İhtiyacınız olan her anda AloTech yanınızda

Çağrı merkezi operasyonunuzda yapacağınız yenilik ve geliştirmeler için ihtiyaçlarınıza yönelik çözüm önerileri edinin. Profesyonel hizmetlerden faydalanarak çağrı merkezi operasyonunuzu geliştirebilir ve verimliliğini arttırabilirsiniz. Üstelik AloTech kullanımına başlamanız için 15 dakika yeterli! Müşteri temsilcileriniz AloTech ekranlarını 15 dakikalık bir eğitim sonrasında rahatlıkla kullanmaya başlayabilir. Talep ve sorularınız için AloTech destek ekibine haftanın her günü 24 saat boyunca ulaşabilirsiniz.

Operasyonunuzu Daha İyi Yönetin

AloTech'in Verdiği Hizmetler

Eğitim

Yerinde eğitim, online eğitim ve webinarlarla hem arayüz kullanımı hem de sektörel eğitim hizmetlerinden faydalanın, çağrı merkezi operasyonunuzu geliştirin.

Profesyonel Hizmet

İhtiyacınıza özel yazılım geliştirmeleri, entegrasyon talepleri ve yapay zeka çözümleri için AloTech her zaman yanınızda.

Destek

Haftanın 7 günü 24 saat boyunca ek bir ücret ödemeden istediğiniz kanaldan destek hizmetinden faydalanın.

Danışmanlık

AloTech bir çok sektörden müşterisi ve +12 yıl deneyimi ile nereden başlayacağınızı bilemediğiniz durumlarda, operasyonunuzun gelişme noktaları, iyileştirilmesi ve geliştirilmesinde danışmanlık hizmetiyle yanınızda.

Öne Çıkan İçerikler

alışveriş yapan bir adam telefonda cagri merkezi ile gorusuyor
BLOG
Black Friday Alışveriş Dönemi İçin Çağrı Merkezi Yönetim Tüyoları

Yılın en hareketli alışveriş dönemlerinden biri olan Black Friday, müşteriler için büyük fırsatlar sunar. Ancak bu yoğun talep dönemi çağrı merkezleri için de zorlu bir sınavın başladığını gösterir. Müşteriler, bu dönemde hızlı hizmet beklerken çağrı merkezleri de artan taleplere yanıt verebilmek için hazırlıklarını yapmalıdır. Müşterilerin hızla yanıt beklediği çözüme mümkün olabilecek en hızlı şekilde ulaşmak […]

BLOG
Alışveriş Sezonunda Yapay Zeka ile Çağrı Yoğunluğunu Nasıl Yönetirsiniz?

Yılın en beklenen zamanı geldi! Black Friday, Cyber Monday, 11.11 gibi indirim günlerine ev sahipliği yapan kasım ayında müşteri hizmetlerini de yoğun bir dönem bekliyor. Alışveriş sezonu geldiğinde, çağrı merkezleri adeta bir sınavdan geçer. Yükselen çağrı sayısı ve artan müşteri talepleri karşısında etkili bir deneyim sunmak zorlu hale gelir. Ancak yoğunluğu yönetmenin ve müşterilerinizi memnun […]

BLOG
Satış ve Memnuniyetin Artırılması: Perakende Sektöründe Müşteri Hizmetlerine Yapay Zekanın Etkisi

Perakende sektörü hızla dijitalleştiği için müşteri hizmetleri süreçleri de bu dönüşümün merkezinde yer alır. Yapay zeka (AI), işletmelere daha verimli, hızlı ve kişiselleştirilmiş çözümler sunarak müşteri hizmetleri alanında devrim yaratır. Bu aşamada teknolojik gelişimin satışları artırma ve müşteri memnuniyetini sağlama noktasında ne kadar etkili olduğu ise merak konusu. İşte tam bu noktada perakende sektöründe AI’ın […]

Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu ile Tanışın

Çok Kanallı İletişim
Hızlı Kurulum, Kolay Entegrasyon
Taahhütsüz Kullandığın Kadar Öde!
İstediğin Yerden Çalış

AloTech hakkındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın!

Kaydınız yapıldı. İlginiz için teşekkür ederiz. Kapat