Müşterileriniz, taleplerini en hızlı şekilde iletebilmek için farklı kanallardan firmanıza ulaşmak isteyebilirler. Müşterilerinin tercihlerine uygun iletişim kanallarını müşterisine sunabilen çağrı merkezleri, sesli iletişimin yanı sıra birçok farklı kanaldan ulaşılabilir olarak rakiplerine göre gerek satış gerekse satış sonrası hizmetler birimlerinde daha avantajlı konuma gelmektedirler. Birçok farklı iletişim kanalını tek bir platformda sunabilen AloTech ile müşterilerinizi, çok kanallı iletişim deneyimiyle tanıştırabilir ve farklı iletişim kanalları için ödeyeceğiniz maliyetlerden tasarruf edebilirsiniz.
Sesli iletişimin yanında yazılı iletişim, günümüzde en çok tercih edilen iletişim kanalları arasındadır. Yazılı iletişim kanallarından ulaşılabilir olan firmalar, web sitelerine erişim oranlarına paralel olarak daha fazla satış fırsatına sahip olmakta ve rakiplerine göre daha avantajlı konuma gelmektedir. Bununla birlikte müşteri taleplerine AloTech’ in sunmuş olduğu şablon mesaj opsiyonu ve otomatik dönüş mesajları ile çok daha hızlı yanıt verebilmektedir. WhatsApp, Web Chat, Facebook Chat ve Telegram kanallarınızı AloTech’e taşıyarak, tek bir platform üzerinden yazılı iletişimin gücünü keşfedebilirsiniz.
Farklı iletişim kanalları üzerinden müşteri taleplerine yanıt vermek isteyen firmalar, çoğu zaman birbirinden farklı birçok uygulama kullanmak durumunda kalmaktadırlar. Bu uygulamalardan gelen talepleri ayrıştırmak, müşteri ihtiyacına göre yetki bazlı temsilci atamalarını gerçekleştirmek, farklı uygulamaların raporlarını anlamlı hale getirerek sunmak, operasyon yöneticileri ve kalite ekipleri için son derece zor ve karmaşık bir hal almaktadır. Kullanımı kolay arayüzü ve detaylı raporları sayesinde operasyon yöneticilerine yönetim kolaylığı sunan AloTech ile çağrı merkezindeki tüm iletişim kanallarını tek bir platform üzerinden yönetebilirsiniz. Ayrıca, müşterilerinizin ihtiyaçlarına göre operasyonunuzu şekillendirebilirsiniz.
Farklı iletişim kanallarından gelen talepleri birçok farklı ekran kullanarak karşılayan müşteri temsilcileri, görüşme esnasında zaman kaybedebilir ve yanlış veya eksik bilgi paylaşımında bulunabilir. Aynı zamanda farklı uygulamalar ile müşterilerine hizmet veren çağrı merkezlerinde görev alan operasyon yöneticileri için de farklı raporlama ve takip ekranları kullanmak, operasyon ve talep takibini zorlaştırabilir. Hızlı karar alınması gereken durumlarda yanlış kararlar vermelerine neden olabilir. Kullanımı kolay arayüzü ile müşterilerine hizmet veren AloTech, müşteri temsilcilerinin tek bir ekran üzerinden çalışmasını sağlayarak görüşme kalitesinin ve müşteri memnuniyetinin artmasına yardımcı olur. Bununla beraber operasyon yöneticileri istenilen raporu kolaylıkla görüntüleyebilir ve canlı takip ekranı ile operasyon takibini anlık olarak yapabilir.
Çağrı merkezlerinde gelişen teknoloji sebebiyle çağrı merkezi yazılımlarında yeni geliştirmeler ve güncellemelere ihtiyaç vardır. Sürekli değişen ve gelişen teknolojiye ayak uyduran AloTech, platformunu bu yeniliklere ayak uyduracak şekilde sürekli geliştirmektedir. Ayrıca, operasyonunuza özel müşteri taleplerini karşılayabilmek için, kullanılan çağrı merkezi yazılımlarında zaman zaman geliştirme taleplerine ihtiyaç duyulabilmektedir. AloTech ile tüm iletişim kanallarını ve entegrasyonları tek bir platform üzerinde toplayabilir, geliştirme taleplerinizi iletebilir ve maliyetlerden tasarruf edebilirsiniz.
Müşterilerinizin taleplerini temsilcilerinize bağlanmadan nasıl çözebileceğinizi hiç düşündünüz mü? AloTech’ in yapay zeka desteği ile bu mümkün. Müşterilerinize nasıl yanıt verilmesi gerektiğini temsilcilerinize öğreterek zaman kaybetmeyin. AloTech’ in yapay zeka algoritması, temsilcilerinizin yerine öğrensin. Sesli ve yazılı iletişim kanallarında AloTech’ in yapay zeka desteğini seçin, taleplerinizi temsilcilere bağlanmadan karşılayarak avantajlı duruma geçin.
Yılın en hareketli alışveriş dönemlerinden biri olan Black Friday, müşteriler için büyük fırsatlar sunar. Ancak bu yoğun talep dönemi çağrı merkezleri için de zorlu bir sınavın başladığını gösterir. Müşteriler, bu dönemde hızlı hizmet beklerken çağrı merkezleri de artan taleplere yanıt verebilmek için hazırlıklarını yapmalıdır. Müşterilerin hızla yanıt beklediği çözüme mümkün olabilecek en hızlı şekilde ulaşmak […]
Yılın en beklenen zamanı geldi! Black Friday, Cyber Monday, 11.11 gibi indirim günlerine ev sahipliği yapan kasım ayında müşteri hizmetlerini de yoğun bir dönem bekliyor. Alışveriş sezonu geldiğinde, çağrı merkezleri adeta bir sınavdan geçer. Yükselen çağrı sayısı ve artan müşteri talepleri karşısında etkili bir deneyim sunmak zorlu hale gelir. Ancak yoğunluğu yönetmenin ve müşterilerinizi memnun […]
Perakende sektörü hızla dijitalleştiği için müşteri hizmetleri süreçleri de bu dönüşümün merkezinde yer alır. Yapay zeka (AI), işletmelere daha verimli, hızlı ve kişiselleştirilmiş çözümler sunarak müşteri hizmetleri alanında devrim yaratır. Bu aşamada teknolojik gelişimin satışları artırma ve müşteri memnuniyetini sağlama noktasında ne kadar etkili olduğu ise merak konusu. İşte tam bu noktada perakende sektöründe AI’ın […]