Müşterilerinizin sorularına hızlı bir şekilde yanıt vermek için AloTech’in akıllı IVR özelliğinden faydalanabilirsiniz. Müşteri sorunlarına hızlı çözümler getirmek ve çağrı merkezi yoğunluğunuzu azaltarak daha kaliteli hizmet sunmak için müşteri temsilcisi müdahalesine gerek kalmadan akıllı otomasyonları kullanabilirsiniz. Müşteri ihtiyaçlarını 7/24 karşılamak için self servis hizmetinden yararlanarak müşteri memnuniyetini arttırabilirsiniz. Text to Speech (TTS) teknolojisi ile müşterilerinizin edinmek istediği bilgilere kolaylıkla ulaşmasını sağlayabilirsiniz. Gelişmiş ses tanıma teknolojisi ile kullanımı kolay self servis çözümler tasarlayabilirsiniz.
Otomatik konuşma tanıma için AloTech’in özelliklerinden yararlanabilirsiniz. Mevcut TTS ve SR entegrasyonlarımız ile sizi arayan müşterilerinizin söylediklerini anlayabilir ve yapmak istedikleri işlemlere göre ilgili IVR menülerine iletilmesini sağlayabilirsiniz. 40’ın üzerinde dili destekleyen ses tanıma özelliğiyle, dünyanın dört bir yanındaki kullanıcılarınıza bulundukları yerde hizmet verebilirsiniz. Yurt dışı çağrılarını da kolaylıkla karşılayabilir, müşterilerinize her dilde hizmet verebilirsiniz.
Ses tanıma özelliğini IVR akışınıza ekleyebilir, sizi arayan müşterilerinizin müşteri temsilcisine bağlanmasını beklemeden işlemlerini gerçekleştirmelerini sağlayabilirsiniz. Bu sayede müşterilerinizin kuyrukta bekleme süresini azaltarak müşteri memnuniyetini artırabilir, müşteri temsilcilerinizin çağrı yoğunluğunu azaltabilir ve müşterilerinize daha hızlı ve daha verimli bir şekilde hizmet sunabilirsiniz. CTI, ACD gibi özelliklerle çağrı dağıtımınızı daha akıllı hale getirebilirsiniz.
AloTech’in ses tanıma teknolojisi ile müşterilerinizin taleplerini tanımlayabilir ve ilgili menüye ya da kuyruğa yönlendirebilirsiniz. Müşterileriniz taleplerini sesli bir şekilde ifade ederek talep oluşturabilir ve bu talepler entegre olunan yazılımlara otomatik olarak aktarılabilir. Bu sayede müşteri talebini zaman kaybetmeden tanımlayabilir ve çözüm önerilerinizi hızlı bir şekilde sunabilirsiniz. Çok kanallı iletişim çözümleri ile de TTS özelliğini etkin bir şekilde kullanabilirsiniz.
Günün her saatinde müşterileriniz, AloTech’in IVR akışı içerisindeki Text to Speech (TTS) teknolojisi ile edinmek istedikleri bilgilere ulaşabilir. Sipariş durumu, kargo bilgileri, iade – iptal işlemleri, bakiye sorgulama gibi bilgiler için müşterilerinize 7/24 bilgilendirme yapabilirsiniz ve böylelikle müşteri memnuniyetini ve firmanıza duyulan aidiyet duygusunu arttırabilirsiniz.
AloTech’in TTS ve SR özellikleri ile akıllı IVR’lar oluşturabilir ve operasyonunuza uygun şekilde kurgulayabilirsiniz. Böylelikle, müşterileriniz kuyrukta çağrı merkezi çalışanlarınıza bağlanmayı beklemeden işlemlerini kolaylıkla halledebilir. Müşteri temsilcilerinizin operasyonel işlemlerini azalırken, çağrı merkezinizin verimliliği ve güvenilirliği artar.
Müşteri hizmetleri, işletmelerin müşterilerle kurduğu en önemli köprülerden biridir. Peki, bu köprüyü ayakta tutan müşteri hizmetleri ekibi nasıl çalışır? Günümüzün hızlı ve talepkar dünyasında müşteri hizmeti veren tüm ekipler işletmelerin yüzü haline gelir. Ekibin rutinini ise günlük rutinini Müşterilere destek sağlamak, sorunları çözmek ve memnuniyeti artırmak gibi görevler oluşturur. İşin sırrı, iyi bir organizasyon ve […]
Müşteriler; sadece ürün ya da hizmet değil, aynı zamanda hızlı ve etkili bir iletişim bekler. Bu beklentiler doğrultusunda işletmenizin süreçlerini sürekli gözden geçirmesi ve iyileştirmesi gerekir. Bu bağlamda doğru stratejiler ve yenilikçi yaklaşımlardan faydalanarak alanınızda fark yaratan çözümlere ulaşabilirsiniz. Bunun için işletmenizin müşterilere sunduğu deneyimi güçlendirerek hem sadakati artırabilir hem de rekabette öne çıkabilirsiniz. Teknolojinin […]
Çağrı merkezi işletmek, dışarıdan bakıldığında sadece telefonlara cevap vermek gibi görünebilir ama işin aslı öyle değil. Müşterilere anında destek sağlamak, ekipleri bir arada tutmak, her şeyi düzenli ve hızlı şekilde yönetmek de çağrı merkezinin arka plandaki işlevlerindendir. Günümüzün rekabet ortamında işletmeler, müşterilerle sağlam iletişim kurmak için bu merkezlere büyük güven duyar. Özellikle teknolojinin sunduğu yeniliklerden […]