Supplementler

ChatBot ile maliyet avantajı sağlıyor, operasyon yükünü azaltıyor.

Supplementler, ChatBot ile maliyet avantajı kazanıyor.

Supplementler.com, 2012 yılında kurulan Dikey Vitamin A.Ş., Türkiye’nin en hızlı büyüyen spor ve sağlıklı yaşam şirketi olarak hizmet veriyor. Spor takviyeleri sunan Supplementler.com; vitamin ve mineral takviyeleri ile sağlıklı atıştırmalıklar sunan Vitaminler.com ve sporseverleri spor ekipmanları ve tekstil ürünleriyle buluşturan Fitmoda.com aracılığıyla kendi markaları dışında, sektördeki diğer markaların ürünlerinin de satışını gerçekleştiriyor.

Mutlu çalışanların mutlu müşteriler anlamına geldiğine inanan şirket, insana yatırımı öncelik olarak görüyor. Dolayısıyla mutlu müşteriler kazanmaya odaklanan Supplementler üst düzey bir müşteri deneyimi sunmak için de en iyi iletişim teknolojilerini tercih ediyor. Türkiye’nin en büyük bulut tabanlı çağrı merkezi sistemi AloTech ile çağrı merkezi operasyonlarını buluta taşıyan firma hem sesli hem de yazılı iletişim kanallarında yeni nesil müşteri deneyimi sunuyor. Özellikle ChatBot ile yazılı iletişim operasyonlarındaki verimliliği artırırken bir yandan da maliyet avantajı sağlıyor. Daha az müşteri temsilcisiyle çok daha fazla müşteri talebi karşılayarak operasyon yükünü azaltıyor.

chart--3D

Çoklu Kanal Yönetimi

Zaman ve Enerji Tasarrufu

chat-bot

Yüksek Müşteri Memnuniyeti

bot

ChatBot ile Maliyet Avantajı

Sorun Neydi, Nasıl Bir Çözüm Sunduk?

Supplementler, bulut teknolojisiyle çağrı merkezi operasyonlarını tek ekranda yönetiyor.

Supplementler, müşteri hizmetlerini üst düzeye taşımayı ve alışılagelmişin dışında bir deneyim sunmayı hedeflediği için AloTech’i tercih ettiğini belirtiyor. Özellikle standart bir iletişim operasyonu yürütmektense yeni teknolojilerle, sektör trendlerini entegre edebilecekleri yeni bir çağrı merkezi sistemi kurmak istedi. Bu arayışın sonucunda da yolu AloTech ile kesişti.

 

Hem tüm müşterilerine daha hızlı ve daha efektif bir hizmet verebilmek hem de bunu uzaktan en kolay şekilde yapabilmeyi hedefliyordu. Bu ihtiyaca yönelik olarak AloTech kullanmaya başlayan firma artık çağrı merkezini tek bir platform üzerinden yönetebiliyor. Bulut teknolojisinin avantajlarından faydalanarak operasyon ekibinin dilediği yerden çalışabilmesini sağlıyor, aynı zamanda da operasyonun her aşamasını uzaktan yürütebiliyor. Sesli ve yazılı iletişim kanallarını, gelişmiş raporlama araçlarını ve operasyon takip araçlarını tek bir ekran üzerinden aktif bir şekilde kullanabiliyor.

“AloTech ile müşteri iletişiminde kesinlikle daha stabil bir hizmet vermeye başladık, bu durum bizler için müşteri deneyiminin iyileşmesinde katkı sağladı.”

ChatBot ile operasyon ekibinin yükünü hafifletiyor, verimliliği artırıyor.

Müşteri memnuniyetine odaklanan firma, müşterileriyle iletişim kurmak için birden fazla kanal kullanıyor. Tabii bu kanalları da AloTech üzerinden tek ekranda yönetiyor. WhatsApp Business ve ChatBot kanallarını aktif olarak kullanan firma yeni nesil tüketicilerin yazışma kanallarına olan ilgisini de müşteri hizmetlerinde avantaja dönüştürüyor. Yazılı iletişim kanallarına ChatBot teknolojisini entegre ederek müşteri temsilcilerinin yükünü azaltıyor, operasyon verimliliğini artırıyor. ChatBot ile aynı anda birden fazla talebe hızlıca dönüş sağlıyor, pek çok sorunu temsilciye aktarılmadan kolayca çözümlüyor. Böylece firma çağrı kanalında oluşan yoğunluğun önüne geçti.

