Sosyal medya kanallarında yapılan aktivitelerinizi çağrı merkezinizle eşgüdümlü yönetin. AloTech’ in sağladığı çok kanallı çağrı merkezi deneyimi ile sosyal medya kanalını müşteri temsilcileriniz ile tanıştırın.
Günümüzde 180’den fazla ülkede 1,5 milyar kişi aktif olarak WhatsApp uygulamasını kullanmaktadır. Müşterilerin firmalar ile WhatsApp üzerinden iletişime geçebilmesini sağlayan “WhatsApp Business” ürünü 3 milyonu aşkın firma tarafından kullanılmaktadır. AloTech, WhatsApp üzerinden müşterilerine hizmet vermek isteyen firmaların iş akışlarına yardımcı olur. Yazışmaların en etkin şekilde yapılabilmesi ve müşteri taleplerinin WhatsApp üzerinden karşılanabilmesi için şablon mesajlar, chat dağıtım altyapısı, müşteri tanıma gibi özellikleri ile yazışma esnasında hem müşterilerinize hem müşteri temsilcilerinize kolaylık sunar. WhatsApp iletişim kanalınızı AloTech’e taşıyarak, yazışma kanalında daha birçok yenilikçi çözümden faydalanabilirsiniz.
AloTech’in Facebook Entegrasyonu sayesinde Facebook Messenger üzerinden firmanıza ulaşan müşterilerin isteklerini konu bazlı ayırarak Facebook kanalında etkili bir müşteri deneyimi sunabilirsiniz. Gelen chat istekleri ile belirlediğiniz temsilcilerin görüşmesini sağlayabilir, müşteri temsilcilerinizi yetki ve konu bazlı ayırabilirsiniz. Siz Facebook ile yürüttüğünüz pazarlama kampanyası ile ilgilenirken, müşterilerle iletişime geçen temsilcileriniz tüm chat trafiğini AloTech Teknolojisi ile kolaylıkla yönetebilir.
Hem ses hem de yazılı kanallar ile müşteri hizmetleri sunan çağrı merkezlerinde, çağrı yönetimi gibi chat yönetiminin de operasyonel ihtiyaçlara uygun olarak yapılması büyük bir öneme sahiptir. Operasyonel verimliliğin sürdürülebilir olması için sosyal medya kanallarınızdan gelen chat isteklerinin de tıpkı çağrılarda olduğu gibi yetki ya da konu bazlı ayrım ile karşılanması gerekir. AloTech, çağrılarınızı ihtiyaçlarınıza göre kurgulayabildiğiniz IVR ile yönetirken, sosyal medya kanallarından gelen chat isteklerini Chat Karşılama Menüsü çözümü ile yönetir. Bu sayede IVR kurgularınızın olmazsa olmazları sipariş durum sorgulama, kargo durum sorgulama, müşteri tanıma gibi özellikleri Chat Karşılama Menüsü çözümünde de kullanabilir, ses kanalında olduğu gibi yazılı iletişim kanallarınızı da akıllı hale getirebilirsiniz. Müşterilerinize ses ile birlikte yazılı kanallardan da ulaşma imkanı sağlayarak etkili bir deneyim sunabilirsiniz.
Farklı kanallardan müşterileriyle iletişim kurabilen çağrı merkezleri, kullanılan her kanal için farklı uygulamalar kullanmak durumundadır. Bu durum, çağrı merkezi operasyonu ile beraber kullanılan diğer uygulama raporlarının senkronize olmamasına ve belki de birbiriyle uyuşmayan raporlar elde edilmesine neden olmaktadır. Sosyal medya kanallarıyla entegre çalışabilen AloTech, farklı kanallar için konsolide raporlama ve analiz araçları sunar. Sosyal medya etkileşimlerinizi ve çağrı kanalınızı ayrı olarak ya da konsolide raporlar ile inceleyebilirsiniz. Hem sosyal medya kanalları hem de ses kanalı ile size ulaşan müşterilerinizin çağrı ve chat raporlarına kolayca erişebilir, operasyon için anlamlı veriler elde edebilirsiniz.
AloTech ile sosyal medya kanallarınızı tek bir merkezden yönetin. AloTech Teknolojisi ile tek platform üzerinden sosyal medya kanallarınızı yönetebilirsiniz. Self servis çözümleri ile farklı kanallardan gelen müşteri taleplerini kolaylıkla yönetebilir, müşteri temsilcileriniz için kullanım kolaylığı sağlayabilirsiniz. Artan müşteri etkileşimleriniz ile birlikte müşterilerinize dilediği kanaldan erişim imkanı sunun.
0850’li numaralar hayatımızın birçok alanında karşımıza çıkıyor. Bankalardan e-ticaret sitelerine, çağrı merkezlerinden teknik servislere kadar pek çok kurum iletişim için artık bu numaraları kullanıyor. Ancak bu yaygınlığa rağmen 0850’li hatlar hakkında toplumda hâlâ bazı yanlış algılar ve kafa karışıklıkları var. “Bu numaralar dolandırıcılık için mi kullanılıyor?”, “0850’yi aramak pahalı mı?”, “Sadece büyük şirketlere mi veriliyor?” […]
Doğru çağrı merkezi yazılımı, müşteri deneyimini doğrudan etkileyen bir faktördür. Teknoloji destekli etkileşim, kişiselleştirilmiş hizmet ve bulut altyapısı gibi unsurlar sayesinde CX performansınızı bir üst seviyeye taşıyabilirsiniz. Geleneksel çağrı merkezi sistemleri, günümüzün hızlı ve çok kanallı müşteri beklentilerine cevap vermekte yetersiz kalabilir. Müşteri temsilcilerinin sistemler arasında geçiş yapması, veri kayıpları ve düşük yanıt hızları gibi […]
Tatil sezonları, birçok işletme için yılın en hareketli ve kritik dönemlerinden biridir. Bu dönemlerde müşteri talebinin artması çağrı merkezleri üzerinde ciddi bir baskı oluşturur. Artan çağrı hacmi ise uzun bekleme süreleri, düşen hizmet kalitesi ve nihayetinde müşteri memnuniyetsizliği gibi sorunlara yol açabilir. Ancak doğru çağrı merkezi hazırlığı ile bu zorlukları işletmeniz açısından fırsata dönüştürebilirsiniz. Planlı […]