Çağrı Merkezleri İçin Çok Kanallı İletişim

Müşterileriniz telefon görüşmesi, canlı chat, WhatsApp veya sosyal medya kanalları aracılığıyla şirketinizle etkileşimde bulunabilir. AloTech, tüm bu kanalları tek platformda toplar ve müşteri temsilcilerinin tüm etkileşimlerini ekranlar arası geçiş yapmadan tek ekrandan yönetilmesini sağlar.

Müşterileriniz İstedikleri Kanallardan Size Ulaşmasını Sağlayın

Çok Kanallı Çözümler

Chat

Yazılı kanal etkileşimlerini tek arayüzden yönetin ve temsilci üretkenliğini artırın.

Chatbot

En çok tekrar eden görevleri botlara bırakın ve temsilcilerin müşterileri memnun etmeye odaklanmasını sağlayın.

WhatsApp

180’den fazla ülkede 1,5 milyardan fazla aktif kullanıcısı olan Whatsapp’ın işletmeniz için kurumsal çözümler sunan özelliği Whatsapp Business entegrasyonu ile müşterilerinizle kolayca etkileşim kurun.

Facebook Messenger

AloTech – Facebook entegrasyonu işletme sayfanıza gelen mesajları tek platform üzerinden karşılayabilmenizi sağlar.

Self Servis

Self Servis sistemimiz sonu herhangi bir müşteri temsilcisine bağlanmayan, müşterinin taleplerini ilgili tuşlamalar ile çözebileceği bir IVR özelliğidir.

Mobil

AloTech Mobil Uygulaması ile mobil çalışan ekiplerinizin de çağrı karşılamasını sağlayın.

Sesli İletişim

Sesli iletişim çoğu çağrı merkezi için olmazsa olmazdır. Akıllı çağrı yönlendirme, IVR ve ses botlarla müşterilerinize hızlı ve akıllı çözümler sunun.

Click2Connect

Müşterilerinizi web siteniz üzerinden tek tıkla operatörsüz müşteri temsilcinize bağlayın, müşteri deneyiminde fark yaratın.

Öne Çıkan İçerikler

Predictive Dialer Nedir? Çağrı Merkezleri için Etkin Kullanım Rehberi
BLOG
Predictive Dialer Nedir? Çağrı Merkezleri için Etkin Kullanım Rehberi

Çağrı merkezleri, günümüz iş dünyasında müşteri ilişkilerinin merkezinde yer alır. Yoğun arama trafiği, anlık yanıt gereksinimi ve yüksek verimlilik beklentileri nedeniyle çağrı merkezleri sürekli gelişen teknolojik altyapılarla desteklenmeye devam eder. Bunun nedeni ise gelişen teknolojiler doğrultusunda müşteri ihtiyaçlarını zamanında ve etkili şekilde karşılamak. Ancak, manuel arama yöntemlerinin getirdiği verimlilik kaybı, çağrı merkezi operasyonlarının etkinliğini azaltacağından […]

Black Friday Verileri Müşteri Deneyiminizi Nasıl Şekillendirir?
BLOG
Black Friday Verileri Müşteri Deneyiminizi Nasıl Şekillendirir?

Merhaba! Kasım ayında her yıl aklınıza aynı dönem gelir: Black Friday. İndirimlerin tavan yaptığı dönemde satış hacimleri rekor kırar, çağrı merkezleri tam kapasite çalışır ve her an yeni bir müşteri talebi gelir. Şirketler için işin özü aslında çok net: Tüm bu yoğunlukta müşteri deneyimi optimizasyonu hiç sekteye uğramamalı. AloTech olarak yıllardır markaların yanında yer alır, […]

CS-Black Friday
BLOG
Black Friday Döneminde Müşteri Memnuniyetini Artırmanın 10 Stratejisi

Değerli e-ticaret sektörü profesyonelleri, Her yıl heyecanla beklenen indirim sezonuna yaklaşıyoruz. Bu dönem sizler kadar, iletişim altyapısı geliştiren bizim gibi teknoloji sağlayıcıları için de büyük önem taşıyor. AloTech’in 13 yıllık müşteri deneyimi ve çağrı merkezi tecrübesiyle birlikte alışveriş sezonunda gözden kaçmaması gereken bazı noktaları sizlerle paylaşmak istiyorum.   Etkili Kaynak Planlaması ve Hazırlık: Geçmiş Black […]

Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu ile Tanışın

Çok Kanallı İletişim
Hızlı Kurulum, Kolay Entegrasyon
Taahhütsüz Kullandığın Kadar Öde!
İstediğin Yerden Çalış

AloTech hakkındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın!

Kaydınız yapıldı. İlginiz için teşekkür ederiz. Kapat