Müşterilerinizin, ürün veya hizmetlerinizle ilgili anlık sorularına chat kanalından destek verebilirsiniz. AloTech Web Chat, müşterilerinizin web siteniz üzerinden size ulaşabilmesini sağlar. Çağrı merkezi operasyonunun yükünü azaltırken, potansiyel müşterileri kazanma olasılığını arttırır. Müşterilerinizle daha iyi ilişkiler kurarak memnuniyeti arttırabilir ve müşterilerinizin taleplerini anlık olarak karşılayabilecek bir hizmet sunabilirsiniz.
Sesli iletişimde Self Servis IVR ile olduğu gibi yazılı iletişimde de ICR ile iletişim kurgularınızı oluşturabilirsiniz. Web Chat ile müşterilerinizi bilgi ya da hizmet almak istediği alana butonlar ile yönlendirilebilirsiniz. Satış, destek, kargo takibi, sipariş gibi başlıklar ile kırılımları belirleyebilir, müşterilerin seçimlerine göre en uygun yönlendirmeyi sağlayabilirsiniz. Bu sayede gelen chatler temsilcilere yetkinlikleri doğrultusunda iletilir. ICR kurgunuzda entegrasyonlar ile müşterilerinizin taleplerini hızlıca sonuçlandırabilir ve operasyonun verimini arttırabilirsiniz. AloTech Web Chat ile müşterileriniz web sitenizi incelerken soru ve taleplerinde yanında olun.
AloTech Web Chat ile müşterilerinize ulaşılması kolay çağrı merkezi hizmetleri sunabilir, memnuniyeti arttırabilirsiniz. Size ulaşan müşterilerinize otomatik olarak karşılama, bilgilendirme ve kapanış mesajları gönderebilir, aynı zamanda bu mesajları numaraya kayıtlı müşteri isim bilgisiyle iletebilirsiniz. Chatbot, Click2Connect, Webchat gibi self servis hizmetler ile müşteri temsilcisi olmadan taleplere 7/24 cevap verebilirsiniz. Müşterilerinizin size daha kolay ulaşmasını sağlayabilir ve taleplerini mesai saatleriniz dışında da karşılayabilirsiniz.
AloTech Web Chat sayesinde birden fazla müşteri ile aynı anda iletişime geçebilirsiniz. Çağrı merkezi operasyonlarında temsilciler aynı anda tek müşteriye sesli olarak hizmet verebilir. Oysa chat kanalında müşteri temsilcileri birden çok müşteri ile eş zamanlı olarak görüşebilir ve işlemleri ile ilgilenebilir. Bulut çağrı merkezi üzerinden chat taleplerine daha hızlı geri dönüş sağlayabilir, müşteri deneyimini artırabilirsiniz. Self servis çözümler ile operasyonunuzun iş yükünü azaltabilirsiniz.
Müşterilerinizle yapılan chat kayıtları detayları ile AloTech üzerinde saklanır. Müşteri temsilcilerinin yapmış olduğu yazışmaları ve detayları anlık olarak görüntüleyebildiğiniz gibi, geçmişe dönük chat raporlarına da ulaşabilirsiniz. Canlı izleme ekranları ile aktif chatleri görebilir, geçmiş chat performans raporları oluşturabilir ve yapılan chatleri değerlendirebilirsiniz. Müşteri temsilcilerinin chat performansını takip edebilir ve AloTech Kalite Değerlendirme Formları ile müşteri temsilcilerine geri bildirim olarak iletebilirsiniz.
Web Chat, WhatsApp Business ve Facebook Entegrasyonları ile tüm yazılı kanallar üzerinden gelen mesajlarınızı tek ekran üzerinden karşılayabilirsiniz. Oluşturacağınız chat akışları ile chatleri müşteri temsilcilerine yetkinliklerine ve kanallara göre dağıtabilir, tüm kanalları kendi içerisinde raporlayabilirsiniz. Raporlama sonucunda yazılı kanallar ile ilgili istatistiklere ulaşabilir, verimliliği ölçebilirsiniz.
AloTech, yapay zeka destekli chat yanıt önerileriyle müşteri hizmetlerini iyileştirme olanağı sunuyor. Bu teknoloji, işletmelerin iletişim tarzı ve hedeflerine uygun, kişiselleştirilmiş ve hızlı yanıtlar sağlayarak müşteri etkileşimlerini daha verimli hale getiriyor. Yapay zeka destekli akıllı yanıtlar, marka sesine ve değerlerine uygun şekilde özelleştirilebilirken, operasyonel yükü azaltıyor ve hızlı dönüş imkanı ile müşteri memnuniyetini artırıyor.
0850’li numaralar hayatımızın birçok alanında karşımıza çıkıyor. Bankalardan e-ticaret sitelerine, çağrı merkezlerinden teknik servislere kadar pek çok kurum iletişim için artık bu numaraları kullanıyor. Ancak bu yaygınlığa rağmen 0850’li hatlar hakkında toplumda hâlâ bazı yanlış algılar ve kafa karışıklıkları var. “Bu numaralar dolandırıcılık için mi kullanılıyor?”, “0850’yi aramak pahalı mı?”, “Sadece büyük şirketlere mi veriliyor?” […]
Doğru çağrı merkezi yazılımı, müşteri deneyimini doğrudan etkileyen bir faktördür. Teknoloji destekli etkileşim, kişiselleştirilmiş hizmet ve bulut altyapısı gibi unsurlar sayesinde CX performansınızı bir üst seviyeye taşıyabilirsiniz. Geleneksel çağrı merkezi sistemleri, günümüzün hızlı ve çok kanallı müşteri beklentilerine cevap vermekte yetersiz kalabilir. Müşteri temsilcilerinin sistemler arasında geçiş yapması, veri kayıpları ve düşük yanıt hızları gibi […]
Tatil sezonları, birçok işletme için yılın en hareketli ve kritik dönemlerinden biridir. Bu dönemlerde müşteri talebinin artması çağrı merkezleri üzerinde ciddi bir baskı oluşturur. Artan çağrı hacmi ise uzun bekleme süreleri, düşen hizmet kalitesi ve nihayetinde müşteri memnuniyetsizliği gibi sorunlara yol açabilir. Ancak doğru çağrı merkezi hazırlığı ile bu zorlukları işletmeniz açısından fırsata dönüştürebilirsiniz. Planlı […]