Çağrı merkezi operasyonlarında dönemsel artış ve azalışlar olabilmektedir. Özel günlerde operasyon içerisindeki müşteri temsilcisi arttırımı veya dış kaynak desteği gibi ihtiyaçlar doğar. AloTech sistemi ile tüm kullanıcıların hesapları sizin elinizde. Müşteri temsilcilerinin hesaplarını ve yetkilendirmelerini, uzmanlıklarına göre çağrı karşılayacağı kanalları belirleyebilirsiniz. Üstelik bütün bunları yaparken yatırım yapmanıza gerek yok, sadece kullandığınız kadar ödeyin. Dönemsel olarak artışınızı kendiniz yapabilir, kontrol edebilir ve dilediğiniz zaman tekrardan kullanıcı azaltabilirsiniz.
AloTech platformu kullandıkça öde yöntemi ile çalışmaktadır. Hiçbir yatırım, donanım, kurulum maliyeti veya taahhüt bulunmamaktadır. Bu durumda, operasyonunuz esnek bir şekilde artıp azalabilir. Kullandığınız kadar ödediğiniz için dönemsel olarak operasyonunuzun artış ve azalışlarınızı gönül rahatlığıyla yönetebilirsiniz, artış ya da azalış sonrası herhangi bir mali kayba uğramazsınız.
AloTech sistemi üzerinden kullanılan dönemde operasyonda yer alan kullanıcı adetlerine kolaylıkla ulaşabilirsiniz. Ayrıca detaylı raporlarımız sayesinde çağrı merkezinde görev alan kişilerin sistemi kullanım sürelerini takip edebilirsiniz.
Kullanıcı hesaplarınızı anlık olarak arttırabilir, azaltabilir ve kullanıcıların yetkilerini değiştirebilirsiniz. Ayrıca operasyonun yoğunluğuna göre departmanlar arasında müşteri temsilcisi değişikliği de yapabilirsiniz. İşlemler, gerçekleştirdiğiniz anda devreye alınır. Hiçbir yükleme veya güncelleme gerekmeden işleminizi gerçekleştirebilirsiniz.
Özel günlerde, destek almanız gereken durumlarda dış kaynak personel desteği alabilir, ne kadar süre hangi koşullarda dış kaynak personel hizmetini sürdüreceğinizi kendiniz yönetebilir ve bu hizmetleri raporlayabilirsiniz. Ayrıca destek aldığınız dış kaynaklı personelin de takibini yapabilir ve gerekli yönlendirmeleri sağlayabilirsiniz.
Taahhüt içermeyen yapımızla, dönemsel projelerinizde de AloTech’i kullanabilirsiniz. Dilediğiniz zaman sisteminizi pasif duruma alabilir ve tekrar kullanmak istediğinizde bir kaç dakika içerisinde tekrar aktif edebilirsiniz. Kullanmadığınız ay boyunca tarafınıza herhangi bir ödeme çıkmayacağı gibi tekrar kullanmak istediğinizde kurulu olan sistemi aktifleştirmek yeterli olacaktır.
Yılın en hareketli alışveriş dönemlerinden biri olan Black Friday, müşteriler için büyük fırsatlar sunar. Ancak bu yoğun talep dönemi çağrı merkezleri için de zorlu bir sınavın başladığını gösterir. Müşteriler, bu dönemde hızlı hizmet beklerken çağrı merkezleri de artan taleplere yanıt verebilmek için hazırlıklarını yapmalıdır. Müşterilerin hızla yanıt beklediği çözüme mümkün olabilecek en hızlı şekilde ulaşmak […]
Yılın en beklenen zamanı geldi! Black Friday, Cyber Monday, 11.11 gibi indirim günlerine ev sahipliği yapan kasım ayında müşteri hizmetlerini de yoğun bir dönem bekliyor. Alışveriş sezonu geldiğinde, çağrı merkezleri adeta bir sınavdan geçer. Yükselen çağrı sayısı ve artan müşteri talepleri karşısında etkili bir deneyim sunmak zorlu hale gelir. Ancak yoğunluğu yönetmenin ve müşterilerinizi memnun […]
Perakende sektörü hızla dijitalleştiği için müşteri hizmetleri süreçleri de bu dönüşümün merkezinde yer alır. Yapay zeka (AI), işletmelere daha verimli, hızlı ve kişiselleştirilmiş çözümler sunarak müşteri hizmetleri alanında devrim yaratır. Bu aşamada teknolojik gelişimin satışları artırma ve müşteri memnuniyetini sağlama noktasında ne kadar etkili olduğu ise merak konusu. İşte tam bu noktada perakende sektöründe AI’ın […]