AloTech ile farklı lokasyonlarda yürüttüğü çağrı merkezi operasyonlarını anlık olarak takip ediyor.
Papara, farklı lokasyonlardaki operasyonunu, tek ekran üzerinden kolayca yönetiyor.
2016 yılında Bankacılık Düzenleme ve Denetleme Kurumu’ndan aldığı “Elektronik Para Kuruluşu” lisansı ile faaliyet göstermeye başlayan Papara, 8. yılında 700 kişilik bir ekibe ve 20 milyon kullanıcıya ulaşmıştır.
MasterCard, Visa ve Bankalararası Kart Merkezi üyesi olarak Türkiye’de ilk defa bankaya bağımlı olmayan MasterCard logolu bir ön ödemeli kart üretmiş ve kullanıma sunmuştur. Papara’da bugün itibarıyla 20 milyondan fazla kullanıcı her gün yüz binlerce işlem gerçekleştiriyor. Papara’nın sunduğu kullanıcı deneyimini iyileştiren AloTech çözümleri, çağrı merkezi yönetiminde çok yönlü fayda sağlıyor.
AloTech, 700’ün üzerinde markanın çağrı merkezi operasyonlarını tek platform üzerinden yönetilmesini sağlıyor. Türkiye’nin öncü finansal teknoloji şirketi Papara da AloTech ile birlikte operasyon takibinin kolaylaştığını vurguluyor.
Papara, gerçek zamanlı veri takibinden aktif çağrı durumlarının izlenmesine kadar outsource ve kendi operasyon ekibi ile farklı lokasyonlarda yürüttüğü çağrı merkezi operasyonlarını tek ekranda canlı bir dashboard üzerinden kolayca takip edebiliyor. Papara Çağrı Merkezi Operasyon Müdürü Furkan Aygül, AloTech’in sağladığı en önemli avantajlardan birinin süreçleri kolaylaştırması olduğunu belirtiyor. Aygül, aynı zamanda süreci kolaylaştıran unsurlardan birinin de AloTech ekibinin 7/24 desteği olduğunu vurguluyor.
AloTech’in yeni nesil çözümleri ile ekiplerin performansı, gerçek zamanlı verilerin yansıdığı dashboard üzerinden uzaktan kolayca takip edilebiliyor. Bu da performans iyileştirme, kalite değerlendirme ve iyileştirme süreçlerinde büyük avantaj sağlıyor.
Gerçek Zamanlı Raporlama ile Takip ve Analiz Kolaylığı
Zaman ve Enerji Tasarrufu
Yüksek Müşteri Memnuniyeti
Birlikte neler başardık?
Raporlama konusunda harcanan süreden tasarruf ettik.
AloTech’in sunduğu gelişmiş raporlama özellikleri de Papara’nın çağrı merkezi operasyonunu iyileştiren unsurlar arasında öne çıkıyor. Data Studio ve ihtiyaca özel raporlama araçlarının entegrasyonu, kalite kriterlerine yönelik uygulamalar ve gerçek zamanlı ihtiyaca yönelik raporlara kolayca erişilebilmesi Papara’ya avantaj sağlıyor. Bu sayede, raporlama konusunda harcanan süreden tasarruf ediliyor. Aynı zamanda, kaçan çağrı ölçümleriyle üst düzey kalite yönetim imkanı sunan AloTech, Papara’nın analiz ve iyileştirme süreçlerine katkı sağlıyor.
IVR kuyruk yönetimi ile kullanıcı bekleme oranında düşüş sağlandı.
Kuyruk yönetimi, her çağrı merkezi operasyonunda büyük önem taşıyor. AloTech, IVR teknolojisiyle bu süreci kolay yapılandırılabilir ve yönetilebilir hale getiriyor. Papara da AloTech ile IVR kuyruk yönetimini iyileştirdiğini ve bu gelişmeyle birlikte kullanıcı bekleme oranlarında düşüş sağladığını belirtiyor. Bekleme oranındaki düşüş, kullanıcı memnuniyetini artırıyor ve kullanıcıların aradığı çözüme hızlı ve sorunsuz bir şekilde ulaşabilmesini sağlıyor.
AloTech ile özel IVR kurguları geliştirebiliyor, değişiklikleri kolayca yönetebiliyoruz.
Dialer ve IVR Dialer ürünlerini kullanan Papara, ihtiyacına özel IVR kurguları oluşturuyor ve Dialer ile süreçlerde verimlilik sağlıyor. Özel IVR kurguları ile şifreleme, sisteme şifreyle giriş ve şifre değişiklikleri gibi işlemlerin kolayca yapılmasını sağlıyor.
AloTech’in müşteriye özel dedike ekibi ile bu uygulamaları hızlıca hayata geçiren Papara, aynı zamanda bu işlemlerin takibini yine platform üzerinden kolayca yönetebiliyor. Bu teknoloji çözümü, hem operasyon ekibinin yükünü azaltıyor hem de kullanıcılara yeni nesil bir deneyim sunarak memnuniyeti artırıyor.
AloTech’i tercih etmemizin sebeplerinden biri de sağladığı 7/24 teknik destek.
AloTech, her markaya özel, projeye dedike uzman bir ekiple 7/24 destek sağlıyor. Papara Çağrı Merkezi Operasyon Müdürü Furkan Aygül de bu avantajın AloTech’i tercih etme sebeplerinden biri olduğunu belirtiyor. Proje geliştirme, ürün geliştirme, ihtiyaca özel uygulamalar ve herhangi bir soru ya da görüş belirtme durumunda Papara’ya 7/24 destek olan bir teknik destek ekibimiz bulunuyor. Bu da çoğu geliştirme veya iyileştirme sürecinin çok hızlı bir şekilde ilerlemesini ve değişikliklerin kolayca yönetilebilmesini sağlıyor.
Papara’ya Nasıl Avantajlar Sağladık?
Tek ekran üzerinden operasyon yönetimi
Kullanıcı memnuniyetinde artış
Kolay entegrasyon
7/24 teknik destek
Operasyon ekibinin yükünün azaltılması
Kolay kurulum ve pratik kullanım
Kullandığın kadar öde modeli ile maliyet avantajı
Operasyon verimliliğinde artış
Kesintisiz sistem geçişi
Çalışan Mutluluğunda Artış
Uzaktan Çalışma İmkanı
“Biz operasyonumuz ile ilgili bir şey hayal ettiğimizde AloTech ile görüşüyoruz ve hızlıca hayata geçiriyoruz. Sizin yönlendirdiğiniz çözüm ortaklarını tercih ediyoruz. AloTech sayesinde sektöre hakim oluyor, birçok iş ortağını tanıma fırsatı yakalıyor ve bu ekosistemin önemli bir parçası olabiliyoruz.”
Bahar Dinç
Müşteri Hizmetleri Grup Yöneticisi
Firma:Papara
Sektör: Finans
Konum: Türkiye
Çalışan Sayısı: 700+
MT Sayısı: 400+
Ürün
AloTech Bulut Çağrı Merkezi
Çözümler
Gelen Çağrı Yönetimi
Giden Çağrı Yönetimi
IVR Dialer
Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu ile Tanışın
Çok Kanallı İletişim
Hızlı Kurulum, Kolay Entegrasyon
Taahhütsüz Kullandığın Kadar Öde!
İstediğin Yerden Çalış
AloTech hakkındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın!
Kaydınız yapıldı. İlginiz için teşekkür ederiz.Kapat
Sizlere daha iyi bir deneyim sunmak için web sitemizde çerezler kullanıyoruz. Çerez PolitikasıKapat