Çağrı Merkezleri İçin Çok Kanallı İletişim

Müşterileriniz, taleplerini en hızlı şekilde iletebilmek için farklı kanallardan firmanıza ulaşmak isteyebilirler. Müşterilerinin tercihlerine uygun iletişim kanallarını müşterisine sunabilen çağrı merkezleri, sesli iletişimin yanı sıra birçok farklı kanaldan ulaşılabilir olarak rakiplerine göre gerek satış gerekse satış sonrası hizmetler birimlerinde daha avantajlı konuma gelmektedirler. Birçok farklı iletişim kanalını tek bir platformda sunabilen AloTech ile müşterilerinizi, çok kanallı iletişim deneyimiyle tanıştırabilir ve farklı iletişim kanalları için ödeyeceğiniz maliyetlerden tasarruf edebilirsiniz.

Yazılı İletişim Kanalları

Sesli iletişimin yanında yazılı iletişim, günümüzde en çok tercih edilen iletişim kanalları arasındadır. Yazılı iletişim kanallarından ulaşılabilir olan firmalar, web sitelerine erişim oranlarına paralel olarak daha fazla satış fırsatına sahip olmakta ve rakiplerine göre daha avantajlı konuma gelmektedir. Bununla birlikte müşteri taleplerine AloTech’ in sunmuş olduğu şablon mesaj opsiyonu ve otomatik dönüş mesajları ile çok daha hızlı yanıt verebilmektedir. WhatsApp, Web Chat, Facebook Chat ve Telegram kanallarınızı AloTech’e taşıyarak, tek bir platform üzerinden yazılı iletişimin gücünü keşfedebilirsiniz.

Yönetim kolaylığı

Farklı iletişim kanalları üzerinden müşteri taleplerine yanıt vermek isteyen firmalar, çoğu zaman birbirinden farklı birçok uygulama kullanmak durumunda kalmaktadırlar. Bu uygulamalardan gelen talepleri ayrıştırmak, müşteri ihtiyacına göre yetki bazlı temsilci atamalarını gerçekleştirmek, farklı uygulamaların raporlarını anlamlı hale getirerek sunmak, operasyon yöneticileri ve kalite ekipleri için son derece zor ve karmaşık bir hal almaktadır. Kullanımı kolay arayüzü ve detaylı raporları sayesinde operasyon yöneticilerine yönetim kolaylığı sunan AloTech ile çağrı merkezindeki tüm iletişim kanallarını tek bir platform üzerinden yönetebilirsiniz. Ayrıca, müşterilerinizin ihtiyaçlarına göre operasyonunuzu şekillendirebilirsiniz.

Kullanım Kolaylığı

Farklı iletişim kanallarından gelen talepleri birçok farklı ekran kullanarak karşılayan müşteri temsilcileri, görüşme esnasında zaman kaybedebilir ve yanlış veya eksik bilgi paylaşımında bulunabilir. Aynı zamanda farklı uygulamalar ile müşterilerine hizmet veren çağrı merkezlerinde görev alan operasyon yöneticileri için de farklı raporlama ve takip ekranları kullanmak, operasyon ve talep takibini zorlaştırabilir. Hızlı karar alınması gereken durumlarda yanlış kararlar vermelerine neden olabilir. Kullanımı kolay arayüzü ile müşterilerine hizmet veren AloTech, müşteri temsilcilerinin tek bir ekran üzerinden çalışmasını sağlayarak görüşme kalitesinin ve müşteri memnuniyetinin artmasına yardımcı olur. Bununla beraber operasyon yöneticileri istenilen raporu kolaylıkla görüntüleyebilir ve canlı takip ekranı ile operasyon takibini anlık olarak yapabilir.

Maliyet Avantajı

Çağrı merkezlerinde gelişen teknoloji sebebiyle çağrı merkezi yazılımlarında yeni geliştirmeler ve güncellemelere ihtiyaç vardır. Sürekli değişen ve gelişen teknolojiye ayak uyduran AloTech, platformunu bu yeniliklere ayak uyduracak şekilde sürekli geliştirmektedir. Ayrıca, operasyonunuza özel müşteri taleplerini karşılayabilmek için, kullanılan çağrı merkezi yazılımlarında zaman zaman geliştirme taleplerine ihtiyaç duyulabilmektedir. AloTech ile tüm iletişim kanallarını ve entegrasyonları tek bir platform üzerinde toplayabilir, geliştirme taleplerinizi iletebilir ve maliyetlerden tasarruf edebilirsiniz.

