Müşterilerinizin sorularına hızlı bir şekilde yanıt vermek için AloTech’in akıllı IVR özelliğinden faydalanabilirsiniz. Müşteri sorunlarına hızlı çözümler getirmek ve çağrı merkezi yoğunluğunuzu azaltarak daha kaliteli hizmet sunmak için müşteri temsilcisi müdahalesine gerek kalmadan akıllı otomasyonları kullanabilirsiniz. Müşteri ihtiyaçlarını 7/24 karşılamak için self servis hizmetinden yararlanarak müşteri memnuniyetini arttırabilirsiniz. Text to Speech (TTS) teknolojisi ile müşterilerinizin edinmek istediği bilgilere kolaylıkla ulaşmasını sağlayabilirsiniz. Gelişmiş ses tanıma teknolojisi ile kullanımı kolay self servis çözümler tasarlayabilirsiniz.
Otomatik konuşma tanıma için AloTech’in özelliklerinden yararlanabilirsiniz. Mevcut TTS ve SR entegrasyonlarımız ile sizi arayan müşterilerinizin söylediklerini anlayabilir ve yapmak istedikleri işlemlere göre ilgili IVR menülerine iletilmesini sağlayabilirsiniz. 40’ın üzerinde dili destekleyen ses tanıma özelliğiyle, dünyanın dört bir yanındaki kullanıcılarınıza bulundukları yerde hizmet verebilirsiniz. Yurt dışı çağrılarını da kolaylıkla karşılayabilir, müşterilerinize her dilde hizmet verebilirsiniz.
Ses tanıma özelliğini IVR akışınıza ekleyebilir, sizi arayan müşterilerinizin müşteri temsilcisine bağlanmasını beklemeden işlemlerini gerçekleştirmelerini sağlayabilirsiniz. Bu sayede müşterilerinizin kuyrukta bekleme süresini azaltarak müşteri memnuniyetini artırabilir, müşteri temsilcilerinizin çağrı yoğunluğunu azaltabilir ve müşterilerinize daha hızlı ve daha verimli bir şekilde hizmet sunabilirsiniz. CTI, ACD gibi özelliklerle çağrı dağıtımınızı daha akıllı hale getirebilirsiniz.
AloTech’in ses tanıma teknolojisi ile müşterilerinizin taleplerini tanımlayabilir ve ilgili menüye ya da kuyruğa yönlendirebilirsiniz. Müşterileriniz taleplerini sesli bir şekilde ifade ederek talep oluşturabilir ve bu talepler entegre olunan yazılımlara otomatik olarak aktarılabilir. Bu sayede müşteri talebini zaman kaybetmeden tanımlayabilir ve çözüm önerilerinizi hızlı bir şekilde sunabilirsiniz. Çok kanallı iletişim çözümleri ile de TTS özelliğini etkin bir şekilde kullanabilirsiniz.
Günün her saatinde müşterileriniz, AloTech’in IVR akışı içerisindeki Text to Speech (TTS) teknolojisi ile edinmek istedikleri bilgilere ulaşabilir. Sipariş durumu, kargo bilgileri, iade – iptal işlemleri, bakiye sorgulama gibi bilgiler için müşterilerinize 7/24 bilgilendirme yapabilirsiniz ve böylelikle müşteri memnuniyetini ve firmanıza duyulan aidiyet duygusunu arttırabilirsiniz.
AloTech’in TTS ve SR özellikleri ile akıllı IVR’lar oluşturabilir ve operasyonunuza uygun şekilde kurgulayabilirsiniz. Böylelikle, müşterileriniz kuyrukta çağrı merkezi çalışanlarınıza bağlanmayı beklemeden işlemlerini kolaylıkla halledebilir. Müşteri temsilcilerinizin operasyonel işlemlerini azalırken, çağrı merkezinizin verimliliği ve güvenilirliği artar.
İşletmeler için telekomünikasyon maliyetleri, operasyonel giderlerin önemli bir kısmını oluşturur. Özellikle çağrı merkezi operasyonları yöneten firmalar için bu maliyetler oldukça yüksek olabilir. Sabit hatlar, GSM numaraları ve VoIP gibi çeşitli iletişim çözümleri bulunsa da, en uygun maliyetli ve esnek çözümlerden biri Bulut FCT teknolojisidir. Geleneksel FCT (Fixed Cellular Terminal) cihazları, GSM hatları üzerinden çağrı yapmayı […]
Milyonlarca müşteriye hizmet sunan enerji sektörü son derece dinamik ve karmaşık bir alan. Geniş müşteri kitlesine hizmet verdiği için de müşteri memnuniyeti odak noktasıdır. Çünkü memnuniyeti artırmak hem operasyonel verimliliği hem de marka sadakatini doğrudan etkiler. Bunun en önemli nedeni ise enerjinin günlük yaşamın temel bir parçası olması, müşterilerin kesintisiz hizmet beklemesidir. Geleneksel çağrı merkezi […]
Konaklama Çağrı Merkezlerinde Yapay Zeka Seyahat ve konaklama sektöründe rezervasyon yönetimi her zaman kritik bir operasyon olur. Özellikle yoğun dönemlerde manuel şekilde yapılan işlemlerle rezervasyon kaosunun önüne geçmek neredeyse imkansız hale gelir. Yapay zeka ile seyahat çağrı merkezleri çözümleri bu alanda adeta devrim yaratarak müşteri memnuniyetini artırır. Aynı zamanda operasyonel verimliliği de maksimize eder. Günümüzde […]