Tecmony Peki, AI Chatbot ile WhatsApp, Instagram, Teams, Messenger vb. kanallarda aynı anda birçok dilde hizmet verebilirsiniz. Web servis entegrasyonlarıyla hizmetlerinizi genişletebilir, bilgi dökümanlarıyla Chatbot’u eğitebilir ve canlı chat ile müşterilere destek olabilirsiniz.
Tecmony Callexper’in speech analytics aracı ile konuşmaları metne dönüştürüp yapay zeka ile analiz edebilirsiniz. Duygu analizi ve anahtar kelime takibi yaparak müşteri ihtiyaçlarına hızlı yanıt verebilir, müşteri ve agent konuşmalarını karşılaştırarak trend analizleri yapabilir ve performansı değerlendirebilirsiniz.
AloTech Grispi entegrasyonu ile click to call ürününü çağrı merkezinize entegre edebilirsiniz. Mevcut müşteri bilgilerini müşteri temsilcisine sağlayabilir, çağrı kayıtlarını oluşturulan kişi kartları içinde tutabilirsiniz. Çağrı raporlarınıza da Grispi üzerinden kolayca ulaşabilirsiniz.
Freshdesk entegrasyonu ile gelen-giden aramalarda CRM’de kayıtlı olmayan numaralar için kayıt oluşturabilirsiniz. Çağrılar karşılandığında telefon numarası ile ilişkili bir ticket oluşarak ekranda görüntülenebilmektedir. CRM üzerinden telefon numarasına tıklayarak giden arama yapabilirsiniz.
AloTech’in Instagram Messenger entegrasyonu ile müşterilerinizin yazışma taleplerini tek ekran üzerinden yönetebilirsiniz. Müşterilerinize en çok kullanılan iletişim kanallarında 7/24 hizmet verebilirsiniz.
SAP C4C entegrasyonu ile gelen aramaları müşteri kartı CRM’i aracılığıyla otomatik olarak karşılayabilirsiniz. CRM ekranı üzerinden iletişim numarasına tıklayarak giden arama başlatabilirsiniz. Müşteri kartlarında Inbound ve Click2Call çağrı detayları oluşturarak, bilgilere kolaylıkla ulaşabilirsiniz.
Gelen ve giden çağrı yönetiminde Zoho Desk entegrasyonunu kullanarak CRM üzerinden tek tıkla arama yapabilirsiniz. İletişim numarası sorgulaması sonucunda kolayca giden arama gerçekleştirebilir, çağrı kayıtlarını ilgili kontak detaylarında depolayabilirsiniz.
Service Now entegrasyonu ile tek ekranda müşteri bilgilerine ulaşabilir, tek tıkla müşteri aramaları gerçekleştirebilirsiniz. CRM üzerinden telefon numarası sorgulayarak arama yapabilir, aramayı sistem aracılığıyla uygun müşteri temsilcisine transfer edebilirsiniz.
Hubspot entegrasyonu ile gelen ve giden çağrı yönetimini kolaylaştırabilirsiniz. Telefon numarası sorgulama, giden arama yapma ve çağrı kaydı tutma gibi işlemlerini Hubspot CRM üzerinden kolayca gerçekleştirebilirsiniz.
AloTech, TRA Bilişim ürünü BOSS entegrasyonu ile arayan telefon numarası kontrolü yaparak müşteri yöneticisine yönlendirme sağlayabilir ve BOSS içerisine eklenen Softphone ile BOSS üzerinden arama yapabilir, çağrı karşılayabilir, raporlayabilirsiniz.
Çağrı merkezi operasyonlarında raporlama ve takip büyük önem taşır. AloTech, Power BI entegrasyonu ile özel raporlar oluşturabilir ve raporlama ihtiyaçlarınızı giderebilirsiniz.
Pipedrive entegrasyonu sayesinde müşteri bilgilerini temsilci önüne getirebilir ve çağrı kayıtlarını kişi kartı içerisinde tutabilirsiniz. Arayan numara kayıtlı değilse otomatik kişi kartı oluşturabilir ve AloTech Softphone’u ile Click2call aramalar yapabilirsiniz
Estesoft içerisine eklenen AloTech Softphone’u sayesinde ikinci bir ekran açmaya gerek kalmadan Estesoft üzerinden arama yapabilir, çağrı karşılayabilir, raporlayabilirsiniz.
Zendesk entegrasyonu ile gelen aramalarda otomatik ticket oluşturabilir, içerisinde görüşmenin ses kaydını tutabilir, Müşteri bilgilerini temsilcilerin önüne getirebilir, click2call aramalar yapabilir, AloTech Softphone’u sayesinde tek ekran çalışabilirsiniz.
AloTech ve Facebook Messenger entegrasyonu ile chat kanalının sahip olduğu ICR oluşturma ve chatbot ile otomatik mesajlar gibi özellikleri Facebook Messenger’da da kullanabilirsiniz.
