Müşterilerinize Kişiselleştirilmiş Bir Deneyim Sunun

AloTech Gelen Çağrı Yönetimi çözümleri, müşteri hizmetleri sürecinizde karmaşayı ortadan kaldırarak işinizi büyütmeye odaklanmanız için tasarlanmıştır. Akıllı arama yönlendirmeleri, self servis çözümleri ve entegrasyonlar ile aramaların cevapsız kalmamasını sağlayın.

Size Ulaşan Müşterilere Akıllı ve Hızlı Çözümler Sunun

Müşterilerinizle Olan Tüm Etkilişimleri yönetmeniz için AloTech

ACD

ACD ile çağrıların en doğru temsilciye yönlendirilmesini sağlayın.

IVR

İlgili telefonu aradığınızda sizlere rehberlik yapan ve sizleri ilgili konulara yöndendirip tuşlama yapmanızı veya yapmamanızı söyleyen, bir tur rehberi olarak adlandırabiliriz.

CTI

CTI teknolojisi ile çağrı merkezi hizmetlerini bilgisayar üzerinden yönetin ve iş yazılımı içerisinden gelen, giden çağrılarınızı yönetin.

TTS

Sipariş durumu, kargo bilgisi, bakiye sorgulama gibi belli cevapları içeren bilgi taleplerinde Text to Speech ve Konuşma Tanıma özelliklerini kullanarak müşteri temsilcisine bağlanma gereksinimi olmadan hizmet verin.

Numara Maskeleme

Numara maskeleme özelliği ile müşterilerinizin ve çalışanlarınızın telefon numaralarını, kişisel verilerini koruyun.

Self Servis

Self Servis sistemimiz sonu herhangi bir müşteri temsilcisine bağlanmayan, müşterinin taleplerini ilgili tuşlamalar ile çözebileceği bir IVR özelliğidir.

Öne Çıkan İçerikler

Predictive Dialer Nedir? Çağrı Merkezleri için Etkin Kullanım Rehberi
BLOG
Predictive Dialer Nedir? Çağrı Merkezleri için Etkin Kullanım Rehberi

Çağrı merkezleri, günümüz iş dünyasında müşteri ilişkilerinin merkezinde yer alır. Yoğun arama trafiği, anlık yanıt gereksinimi ve yüksek verimlilik beklentileri nedeniyle çağrı merkezleri sürekli gelişen teknolojik altyapılarla desteklenmeye devam eder. Bunun nedeni ise gelişen teknolojiler doğrultusunda müşteri ihtiyaçlarını zamanında ve etkili şekilde karşılamak. Ancak, manuel arama yöntemlerinin getirdiği verimlilik kaybı, çağrı merkezi operasyonlarının etkinliğini azaltacağından […]

Black Friday Verileri Müşteri Deneyiminizi Nasıl Şekillendirir?
BLOG
Black Friday Verileri Müşteri Deneyiminizi Nasıl Şekillendirir?

Merhaba! Kasım ayında her yıl aklınıza aynı dönem gelir: Black Friday. İndirimlerin tavan yaptığı dönemde satış hacimleri rekor kırar, çağrı merkezleri tam kapasite çalışır ve her an yeni bir müşteri talebi gelir. Şirketler için işin özü aslında çok net: Tüm bu yoğunlukta müşteri deneyimi optimizasyonu hiç sekteye uğramamalı. AloTech olarak yıllardır markaların yanında yer alır, […]

CS-Black Friday
BLOG
Black Friday Döneminde Müşteri Memnuniyetini Artırmanın 10 Stratejisi

Değerli e-ticaret sektörü profesyonelleri, Her yıl heyecanla beklenen indirim sezonuna yaklaşıyoruz. Bu dönem sizler kadar, iletişim altyapısı geliştiren bizim gibi teknoloji sağlayıcıları için de büyük önem taşıyor. AloTech’in 13 yıllık müşteri deneyimi ve çağrı merkezi tecrübesiyle birlikte alışveriş sezonunda gözden kaçmaması gereken bazı noktaları sizlerle paylaşmak istiyorum.   Etkili Kaynak Planlaması ve Hazırlık: Geçmiş Black […]

Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu ile Tanışın

Çok Kanallı İletişim
Hızlı Kurulum, Kolay Entegrasyon
Taahhütsüz Kullandığın Kadar Öde!
İstediğin Yerden Çalış

AloTech hakkındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın!

Kaydınız yapıldı. İlginiz için teşekkür ederiz. Kapat