En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu ile Entegre Olun!

AloTech' in güçlü altyapısıyla entegrasyon süreçlerinizi kolaylaştırın. İhtiyacınıza yönelik iş uygulamalarınızı çağrı merkeziniz ile entegre ederek operasyon verimliliğinizi artırın. Siz de Türkiye’nin en büyük çağrı merkezi bulutu ile tanışın, sektörünüzde fark yaratın.

Entegrasyonlar

Tecmony Peki Chatbot
Entegrasyonlar

Tecmony Peki, AI Chatbot ile WhatsApp, Instagram, Teams, Messenger vb. kanallarda aynı anda birçok dilde hizmet verebilirsiniz. Web servis entegrasyonlarıyla hizmetlerinizi genişletebilir, bilgi dökümanlarıyla Chatbot’u eğitebilir ve canlı chat ile müşterilere destek olabilirsiniz.

Callexper
Entegrasyonlar

Tecmony Callexper’in speech analytics aracı ile konuşmaları metne dönüştürüp yapay zeka ile analiz edebilirsiniz. Duygu analizi ve anahtar kelime takibi yaparak müşteri ihtiyaçlarına hızlı yanıt verebilir, müşteri ve agent konuşmalarını karşılaştırarak trend analizleri yapabilir ve performansı değerlendirebilirsiniz.

Grispi
Entegrasyonlar

AloTech Grispi entegrasyonu ile click to call ürününü çağrı merkezinize entegre edebilirsiniz. Mevcut müşteri bilgilerini müşteri temsilcisine sağlayabilir, çağrı kayıtlarını oluşturulan kişi kartları içinde tutabilirsiniz. Çağrı raporlarınıza da Grispi üzerinden kolayca ulaşabilirsiniz.

Freshdesk
CRM / ERP

Freshdesk entegrasyonu ile gelen-giden aramalarda CRM’de kayıtlı olmayan numaralar için kayıt oluşturabilirsiniz. Çağrılar karşılandığında telefon numarası ile ilişkili bir ticket oluşarak ekranda görüntülenebilmektedir. CRM üzerinden telefon numarasına tıklayarak giden arama yapabilirsiniz.

Instagram Messenger
Yazılı İletişim Kanalları

AloTech’in Instagram Messenger entegrasyonu ile müşterilerinizin yazışma taleplerini tek ekran üzerinden yönetebilirsiniz. Müşterilerinize en çok kullanılan iletişim kanallarında 7/24 hizmet verebilirsiniz.

SAP c4c
CRM / ERP

SAP C4C entegrasyonu ile gelen aramaları müşteri kartı CRM’i aracılığıyla otomatik olarak karşılayabilirsiniz. CRM ekranı üzerinden iletişim numarasına tıklayarak giden arama başlatabilirsiniz. Müşteri kartlarında Inbound ve Click2Call çağrı detayları oluşturarak, bilgilere kolaylıkla ulaşabilirsiniz.

Zoho Desk
CRM / ERP

Gelen ve giden çağrı yönetiminde Zoho Desk entegrasyonunu kullanarak CRM üzerinden tek tıkla arama yapabilirsiniz. İletişim numarası sorgulaması sonucunda kolayca giden arama gerçekleştirebilir, çağrı kayıtlarını ilgili kontak detaylarında depolayabilirsiniz.

ServiceNow
CRM / ERP

Service Now entegrasyonu ile tek ekranda müşteri bilgilerine ulaşabilir, tek tıkla müşteri aramaları gerçekleştirebilirsiniz. CRM üzerinden telefon numarası sorgulayarak arama yapabilir, aramayı sistem aracılığıyla uygun müşteri temsilcisine transfer edebilirsiniz.

Hubspot
CRM / ERP

Hubspot entegrasyonu ile gelen ve giden çağrı yönetimini kolaylaştırabilirsiniz. Telefon numarası sorgulama, giden arama yapma ve çağrı kaydı tutma gibi işlemlerini Hubspot CRM üzerinden kolayca gerçekleştirebilirsiniz.

