AloTech Mobil ile çağrı merkezi operasyonunuzu mobil cihazınız üzerinden yönetebilirsiniz. Bu sayede sürekli hareket halinde olan ekipleriniz için takip mekanizması oluşturabilir aynı zamanda yapılan çağrıların ses kayıtlarına ulaşabilirsiniz. Çağrı merkezinize bağlanan müşterilerinizi gerekli durumlarda yönlendirme ile saha ekiplerinize aktarabilirsiniz.
AloTech bulut çağrı merkezi sisteminizi dilediğiniz yerden yönetebilirsiniz. AloTech Mobil kullanan temsilcileriniz nerede olduğu farketmeden ve konuma bağlı kalmadan çağrı karşılayabilir. Çağrı merkezi numaranızı GSM hattına yönlendirerek internetinizin olmadığı alanlarda bile AloTech Teknolojisi’nden yararlanabilirsiniz. Bu sayede sürekli hareket halinde olan ya da interneti stabil olmayan çalışanlarınızın performansını artırabilirsiniz. Bulut FCT ile SIM kartlarınızı, tanımlı numaralar ile çağrı merkezi operasyonunuzda kullanabilirsiniz. AloTech Mobil Teknolojisi ile çağrı kayıtlarınızı saklayabilir, raporlamalarını yapabilirsiniz.
AloTech Mobil kullanımı ile yapılan çağrılarda, müşterileriniz AloTech’e tanımlı kurumsal iletişim numaranızdan aranır. Müşteri temsilciniz mobil cihazı ile önce AloTech’e bağlanır, daha sonra AloTech üzerinden ulaşmak istediği müşteriyi arar. Bu sayede müşterilerinizi firmanızı tanıdıkları numara ile arayabilir, müşteri memnuniyetini ve güvenini artırabilirsiniz.
Şahsi ya da şirket hattı üzerinden çağrı karşılayan ekipleriniz, arayan müşteriye dair fikir sahibi değildir. AloTech Mobil Teknolojisi ile GSM üzerinden çağrı karşılamaya devam ederken, operasyonunuz arayan müşteriye ait verilere ulaşabilir. Örneğin; bir emlak firmasını arayan müşterinin hangi lokasyon ya da hangi ev için aradığını görüntüleyebilmek, temsilciniz için görüşme esnasında avantaj oluşturabilir. Açılır bildirim ekranı sayesinde arayan müşterilere ait bilgilere çağrı anında ulaşabilir, temsilcinizin performansını ve müşteri memnuniyetini artırabilirsiniz.
IP telefonlarınızla lokasyondan bağımsız olarak çalışabilir, farklı ekipler arası iletişimi kolaylıkla sağlayabilirsiniz. Saha ekiplerinizin yaptığı görüşmeleri takip etmek AloTech Mobil sayesinde artık mümkün. Çalışanlarınız şirket dışında iken yaptıkları çağrıların ses kayıtlarına ulaşabilir, detaylarını inceleyebilir ve raporlayabilirsiniz. Çağrı merkezinize gelen çağrıları ve müşteri taleplerini arayan numara bilgisi ile ya da numarayı maskeleyerek saha ekiplerine aktarabilirsiniz. AloTech Mobil ile saha ekiplerinizin iletişimini artırabilir, onları oyunun içine dahil edebilirsiniz.
AloTech Mobil kullanan ekipleriniz mekana bağlı kalmadan arama yapabilir ya da gelen çağrıları yanıtlayabilir. Yapılan tüm çağrıların ses kayıtları sistem üzerinde tutulur ve raporlanabilir. Bu sayede müşterilerinize verilen hizmeti kontrol edebilir ve kolaylıkla takip edebilirsiniz. Raporlama imkanı ile temsilcilerinizin gün içinde yapmış olduğu görüşmeleri ve detaylarını inceleyebilirsiniz. Çağrıları belirlediğiniz sorulara göre puanlayarak ve memnuniyet anketleri ile geri bildirim toplayarak görüşmelerin kalitesini arttırabilirsiniz.
Hemen hemen her web sitesinde gördüğünüz chatbot uygulamalarının işinize olan katkıları hakkında bilgi sahibi misiniz? Çağrı merkezi bulutu AloTech’in yapay zekâ destekli chatbot servisi ile hem müşterilerinize daha iyi bir deneyim sunabilir hem operasyonel verimliliğinizi arttırabilirsiniz. Peki, müşteri deneyimi için önemli olan chatbot nedir ve neden kullanmalısınız? Chatbot hakkındaki detaylara gelin, daha yakından göz atalım. […]
Artık dış arama kampanyalarını eski yöntemlerle yürütmek mümkün değil. Müşterilerin beklentileri hızla yükseliyor, süreçler daha karmaşık hale geliyor ve yöneticilerin önlenebilir sorunlarla vakit kaybetmeye tahammülü yok. İşte tam bu noktada AloTech’in Yeni Kampanyalar Modülü devreye giriyor. Bu modül sayesinde: Fırsatları kaçırmaz, ROI’nizi artırır, Ekibinizi yormadan başarıya ulaşırsınız. Çünkü artık elinizde daha fazla görünürlük, daha akıllı […]
Sürdürülebilir bir marka olmanın yolu, müşteri memnuniyetini artırmaktan ve bu sürecin doğal bir parçası olarak zor müşterilerle başa çıkmaktan geçer. Çağrı merkezi operasyonlarını yöneten müşteri temsilcileri gün içerisinde çeşitli müşteri profiliyle karşı karşıya gelir. Zor müşterilerin talep ve sorunlarına çözüm sunabilmek için temsilcilerin profesyonel tavrını korumaları gerekir. Bu kritik anları doğru ve uygun stratejilerle yönetebilen […]