Diğer yandan müşteri verilerini en verimli şekilde kullanmayı hedefleyen Supplementler ChatBot sayesinde müşterilerine ait tüm bilgileri yapay zeka desteğiyle chat kanalında sunabiliyor. Bu da müşterilerine kişiselleştirilmiş bir deneyim sunmasına olanak sağlıyor.

WhatsApp Business ile en sık kullanılan kanalda taleplere hızlıca dönüş sağlıyor.

Milyarlarca kullanıcıya sahip WhatsApp Business kanalı, firmanın yeni nesil iletişim deneyimini geliştiriyor. En çok kullanılan mesajlaşma kanalını müşteri iletişimi için aktif olarak kullanan Supplementler aynı anda birden fazla mesaj talebini yanıtlıyor. Bunu da yine AloTech ekranı üzerinden pratik bir şekilde yönetiyor. Hem her an erişilebilir oluyor hem de hızlı çözümlerle müşteri memnuniyetini artırıyor.

Yalın ve kolay anlaşılır arayüzü çalışan performansını artırıyor.

AloTech yeni arayüzüyle kullanıcılarına çok daha kullanışlı bir platform sunmaya başladı. Kullanıcı deneyimi odağında geliştirilen yeni müşteri temsilcisi ekranları operasyon ekibinin işini kolaylaştırıyor. Firma, AloTech’in kolay anlaşılır, yalın ve temiz arayüzünün çalışanların platform öğrenimini hızlandırdığını ve de uzun vadede performansını artırdığını belirtiyor. Temsilciler AloTech ekranlarında ihtiyacı olan tüm araçlara kolayca ulaşıyor, bu da verimliliği büyük ölçüde artırıyor.

“Çalışanlarımız tarafından baktığımızda AloTech’in gelişmiş ama bir o kadarda anlaşılır ve yalın bir arayüz sunması performanslarına katkı sağladı.”

“AloTech’in sunduğu gelişmiş raporlama araçları diğer çözüm alternatiflerinde yok.”

Gelişmiş raporlama araçları Supplementler’in en çok kullandığı özelliklerimizden biri. Firma, AloTech’in sunduğu bu analiz ve değerlendirme avantajını başka bir çözüm alternatifinde bulamadıklarını belirtiyor. Gerçek zamanlı takip, detaylı raporlama, kişiselleştirilmiş raporlar oluşturma gibi özellikler sayesinde müşterilerimiz analiz süreçlerini zenginleştiriyor. Bu da tabii süreç iyileştirmelerine önemli fayda sağlıyor.

AloTech’i tercih etme sebeplerinin başında 7/24 destek imkanı geliyor.

Supplementler’in AloTech’i tercih etme sebeplerinin başında çözüm odaklı deste ekibi geliyor. 7/24 ücretsiz destek sağlayan AloTech ekibi, firmaya dedike şekilde çalışıyor. Sektörün dinamiklerine, müşteri ihtiyaç ve çözümlerine hakim deneyimli uzman ekibimiz müşterimizin her türlü sorusuna hızlıca dönüş sağlıyor. Bu da Supplementler için en az sunduğumuz yeni nesil teknolojilerin avantajları kadar önem taşıyor.

Supplementler’e Nasıl Avantajlar Sağladık?

"Teknolojiyi sıkı şekilde takip ederek alt yapısını geliştiren ve gelişen sistemini müşterilerine özel, fayda sağlayacak şekilde sunan AloTech, değerli iş ortaklarımızdandır."
Sercan Karaahmetoğlu
Müşteri İlişkileri Müdürü

Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu ile Tanışın

Çok Kanallı İletişim
Hızlı Kurulum, Kolay Entegrasyon
Taahhütsüz Kullandığın Kadar Öde!
İstediğin Yerden Çalış

AloTech hakkındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın!

Kaydınız yapıldı. İlginiz için teşekkür ederiz. Kapat