TRA Bilişim
CRM / ERP

AloTech, TRA Bilişim ürünü BOSS entegrasyonu ile arayan telefon numarası kontrolü yaparak müşteri yöneticisine yönlendirme sağlayabilir ve BOSS içerisine eklenen Softphone ile BOSS üzerinden arama yapabilir, çağrı karşılayabilir, raporlayabilirsiniz.

Power BI
İş Zekası

Çağrı merkezi operasyonlarında raporlama ve takip büyük önem taşır. AloTech, Power BI entegrasyonu ile özel raporlar oluşturabilir ve raporlama ihtiyaçlarınızı giderebilirsiniz.

Pipedrive
CRM / ERP

Pipedrive entegrasyonu sayesinde müşteri bilgilerini temsilci önüne getirebilir ve çağrı kayıtlarını kişi kartı içerisinde tutabilirsiniz. Arayan numara kayıtlı değilse otomatik kişi kartı oluşturabilir ve  AloTech Softphone’u ile Click2call aramalar yapabilirsiniz

Estesoft
CRM / ERP

Estesoft içerisine eklenen AloTech Softphone’u sayesinde ikinci bir ekran açmaya gerek kalmadan Estesoft üzerinden arama yapabilir, çağrı karşılayabilir, raporlayabilirsiniz.

Zendesk
CRM / ERP

Zendesk entegrasyonu ile gelen aramalarda otomatik ticket oluşturabilir, içerisinde görüşmenin ses kaydını tutabilir, Müşteri bilgilerini temsilcilerin önüne getirebilir, click2call aramalar yapabilir, AloTech Softphone’u sayesinde tek ekran çalışabilirsiniz.

Facebook Messenger
Yazılı İletişim Kanalları

AloTech ve Facebook Messenger entegrasyonu ile chat kanalının sahip olduğu ICR oluşturma ve chatbot ile otomatik mesajlar gibi özellikleri Facebook Messenger’da da kullanabilirsiniz.

Telegram
Yazılı İletişim Kanalları

Telegram kullanmayı tercih eden müşterilerinizle iletişim kurabilirsiniz. Telegram entegrasyonuyla ICR oluşturabilir, gelen chat isteklerini müşteri temsilcilerine yetkinliklerine göre dağıtabilirsiniz.

Dialogflow
Yazılı İletişim Kanalları

Dialogflow altyapısını kullanarak oluşturulan chatbotlar AloTech çağrı merkezi ile birlikte kullanılabilir. Google’ın makine öğrenmesi ile desteklenen chatbot ile 7/24 destek hizmeti kurabilirsiniz.

Data Studio
İş Zekası

Çağrı merkezi yönetiminde raporlar büyük önem taşır. AloTech, Data Studio entegrasyonuyla esnek raporlar oluşturabilir ve çağrı merkezinizin raporlama ihtiyacını giderir.

WhatsApp
Yazılı İletişim Kanalları

180’den fazla ülkede 1,5 milyardan fazla aktif kullanıcısı olan Whatsapp’ın işletmeniz için kurumsal çözümler sunan özelliği Whatsapp Business entegrasyonu ile müşterilerinize kolayca ulaşın.

Audiocodes
Donanımlar

Audiocodes’un geniş ürün yelpazesinden çeşitli analog ve dijital ürünler AloTech müşterileri tarafından kullanılabilmektedir.

Teles
Donanımlar

Çeşitli dijital ve analog Teles gateway’ler ve FCT cihazları AloTech altyapısı ile entegre biçimde çalışmaktadır.

Cisco
Donanımlar

Birçok AloTech müşterisi Cisco telefonlarla çalışmakta ve Cisco’nun SIP destekli ürünleri AloTech altyapısında kullanılabilmektedir.

Yealink
Donanımlar

Çeşitli Yealink telefon modelleri ile ilgili AloTech test laboratuvarlarında çeşitli testler gerçekleştirilmiştir. Hemen hemen tüm modellerinin desteklendiği ürün serisinde Autoprovision, otomatik directory yükleme gibi ek fonksiyonlar ayrıca desteklenmektedir.

