Kolay İK

Çağrı merkezi operasyonunu dünyanın her yerinden kolayca yönetiyor.

Kolay İK, AloTech ile çağrı merkezi operasyonlarını lokasyondan bağımsız, uzaktan yönetiyor.

2015 yılında kurulan Kolay İK, bugün 2000’in üzerinde firmaya insan kaynakları yönetim sistemi sunuyor. 22 farklı ülkeden 180.000’in üzerinde çalışan tüm insan kaynakları süreçlerini tek bir platform üzerinden kolayca yönetiyor. Her geçen gün artan kullanıcısına üst düzey müşteri deneyimi sunmak, kullanıcılara kesintisiz destek sağlayabilmek en büyük önceliklerinden biri. 

Çağrı merkezi operasyonlarını en etkili şekilde yönetebilmeyi hedefleyen Kolay İK, müşteri etkileşimini güçlendirmek için Türkiye’nin en büyük bulut çağrı merkezi sistemi AloTech’i tercih ediyor. Gelen-giden çağrı yönetimi, CRM entegrasyonu, FCT ve gelişmiş raporlama araçları gibi pek çok AloTech çözümünü aktif olarak kullanan Kolay İK, tüm iletişim operasyonunu uzaktan, tek ekranda kolayca yönetiyor. 

AloTech’in en büyük avantajlarından birinin de lokasyondan bağımsız çalışmaya ve uzaktan operasyon yönetimine olanak sağlayan teknolojik alt yapısı olduğundan bahsediyor. 

“Yer zorunluğu olmadan çalışmak müthiş bir duygu. İspanya’da yaşayan satış yöneticimiz cep telefonundan arar gibi müşterileri arayabiliyor. Tatil için yurt dışına çıkan çalışanlarımız yine AloTech ile sanki Türkiye’deymiş gibi konuşabiliyorlar.”

Hızlı Talep Karşılama

Uzaktan Çalışma

Yüksek Müşteri Memnuniyeti

Maliyet Avantajı

Sorun Neydi, Nasıl Bir Çözüm Sunduk?

Diğer sistemlerdeki yetersiz raporlama araçlarından, üst düzey raporlama araçlarına…

Kolay İK’nın, çağrı merkezi operasyonlarında karşılaştığı en büyük zorluklardan biri, diğer sistemlerin sunduğu yetersiz raporlama araçlarıydı. Bu eksiklik, verimliliği ve stratejik karar alma süreçlerini olumsuz etkiliyordu. 

AloTech’in sunduğu üst düzey raporlama araçları sayesinde, Kolay İK artık daha detaylı ve kapsamlı raporlara erişebiliyor. Bu raporlar, çağrı merkezi performansını derinlemesine analiz etmeyi ve süreçleri sürekli iyileştirmeyi mümkün kılıyor. Operasyon ekibinin performans ve verimliliğini ekibin süreçlerini aksatmadan ölçümleyebiliyor. Performansı gerçek zamanlı ölçerek, ihtiyacına özel raporlar oluşturabiliyor. 

“Gelişmiş raporlama özellikleri sayesinde fırsat zamanlarını tespit ettik.”

AloTech’in gelişmiş raporlama özellikleri, Kolay İK’nın çağrı merkezi performansındaki önemli eğilimleri ve fırsatları ortaya çıkardı. Örneğin, müşteri taleplerindeki zaman bazlı değişimleri ve çağrı yoğunluğu desenlerini analiz ederek, Kolay İK optimal personel dağılımını ve kaynak yönetimini daha etkin bir şekilde planlayabiliyor. 

Diğer yandan, müşteri memnuniyetini artırmaya yönelik potansiyel iyileştirme alanlarını belirleyerek, müşteri deneyimini sürekli geliştirmek için stratejik kararlar alabiliyor. Bu gelişmiş analizler, Kolay İK’nın piyasadaki rekabet gücünü ve operasyonel verimliliğini artırıyor.

AloTech ile kuyruk yönetimini etkin hale getiriyor.

AloTech teknolojisi ile Kolay İK, çağrı merkezi operasyonlarında kuyruk yönetimini etkin bir şekilde gerçekleştirmeye başladı. AloTech’in sağladığı gelişmiş kuyruk yönetimi çözümleri, çağrıların daha verimli bir şekilde yönlendirilmesini ve işlenmesini sağlıyor. 

Bu sayede, müşteri bekleme süreleri önemli ölçüde azalıyor ve çağrı çözümleme oranları artıyor. Ayrıca, çağrı trafiğinin gerçek zamanlı analizi, anlık müdahalelerle beklenmedik yoğunluklara hızlıca yanıt verme imkanı tanıyor. 

AloTech’in kullanıcı dostu arayüzü ile her şeye erişmek çok kolay.

AloTech’in yenilenen arayüzü hizmet verdiğimiz değerli markaların operasyon yönetim sürecinde işini kolaylaştırıyor. Kolay İK da bu özelliğimizi bir avantaj olarak değerlendiren kullanıcılarımızdan. AloTech’in kullanıcı dostu arayüzü ile raporlamadan çağrı detaylarına, entegrasyonlardan arama ayarlarına kadar pek çok bölüme kolayca tek ekranda ulaşabiliyorsunuz. Kolay İK da bu temiz arayüzün ekibin platform kullanımını kolaylaştırdığını ve bunun da dolayısıyla verimliliği artırdığını belirtiyor. 

“7/24 aktif AloTech destek ekibine puanımız 10/10!”

Kolay İK’nın AloTech deneyimi, sadece teknolojik çözümlerle sınırlı kalmıyor. Kolay İK Büyüme ve İş Geliştirme Yöneticisi Murat Türker, AloTech’in destek ekibinden aldığı hizmetin çok değerli olduğundan bahsediyor. 7/24 aktif olan AloTech teknik destek ekibi, her türlü sorun, sorgu veya teknik ihtiyaç durumunda hızlı ve etkili çözümler sunuyor. Bu da, Kolay İK’nın operasyonlarını kesintisiz ve sorunsuz bir şekilde sürdürmesine olanak tanıyor. 

Kolay İK, bu üstün müşteri hizmetleri için AloTech destek ekibine tam puan veriyor – 10/10!

Kolay İK, En Çok Hangi AloTech Özelliklerini Kullanıyor?

Kolay İK’ya Nasıl Avantajlar Sağladık?

“Biz operasyonumuz ile ilgili bir şey hayal ettiğimizde AloTech ile görüşüyoruz ve hızlıca hayata geçiriyoruz. Sizin yönlendirdiğiniz çözüm ortaklarını tercih ediyoruz. AloTech sayesinde sektöre hakim oluyor, birçok iş ortağını tanıma fırsatı yakalıyor ve bu ekosistemin önemli bir parçası olabiliyoruz.”
Bahar Dinç
Müşteri Hizmetleri Grup Yöneticisi
“Fatura üzerinde ismini görmesem, varlığını unutacağım müthiş bir çözüm. İyi ürünler kendilerini unutturur, sorun çıkarmazlar; çözümleri zaten kendi içlerindedir. AloTech, outsource hizmeti değil de şirketinizin bir parçası gibi hissettiriyor.”
Murat Türker
Kolay İK Büyüme ve İş Geliştirme Yöneticisi

Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu ile Tanışın

Çok Kanallı İletişim
Hızlı Kurulum, Kolay Entegrasyon
Taahhütsüz Kullandığın Kadar Öde!
İstediğin Yerden Çalış

AloTech hakkındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın!

Kaydınız yapıldı. İlginiz için teşekkür ederiz. Kapat