına üstün teknolojili bir müşteri iletişimi için AloTech teknolojisini kullanıyor.

AloTech teknolojisini tercih etme sebeplerinin başında ise AloTech ileri teknolojilerle entegre edilebilen gelişmiş altyapısı olduğunu belirtiyor. Kullandıkları mevcut sistemde yeni teknolojilerin entegrasyonu ve iletişim kalitesinde yaşanan zorlukları AloTech ile çözümlediklerini vurguluyor.

Hızlı Talep Karşılama

Zaman ve Enerji Tasarrufu

Yüksek Müşteri Memnuniyeti

Maliyet Avantajı

Sorun Neydi, Nasıl Bir Çözüm Sunduk?

“AloTech’in bulut tabanlı altyapısı sayesinde donanım bazlı sorunlardan kurtulduk.”

TikTak, geçmişte donanım bazlı sistemler nedeniyle karşılaştıkları sorunlar, iş süreçlerinde aksamalara ve maliyet artışlarına neden olduğundan bahsediyor. AloTech’in sağladığı bulut çözümleri sayesinde, TikTak ağır ve pahalı donanımlara bağımlı kalmadan, daha esnek ve ölçeklenebilir bir çağrı merkezi sistemi kullanıyor.

Bulut teknolojisine geçiş ile hem maliyet avantajı sağlıyor hem de müşteri hizmetlerinin kalitesini iyileştirerek,, müşteri memnuniyetini artırıyor. Aynı zamanda, bulut teknolojisinin sunduğu uzaktan erişim imkanı, TikTak’ın iş süreçlerini daha dinamik ve etkili bir şekilde yönetmesine olanak tanıyor.

“AloTech’e geçiş sürecine puanımız 10 üzerinden 10!"

Çağrı merkezi hizmeti veren pek çok firma çoğu zaman sistem geçişlerinden dolayı büyük endişe duyuyor. Operasyonun kesintiye uğrama riski, sisteme alışamama gibi geçiş sürecinde yaşanabileceği düşünülen sıkıntılardan dolayı sistem değişikliklerine kimi zaman endişeyle yaklaşıyor. Ancak AloTech’in hızlı kurulum özelliği sayesinde operasyonlarınız kesintiye uğramıyor ve tüm iletişim operasyonunuz çok kısa bir sürede AloTech bulut çağrı merkezi platformuna taşınıyor.

TikTak da bu geçiş sürecinden AloTech’in en büyük avantajlarından biri olarak bahsediyor.  Bu sorunsuz ve hızlı geçiş sürecini de 10 üzerinden 10 şeklinde puanlıyor.

TikTak, ihtiyacına özel raporlarla verimlilik analizi yapıyor, süreçlerini iyileştiriyor.

AloTech’in sunduğu özel raporlama desteği ile ölçümlemek istedikleri pek çok veriye TikTak’a özel hazırlanan Dashboard üzerinden ulaşabiliyor. Çağrı merkezi operasyonlarının yönetimi ve performans verimliliğini ölçümlemek amacı ile hazırlanan özel raporlama ekranlarından anlık olarak veri takibi yapabiliyor. Dolayısıyla AloTech’in gelişmiş raporlama araçları aracılığıyla iş süreçlerini pek çok metrik üzerinden takip ederek iş süreçlerini iyileştirme fırsatı buluyor.

IVR (İnteraktif Sesli Yanıt Sistemi) ile müşterilerine hızlı çözümler sunuyor.

TikTak, IVR sistemi ile otomatik sesli yanıtlar ve menü seçenekleri aracılığıyla müşteri taleplerini ilgili ekiplere yönlendiriyor. İhtiyacına özel IVR akışları oluşturarak gelen çağrıları pratik bir şekilde yönlendirerek hem müşterilerinin çözüme hızlı bir şekilde ulaşmalarını kolaylaştırıyor hem de operasyon ekibinin yükünü hafifletiyor. 

Self servis çözümleri, hızlı teknik destek, güçlü teknolojik altyapı…

TikTak, AloTech’in çağrı merkezi çözümleri arasında özellikle self servis kullanım kolaylığı, hızlı teknik destek ve güçlü teknolojik altyapı gibi özelliklerden büyük fayda sağladığını vurguluyor.

Self servis özelliği, TikTak çalışanlarına, sistem üzerinde daha fazla kontrol ve esneklik sunarak, müşteri sorgulamalarını ve rutin işlemleri daha hızlı ve verimli bir şekilde yönetme imkanı tanıyor. Bu, müşteri deneyimini doğrudan etkileyerek, hizmet kalitesini artırıyor.

AloTech’in hızlı teknik desteği, olası sorunların çözümünde TikTak’a zaman kazandırıyor. Bu destek, iş süreçlerindeki kesintileri minimize ederken, operasyon ekibinin teknik problemlerle vakit kaybetmeden, kesintisiz iletişim hizmeti sunmalarına olanak sağlıyor. AloTech’in 24/7 teknik destek hizmeti sayesinde her türlü sorun ve görüşlerini ilgili dedike ekibe ileterek hızlı dönüşlerle sorunları herhangi bir kesinti yaşamadan sağlıyor. 

AloTech’in güçlü teknolojik altyapısı ise, TikTak’ın çağrı merkezi operasyonlarını daha güvenli, stabil ve ölçeklenebilir hale getiriyor. Bulut çağrı merkezi sistemi ile yeni teknolojileri çağrı merkezinde uygulayabilen TikTak dilediği akıllı iş uygulamalarını sistemine entegre ederek çağrı merkezinin verimliliğini artırıyor. AloTech ile çağrı merkezini daha etkin bir şekilde yönettiğini belirtiyor. 

TikTak, En Çok Hangi AloTech Özelliklerini Kullanıyor?

TikTak’a Nasıl Avantajlar Sağladık?

“Biz operasyonumuz ile ilgili bir şey hayal ettiğimizde AloTech ile görüşüyoruz ve hızlıca hayata geçiriyoruz. Sizin yönlendirdiğiniz çözüm ortaklarını tercih ediyoruz. AloTech sayesinde sektöre hakim oluyor, birçok iş ortağını tanıma fırsatı yakalıyor ve bu ekosistemin önemli bir parçası olabiliyoruz.”
Bahar Dinç
Müşteri Hizmetleri Grup Yöneticisi
Sunulan kesintisiz ve kaliteli hizmet, taleplerimize hızlı dönüş yapılması, düşük problem oranı ve kullanıcı dostu olmalarından dolayı çok memnunuz.
Fatih Baysal
TikTak Müşteri Hizmetleri Merkezi Müdürü

Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu ile Tanışın

Çok Kanallı İletişim
Hızlı Kurulum, Kolay Entegrasyon
Taahhütsüz Kullandığın Kadar Öde!
İstediğin Yerden Çalış

AloTech hakkındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın!

Kaydınız yapıldı. İlginiz için teşekkür ederiz. Kapat