Çağrı merkezi operasyonlarını AloTech teknolojisi ile yönetiyor.
MEDAŞ, AloTech ile Tüm Müşteri İletişimini Tek Ekranda Yönetiyor.
Konya, Aksaray, Niğde, Nevşehir, Karaman ve Kırşehir bölgelerinde bulunan yaklaşık 4 milyon nüfusa elektrik dağıtım hizmeti veren MEDAŞ, çağrı merkezi operasyonlarını yönetmek için AloTech teknolojisini tercih ediyor.
Milyonlarca kullanıcısına enerji hizmeti sunan firma aynı zamanda yoğun bir müşteri iletişimi de yürütüyor. Dolayısıyla çağrı merkezi operasyonlarını yönetmenin en kolay ve en verimli yoluna başvuruyor. Bu noktada da AloTech ile yolu kesişen MEDAŞ şu an tüm çağrı merkezi operasyonunu tek bir platform üzerinden kolayca yönetiyor.
Hızlı Talep Karşılama
Zaman ve Enerji Tasarrufu
Yüksek Müşteri Memnuniyeti
Maliyet Avantajı
Sorun Neydi, Nasıl Bir Çözüm Sunduk?
MEDAŞ, tek ekranda kolay operasyon yönetimi için AloTech’e geçti.
MEDAŞ bulut teknolojisini daha önce de deneyimleyen müşterilerimizden biri. AloTech’ten önce Avaya kullanan müşterimiz şimdi çağrı merkezi operasyonları için AloTech teknolojisinden faydalanıyor. MEDAŞ bu geçiş sürecinde özellikle kolay entegrasyon, hızlı kurulum ve kısa sürede sorunsuz bir şekilde canlıya alma avantajlarını göz önünde bulundurduğunu belirtiyor. Bunun yanı sıra artık AloTech teknolojisiyle tek ekranda tüm müşteri taleplerini karşılıyor, gelen- giden çağrı yönetimini uzaktan sağlıyor. Bunun yanı sıra akıllı IVR yönlendirmeleri ve gelişmiş raporlama araçlarıyla da kusursuz bir müşteri deneyimi sunuyor.
3 haftada hızlı ve kesintisiz kurulum sağlandı.
Pek çok özelliğimizle işinizi kolaylaştırıyoruz, bunlardan biri de hızlı kurulum. Müşterilerimizin operasyonlarını kısa sürede kesintisiz bir şekilde canlıya almak için özel bir destek ekibiyle çalışıyoruz. MEDAŞ projesinde de aynı şekilde müşterimize özel dedike bir ekiple birlikte haftalar içinde geçiş operasyonunu başarıyla tamamladık. Müşteriyle ilk temastan sonra yalnızca 3 hafta içinde firmanın çağrı merkezi operasyonunu AloTech’e taşıdık.
CRM entegrasyonu ile müşteri deneyiminde fark yaratıyor.
MEDAŞ aynı zamanda AloTech’in kolay entegrasyon avantajlarıyla birden fazla iş uygulamasını sisteme entegre ediyor. CRM entegrasyonuyla müşteri verilerini en verimli şekilde kullanarak müşteri iletişim süreçlerini iyileştiriyor. AloTech’in sağladığı açık API’lar ile ihtiyaca özel raporlar çekebiliyor ve sistemine entegre edebiliyor.
AloTech’in ölçeklenebilir yapısıyla dönemsel artış ve azalışları kolayca yönetiyor.
MEDAŞ da pek çok firma gibi dönem dönem operasyon kapasitesinde azalma veya artırmaya gidiyor. Bu süreçleri sağlıklı yürütebilmek için de kullanılan çağrı merkezi teknolojisinin ölçeklenebilir esnek bir yapıya sahip olması büyük önem taşıyor. AloTech olarak bu noktada da müşterimize avantaj sağlıyoruz ve kapasite değişikliğini dilediği gibi pratik bir şekilde yapabilmesine olanak sunuyoruz.
Bunun yanı sıra kullandığın kadar öde modelimizle bu gibi dönemlerde de müşterimize maliyet avantajı sağlıyoruz. Operasyon büyüklüklerine bağlı olarak ödeme yapmalarına olanak sağlıyor ve taahhütlü ödeme sınırlamalarının dezavantajından koruyoruz.
7/24 AloTech desteği ile MEDAŞ her sorunu dakikalar içinde çözüyor.
MEDAŞ bir yanda kendi müşterilerinin taleplerini yeni nesil bir platform üzerinden karşılarken biz de MEDAŞ’ın her türlü sorun veya geliştirme talebinde müşterimize 7/24 destek oluyoruz. Firmaya özel dedike ekibimiz projenin hayata geçiş anından itibaren sistem ile yaşanan her türlü sorunda veya ürünle ilgili herhangi bir geliştirme talebinde firmanın yanında oluyor. Böylece tüm çağrı merkezi operasyonu sekteye uğramadan kesintisiz bir şekilde devam ediyor. Bu da tabii müşteri memnuniyetini her geçen gün artırıyor.
MEDAŞ’a Nasıl Avantajlar Sağladık?
Tek ekran üzerinden operasyon yönetimi
Kesintisiz sistem geçişi
Müşteri memnuniyetinde artış
Kolay entegrasyon
7/24 teknik destek
Operasyon ekibinin yükünün azaltılması
Kolay kurulum ve pratik kullanım
Kullandığın kadar öde yöntemiyle maliyet avantajı
Dönemsel artış veya azalışlar için ölçeklenebilir yapı
Gelişmiş raporlama ile güçlü analiz avantajı
“Biz operasyonumuz ile ilgili bir şey hayal ettiğimizde AloTech ile görüşüyoruz ve hızlıca hayata geçiriyoruz. Sizin yönlendirdiğiniz çözüm ortaklarını tercih ediyoruz. AloTech sayesinde sektöre hakim oluyor, birçok iş ortağını tanıma fırsatı yakalıyor ve bu ekosistemin önemli bir parçası olabiliyoruz.”
Bahar Dinç
Müşteri Hizmetleri Grup Yöneticisi
Firma:Meram Elektrik Dağıtım A.Ş
Sektör: Enerji
Konum: Türkiye
Çalışan Sayısı: 3000
MT Sayısı: 110
Operasyon tipi: Blended
Çalışma modeli: Hibrit
Operasyon saatleri: 7/24
Ürün
AloTech Bulut Çağrı Merkezi
IVR
Dialer
Raporlama Araçları
Çözümler
Gelen Çağrı Yönetimi
Giden Çağrı Yönetimi
CRM Entegrasyonu
Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu ile Tanışın
Çok Kanallı İletişim
Hızlı Kurulum, Kolay Entegrasyon
Taahhütsüz Kullandığın Kadar Öde!
İstediğin Yerden Çalış
AloTech hakkındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın!
Kaydınız yapıldı. İlginiz için teşekkür ederiz.Kapat
Sizlere daha iyi bir deneyim sunmak için web sitemizde çerezler kullanıyoruz. Çerez PolitikasıKapat