Sesli ve Yazılı İletişim Kanallarında Yapay Zeka Desteği

Müşterilerinizin taleplerini temsilcilerinize bağlanmadan nasıl çözebileceğinizi hiç düşündünüz mü? AloTech’ in yapay zeka desteği ile bu mümkün. Müşterilerinize nasıl yanıt verilmesi gerektiğini temsilcilerinize öğreterek zaman kaybetmeyin. AloTech’ in yapay zeka algoritması, temsilcilerinizin yerine öğrensin. Sesli ve yazılı iletişim kanallarında AloTech’ in yapay zeka desteğini seçin, taleplerinizi temsilcilere bağlanmadan karşılayarak avantajlı duruma geçin.

Yurtiçi çağrı merkezi operasyonlarımızı AloTech’in bulut çözümüyle yönetmekteyiz. Ayrıca sitemizde AloTech uygulaması olan Live Chat kullanılmaktadır. AloTech ekibi gerek iş geliştirme konusunda gerek mevcut yapılarda raporlama ve yazılım geliştirme konularında hızlı çözüm sunan, kendi müşterilerinin memnuniyetini ön planda tutan bir iş ortağıdır.

Elif Sükan Sönmez
VAVACARS CRM & ÇAĞRI MERKEZI MÜDÜRÜ

Öne Çıkan İçerikler

Predictive Dialer Nedir? Çağrı Merkezleri için Etkin Kullanım Rehberi
BLOG
Predictive Dialer Nedir? Çağrı Merkezleri için Etkin Kullanım Rehberi

Çağrı merkezleri, günümüz iş dünyasında müşteri ilişkilerinin merkezinde yer alır. Yoğun arama trafiği, anlık yanıt gereksinimi ve yüksek verimlilik beklentileri nedeniyle çağrı merkezleri sürekli gelişen teknolojik altyapılarla desteklenmeye devam eder. Bunun nedeni ise gelişen teknolojiler doğrultusunda müşteri ihtiyaçlarını zamanında ve etkili şekilde karşılamak. Ancak, manuel arama yöntemlerinin getirdiği verimlilik kaybı, çağrı merkezi operasyonlarının etkinliğini azaltacağından […]

Black Friday Verileri Müşteri Deneyiminizi Nasıl Şekillendirir?
BLOG
Black Friday Verileri Müşteri Deneyiminizi Nasıl Şekillendirir?

Merhaba! Kasım ayında her yıl aklınıza aynı dönem gelir: Black Friday. İndirimlerin tavan yaptığı dönemde satış hacimleri rekor kırar, çağrı merkezleri tam kapasite çalışır ve her an yeni bir müşteri talebi gelir. Şirketler için işin özü aslında çok net: Tüm bu yoğunlukta müşteri deneyimi optimizasyonu hiç sekteye uğramamalı. AloTech olarak yıllardır markaların yanında yer alır, […]

CS-Black Friday
BLOG
Black Friday Döneminde Müşteri Memnuniyetini Artırmanın 10 Stratejisi

Değerli e-ticaret sektörü profesyonelleri, Her yıl heyecanla beklenen indirim sezonuna yaklaşıyoruz. Bu dönem sizler kadar, iletişim altyapısı geliştiren bizim gibi teknoloji sağlayıcıları için de büyük önem taşıyor. AloTech’in 13 yıllık müşteri deneyimi ve çağrı merkezi tecrübesiyle birlikte alışveriş sezonunda gözden kaçmaması gereken bazı noktaları sizlerle paylaşmak istiyorum.   Etkili Kaynak Planlaması ve Hazırlık: Geçmiş Black […]

Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu ile Tanışın

Çok Kanallı İletişim
Hızlı Kurulum, Kolay Entegrasyon
Taahhütsüz Kullandığın Kadar Öde!
İstediğin Yerden Çalış

AloTech hakkındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın!

Kaydınız yapıldı. İlginiz için teşekkür ederiz. Kapat