Kapalı devre çağrı merkezi operasyonları eski teknolojiye sahiptir. Entegrasyonlar ile çağrı merkezi operasyonlarınızı hızlandırıp daha akıllı hale getirebilirsiniz. AloTech’in açık API’ları ile CRM, ERP, ESP, BI Tool’larınız ve iç yazılımlarınızla kolay bir şekilde entegrasyon sağlayabilirsiniz. Böylece müşteri verilerinizle, çağrı merkezlerinizi uyumlu şekilde kullanabilir ve kendinize özel birçok çalışmayı gerçekleştirebilirsiniz.
Çağrı merkezi çalışanlarının işlemleri hızlandırmak için müşteri bilgilerine kolayca ulaşmaya ihtiyaçları vardır. CRM entegrasyonu ile beraber API yardımıyla gelen çağrılara ait müşteri bilgileri telefon numarası ile eşleştirebilir. Böylece, çağrı cevaplandığında müşterinin daha önce firmanızla yapmış olduğu görüşmeler, geçmiş işlemleri ve müşteri bilgileri temsilcinin ekranında pop-up olarak açılır.
Müşterilerinizi anlık bilgilendirmek istediğiniz operasyonlarda, yapılacak entegrasyonlar aracılığıyla dilediğiniz bir değişken ile yapılan/istenen sorguları CRM’inizden alıp tercihinize göre SMS gönderebilir veya Text to Speech ile müşterilerinize okutabilirsiniz. Böylece hem müşteri temsilcilerinizin iş yükü azalacak hem de müşterilerinize daha hızlı hizmet verebileceksiniz.
Bütün bilgileri tek havuzda toplamak, yönetim ve kalite kontrol adına oldukça önemlidir. AloTech, çağrı merkezinizin CRM’inizle entegre olmasını sağlar. Böylece Public API’larımız ile raporları çekebilir, dilediğiniz gibi düzenleyebilir ve sisteminize entegre edebilirsiniz.
Gelişen teknolojiler ile birlikte müşteri temsilcilerinin sadece müşteri ile olan iletişimi değil, bilgisayar kullanımı ve istenen işlemleri ne kadar doğru veya hızlı yaptığı da artık bir KPI göstergesi olabiliyor. AloTech’in entegre olduğu ekran kaydı yazılımlarıyla ve esnek API uyumluluğu ile belirli aksiyonlarda ekran kaydını başlatıp durdurabilir ve bu kayıtları kendi sistemlerinizde kayıt altında tutabilirsiniz.
Iyzico entegrasyonu ile çağrı merkezi opaerasyonunuzu dakikalar içerisinde kredi kartı ödemeleri için uyumlu hale getirebilirsiniz. Iyzico ile olan işbirliğimiz sayesinde, operasyonunuzu aksatmadan çok hızlı bir şekilde kullanmaya başlayabilirsiniz.
Yılın en hareketli alışveriş dönemlerinden biri olan Black Friday, müşteriler için büyük fırsatlar sunar. Ancak bu yoğun talep dönemi çağrı merkezleri için de zorlu bir sınavın başladığını gösterir. Müşteriler, bu dönemde hızlı hizmet beklerken çağrı merkezleri de artan taleplere yanıt verebilmek için hazırlıklarını yapmalıdır. Müşterilerin hızla yanıt beklediği çözüme mümkün olabilecek en hızlı şekilde ulaşmak […]
Yılın en beklenen zamanı geldi! Black Friday, Cyber Monday, 11.11 gibi indirim günlerine ev sahipliği yapan kasım ayında müşteri hizmetlerini de yoğun bir dönem bekliyor. Alışveriş sezonu geldiğinde, çağrı merkezleri adeta bir sınavdan geçer. Yükselen çağrı sayısı ve artan müşteri talepleri karşısında etkili bir deneyim sunmak zorlu hale gelir. Ancak yoğunluğu yönetmenin ve müşterilerinizi memnun […]
Perakende sektörü hızla dijitalleştiği için müşteri hizmetleri süreçleri de bu dönüşümün merkezinde yer alır. Yapay zeka (AI), işletmelere daha verimli, hızlı ve kişiselleştirilmiş çözümler sunarak müşteri hizmetleri alanında devrim yaratır. Bu aşamada teknolojik gelişimin satışları artırma ve müşteri memnuniyetini sağlama noktasında ne kadar etkili olduğu ise merak konusu. İşte tam bu noktada perakende sektöründe AI’ın […]