Dinamik CRM
CRM / ERP

SoftPhone ile arama işlemlerini web tabanlı telefon uygulamasından gerçekleştirebilir, Müşteri Kartı Pop-up ile gelen aramalarda arayan müşterinin bilgisini ekrana getirebilir, Click2Call ile Dinamik CRM üzerinden tek tıkla çağrı başlatabilir ve raporlayabilirsiniz.

MyBasic CRM
CRM / ERP

Arama datalarını CRM içinde tutabilir, müşteri kartını otomatik olarak ekranda görebilirsiniz. AloTech altyapısını tek ekranda kullanabilir, tek tuşla arama başlatabilir ve otomatik arama sistemindeki dataları MyBasic CRM üzerinden yönetebilirsiniz.

ROP
CRM / ERP

ROP (Restoran Otomasyon Programı) entegrasyonu ile restoranı arayan müşterilerin kayıtlarını ek bir cihaz gereksinimi olmadan sipariş alacak kişilerin önünde açabilirsiniz. Böylelikle kayıtlı olan müşterilerin restorana yaptıkları aramaları da bu sistemde kayıt altına tutabilirsiniz.

Microsoft Dynamics
CRM / ERP

MS Dynamics entegrasyonu sayesinde Click2Call aramalar yapabilir, callid ile mevcut datayı temsilci önüne getirebilir ve çağrı sonuç kodlarının bu platformda raporlayabilirsiniz.

Salesforce
CRM / ERP

Salesforce entegrasyonunda çağrı callid ile mevcut müşteri bilgilerini temsilcilerinizin önüne getirebilirsiniz. AloTech Softphone’u ile ikinci bir ekrana gerek kalmadan Salesforce üzerinden arama yapılabilir, raporlayabilir ve ses kayıtlarını dinleyebilirsiniz.

Sestek
Yazılı İletişim Kanalları

Sestek ile gerçekleştirdiğimiz entegrasyon sayesinde Sestek’in Konuşma Sentezi (Text-to-Speech) ve Konuşma Tanıma (Speech Recognition) ürünlerini kullanarak müşteri hizmetleri operasyonlarınızda otomasyonu ve verimliliği artırabilirsiniz.

Next4Biz
CRM / ERP

Next4Biz entegrasyonu ile müşteri bilgilerini temsilci önüne getirebilir ve çağrı kayıtlarını kişi kartı içerisinde tutabilirsiniz. Next4Biz içerisine eklenen Call Center Studio Softphone’u ile tek ekran üzerinden arama yapabilir, çağrı karşılayabilir, raporlayabilirsiniz.

Zoho
CRM / ERP

Zoho entegrasyonu ile gelen çağrı sırasında mevcut müşteri bilgileri temsilci önüne getirilebilir, CRM içerisinde dış aramalar yapabilirsiniz. Zoho ve AloTech altyapıları tam uyumla çalışır ve bu entegrasyon sayesinde tüm Zoho ürünerini kolayca kullanabilirsiniz.

Windesk
CRM / ERP

AloTech ve WinDesk entegrasyonu ile Gelen/Giden çağrı süreçlerinizi optimize ederek müşteri iletişiminizi tüm süreç boyunca takip edebilirsiniz.

SAP CRM
CRM / ERP

SAP CRM entegrasyonu ile müşterilerin SAP içerisinde yer alan bilgilerine dair aramalar yapabilir, arama sonuçlarını raporlayabilir, CRM’den çıkmadan tek tıkla Click 2 Call aramalar yapabilirsiniz.

Iyzico
Ödeme Sağlayıcı

İyzico – AloTech işbirliği ile yapılan ödeme entegrasyonunu kullanarak, Müşteri temsilcileriniz kolaylıkla kredi kartı ödemeleri alabilir, taksitlendirme yapabilirsiniz.

Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu ile Tanışın

Çok Kanallı İletişim
Hızlı Kurulum, Kolay Entegrasyon
Taahhütsüz Kullandığın Kadar Öde!
İstediğin Yerden Çalış

AloTech hakkındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın!

Kaydınız yapıldı. İlginiz için teşekkür ederiz. Kapat