Müşterilerinizin sorularına hızlı bir şekilde yanıt vermek için AloTech’in akıllı IVR özelliğinden faydalanabilirsiniz. Müşteri sorunlarına hızlı çözümler getirmek ve çağrı merkezi yoğunluğunuzu azaltarak daha kaliteli hizmet sunmak için müşteri temsilcisi müdahalesine gerek kalmadan akıllı otomasyonları kullanabilirsiniz. Müşteri ihtiyaçlarını 7/24 karşılamak için self servis hizmetinden yararlanarak müşteri memnuniyetini arttırabilirsiniz. Text to Speech (TTS) teknolojisi ile müşterilerinizin edinmek istediği bilgilere kolaylıkla ulaşmasını sağlayabilirsiniz. Gelişmiş ses tanıma teknolojisi ile kullanımı kolay self servis çözümler tasarlayabilirsiniz.
Otomatik konuşma tanıma için AloTech’in özelliklerinden yararlanabilirsiniz. Mevcut TTS ve SR entegrasyonlarımız ile sizi arayan müşterilerinizin söylediklerini anlayabilir ve yapmak istedikleri işlemlere göre ilgili IVR menülerine iletilmesini sağlayabilirsiniz. 40’ın üzerinde dili destekleyen ses tanıma özelliğiyle, dünyanın dört bir yanındaki kullanıcılarınıza bulundukları yerde hizmet verebilirsiniz. Yurt dışı çağrılarını da kolaylıkla karşılayabilir, müşterilerinize her dilde hizmet verebilirsiniz.
Ses tanıma özelliğini IVR akışınıza ekleyebilir, sizi arayan müşterilerinizin müşteri temsilcisine bağlanmasını beklemeden işlemlerini gerçekleştirmelerini sağlayabilirsiniz. Bu sayede müşterilerinizin kuyrukta bekleme süresini azaltarak müşteri memnuniyetini artırabilir, müşteri temsilcilerinizin çağrı yoğunluğunu azaltabilir ve müşterilerinize daha hızlı ve daha verimli bir şekilde hizmet sunabilirsiniz. CTI, ACD gibi özelliklerle çağrı dağıtımınızı daha akıllı hale getirebilirsiniz.
AloTech’in ses tanıma teknolojisi ile müşterilerinizin taleplerini tanımlayabilir ve ilgili menüye ya da kuyruğa yönlendirebilirsiniz. Müşterileriniz taleplerini sesli bir şekilde ifade ederek talep oluşturabilir ve bu talepler entegre olunan yazılımlara otomatik olarak aktarılabilir. Bu sayede müşteri talebini zaman kaybetmeden tanımlayabilir ve çözüm önerilerinizi hızlı bir şekilde sunabilirsiniz. Çok kanallı iletişim çözümleri ile de TTS özelliğini etkin bir şekilde kullanabilirsiniz.
Günün her saatinde müşterileriniz, AloTech’in IVR akışı içerisindeki Text to Speech (TTS) teknolojisi ile edinmek istedikleri bilgilere ulaşabilir. Sipariş durumu, kargo bilgileri, iade – iptal işlemleri, bakiye sorgulama gibi bilgiler için müşterilerinize 7/24 bilgilendirme yapabilirsiniz ve böylelikle müşteri memnuniyetini ve firmanıza duyulan aidiyet duygusunu arttırabilirsiniz.
AloTech’in TTS ve SR özellikleri ile akıllı IVR’lar oluşturabilir ve operasyonunuza uygun şekilde kurgulayabilirsiniz. Böylelikle, müşterileriniz kuyrukta çağrı merkezi çalışanlarınıza bağlanmayı beklemeden işlemlerini kolaylıkla halledebilir. Müşteri temsilcilerinizin operasyonel işlemlerini azalırken, çağrı merkezinizin verimliliği ve güvenilirliği artar.
Çağrı merkezleri, müşteri hizmetlerinin önemli yapı taşlarından biri olmaya devam ediyor ve 2025 yılı, bu sektörün büyük dönüşümler geçireceği bir dönüm noktası olacak. 2025’e yaklaşırken çağrı merkezlerinin müşteri hizmetleri deneyiminde önemli bir evrim geçirdiğine tanık oluyoruz. Çünkü gelişen teknoloji ve değişen müşteri beklentileri, bu dönüşümü hızlandıran başlıca unsurlar arasında. Özellikle AloTech bulut tabanlı çağrı merkezi […]
Müşteri ilişkileri yönetiminde şirketlerin, iletişim yolculuğu boyunca müşterilerle olumlu etkileşimler kurması önemlidir. CXM şeklinde de anılan yönetim süreci boyunca şirketler, müşterilerle tutarlı deneyimler geliştirmeye odaklanır. Böylece kurumlar, müşteri memnuniyeti ve sadakatini artırmayı hedefler. CXM; müşteri, veri odaklılık, çalışan deneyimi ve teknoloji gibi unsurları içerisine alır. Müşteri deneyimini doğru yönetmek, şirketlerin satış oranlarını artırmasına, marka itibarını […]
Yılın en hareketli alışveriş dönemlerinden biri olan Black Friday, müşteriler için büyük fırsatlar sunar. Ancak bu yoğun talep dönemi çağrı merkezleri için de zorlu bir sınavın başladığını gösterir. Müşteriler, bu dönemde hızlı hizmet beklerken çağrı merkezleri de artan taleplere yanıt verebilmek için hazırlıklarını yapmalıdır. Müşterilerin hızla yanıt beklediği çözüme mümkün olabilecek en hızlı şekilde ulaşmak […]