Telegram kullanmayı tercih eden müşterilerinizle iletişim kurabilirsiniz. Telegram entegrasyonuyla ICR oluşturabilir, gelen chat isteklerini müşteri temsilcilerine yetkinliklerine göre dağıtabilirsiniz.
Dialogflow altyapısını kullanarak oluşturulan chatbotlar AloTech çağrı merkezi ile birlikte kullanılabilir. Google’ın makine öğrenmesi ile desteklenen chatbot ile 7/24 destek hizmeti kurabilirsiniz.
Çağrı merkezi yönetiminde raporlar büyük önem taşır. AloTech, Data Studio entegrasyonuyla esnek raporlar oluşturabilir ve çağrı merkezinizin raporlama ihtiyacını giderir.
180’den fazla ülkede 1,5 milyardan fazla aktif kullanıcısı olan Whatsapp’ın işletmeniz için kurumsal çözümler sunan özelliği Whatsapp Business entegrasyonu ile müşterilerinize kolayca ulaşın.
Audiocodes’un geniş ürün yelpazesinden çeşitli analog ve dijital ürünler AloTech müşterileri tarafından kullanılabilmektedir.
Çeşitli dijital ve analog Teles gateway’ler ve FCT cihazları AloTech altyapısı ile entegre biçimde çalışmaktadır.
Birçok AloTech müşterisi Cisco telefonlarla çalışmakta ve Cisco’nun SIP destekli ürünleri AloTech altyapısında kullanılabilmektedir.
Çeşitli Yealink telefon modelleri ile ilgili AloTech test laboratuvarlarında çeşitli testler gerçekleştirilmiştir. Hemen hemen tüm modellerinin desteklendiği ürün serisinde Autoprovision, otomatik directory yükleme gibi ek fonksiyonlar ayrıca desteklenmektedir.
SoftPhone ile arama işlemlerini web tabanlı telefon uygulamasından gerçekleştirebilir, Müşteri Kartı Pop-up ile gelen aramalarda arayan müşterinin bilgisini ekrana getirebilir, Click2Call ile Dinamik CRM üzerinden tek tıkla çağrı başlatabilir ve raporlayabilirsiniz.
Arama datalarını CRM içinde tutabilir, müşteri kartını otomatik olarak ekranda görebilirsiniz. AloTech altyapısını tek ekranda kullanabilir, tek tuşla arama başlatabilir ve otomatik arama sistemindeki dataları MyBasic CRM üzerinden yönetebilirsiniz.
ROP (Restoran Otomasyon Programı) entegrasyonu ile restoranı arayan müşterilerin kayıtlarını ek bir cihaz gereksinimi olmadan sipariş alacak kişilerin önünde açabilirsiniz. Böylelikle kayıtlı olan müşterilerin restorana yaptıkları aramaları da bu sistemde kayıt altına tutabilirsiniz.
MS Dynamics entegrasyonu sayesinde Click2Call aramalar yapabilir, callid ile mevcut datayı temsilci önüne getirebilir ve çağrı sonuç kodlarının bu platformda raporlayabilirsiniz.
Salesforce entegrasyonunda çağrı callid ile mevcut müşteri bilgilerini temsilcilerinizin önüne getirebilirsiniz. AloTech Softphone’u ile ikinci bir ekrana gerek kalmadan Salesforce üzerinden arama yapılabilir, raporlayabilir ve ses kayıtlarını dinleyebilirsiniz.
Sestek ile gerçekleştirdiğimiz entegrasyon sayesinde Sestek’in Konuşma Sentezi (Text-to-Speech) ve Konuşma Tanıma (Speech Recognition) ürünlerini kullanarak müşteri hizmetleri operasyonlarınızda otomasyonu ve verimliliği artırabilirsiniz.
Next4Biz entegrasyonu ile müşteri bilgilerini temsilci önüne getirebilir ve çağrı kayıtlarını kişi kartı içerisinde tutabilirsiniz. Next4Biz içerisine eklenen Call Center Studio Softphone’u ile tek ekran üzerinden arama yapabilir, çağrı karşılayabilir, raporlayabilirsiniz.
Zoho entegrasyonu ile gelen çağrı sırasında mevcut müşteri bilgileri temsilci önüne getirilebilir, CRM içerisinde dış aramalar yapabilirsiniz. Zoho ve AloTech altyapıları tam uyumla çalışır ve bu entegrasyon sayesinde tüm Zoho ürünerini kolayca kullanabilirsiniz.
AloTech ve WinDesk entegrasyonu ile Gelen/Giden çağrı süreçlerinizi optimize ederek müşteri iletişiminizi tüm süreç boyunca takip edebilirsiniz.
SAP CRM entegrasyonu ile müşterilerin SAP içerisinde yer alan bilgilerine dair aramalar yapabilir, arama sonuçlarını raporlayabilir, CRM’den çıkmadan tek tıkla Click 2 Call aramalar yapabilirsiniz.
İyzico – AloTech işbirliği ile yapılan ödeme entegrasyonunu kullanarak, Müşteri temsilcileriniz kolaylıkla kredi kartı ödemeleri alabilir, taksitlendirme yapabilirsiniz.