Supplementler.com, 2012 yılında kurulan Dikey Vitamin A.Ş., Türkiye’nin en hızlı büyüyen spor ve sağlıklı yaşam şirketi olarak hizmet veriyor. Spor takviyeleri sunan Supplementler.com; vitamin ve mineral takviyeleri ile sağlıklı atıştırmalıklar sunan Vitaminler.com ve sporseverleri spor ekipmanları ve tekstil ürünleriyle buluşturan Fitmoda.com aracılığıyla kendi markaları dışında, sektördeki diğer markaların ürünlerinin de satışını gerçekleştiriyor.
Mutlu çalışanların mutlu müşteriler anlamına geldiğine inanan şirket, insana yatırımı öncelik olarak görüyor. Dolayısıyla mutlu müşteriler kazanmaya odaklanan Supplementler üst düzey bir müşteri deneyimi sunmak için de en iyi iletişim teknolojilerini tercih ediyor. Türkiye’nin en büyük bulut tabanlı çağrı merkezi sistemi AloTech ile çağrı merkezi operasyonlarını buluta taşıyan firma hem sesli hem de yazılı iletişim kanallarında yeni nesil müşteri deneyimi sunuyor. Özellikle ChatBot ile yazılı iletişim operasyonlarındaki verimliliği artırırken bir yandan da maliyet avantajı sağlıyor. Daha az müşteri temsilcisiyle çok daha fazla müşteri talebi karşılayarak operasyon yükünü azaltıyor.
Çoklu Kanal Yönetimi
Zaman ve Enerji Tasarrufu
Yüksek Müşteri Memnuniyeti
ChatBot ile Maliyet Avantajı
Supplementler, müşteri hizmetlerini üst düzeye taşımayı ve alışılagelmişin dışında bir deneyim sunmayı hedeflediği için AloTech’i tercih ettiğini belirtiyor. Özellikle standart bir iletişim operasyonu yürütmektense yeni teknolojilerle, sektör trendlerini entegre edebilecekleri yeni bir çağrı merkezi sistemi kurmak istedi. Bu arayışın sonucunda da yolu AloTech ile kesişti.
Hem tüm müşterilerine daha hızlı ve daha efektif bir hizmet verebilmek hem de bunu uzaktan en kolay şekilde yapabilmeyi hedefliyordu. Bu ihtiyaca yönelik olarak AloTech kullanmaya başlayan firma artık çağrı merkezini tek bir platform üzerinden yönetebiliyor. Bulut teknolojisinin avantajlarından faydalanarak operasyon ekibinin dilediği yerden çalışabilmesini sağlıyor, aynı zamanda da operasyonun her aşamasını uzaktan yürütebiliyor. Sesli ve yazılı iletişim kanallarını, gelişmiş raporlama araçlarını ve operasyon takip araçlarını tek bir ekran üzerinden aktif bir şekilde kullanabiliyor.
Müşteri memnuniyetine odaklanan firma, müşterileriyle iletişim kurmak için birden fazla kanal kullanıyor. Tabii bu kanalları da AloTech üzerinden tek ekranda yönetiyor. WhatsApp Business ve ChatBot kanallarını aktif olarak kullanan firma yeni nesil tüketicilerin yazışma kanallarına olan ilgisini de müşteri hizmetlerinde avantaja dönüştürüyor. Yazılı iletişim kanallarına ChatBot teknolojisini entegre ederek müşteri temsilcilerinin yükünü azaltıyor, operasyon verimliliğini artırıyor. ChatBot ile aynı anda birden fazla talebe hızlıca dönüş sağlıyor, pek çok sorunu temsilciye aktarılmadan kolayca çözümlüyor. Böylece firma çağrı kanalında oluşan yoğunluğun önüne geçti.
Diğer yandan müşteri verilerini en verimli şekilde kullanmayı hedefleyen Supplementler ChatBot sayesinde müşterilerine ait tüm bilgileri yapay zeka desteğiyle chat kanalında sunabiliyor. Bu da müşterilerine kişiselleştirilmiş bir deneyim sunmasına olanak sağlıyor.
AloTech hakkındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın!
Kaydınız yapıldı. İlginiz için teşekkür ederiz. Kapat