Ödeal

AloTech ile kaçan çağrıları kolayca takip ederek müşterilerine hızlı dönüşler sağlıyor.

Ödeal, AloTech ile kaçan çağrıları kolayca takip ederek müşterilerine hızlı dönüşler sağlıyor.

2014 yılında kurulan Ödeal, yazar kasa POS, e-fatura POS gibi fiziki POS ürünlerinin yanı sıra cep telefonlarını POS’a çeviren Ödeal Cepte POS uygulaması ile üye iş yerlerinin ödeme almalarını sağlıyor. 125.000’in üzerinde üye iş yerine sahip firma, çağrı merkezi operasyonlarını AloTech teknolojisi ile yönetiyor. 

Ödeal, AloTech sistemine geçmeden önce kaçan çağrıların takibi ve dialer uygulamaları konusunda sıkıntı yaşadıklarını belirtiyor. AloTech ile özellikle bu iki süreci en iyi şekilde yürütmeye başladıklarını vurguluyor. Artık AloTech’in Dialer özelliği ile tek ekranda kaçan çağrıların takibini yapan firma, otomatik aramalarla müşterilerine hızlı geri dönüşler sağlayarak üst düzey müşteri deneyimi sunuyor. 

Hızlı Talep Karşılama

Uzaktan Çalışma

Yüksek Müşteri Memnuniyeti

Maliyet Avantajı

Sorun Neydi, Nasıl Bir Çözüm Sunduk?

Ödeal’ın AloTech’i tercih etme sebeplerinden biri Bulut Teknolojisi.

Ödeal, üst düzey bir müşteri deneyimi sunmanın yanı sıra user-friendly bir online platform ile operasyon ekibinin verimliliğini de artırmayı hedefliyordu. AloTech’in bulut tabanlı sistemi ile çağrı merkezlerini bulut üzerinden yönetmeye başlayan Ödeal, tüm müşteri iletişimini uzaktan yönetebiliyor.

Anlık performans verileri, müşteri verileri, iletişim geçmişi, ses kayıtları gibi pek çok özelliğe tek ekrandan ulaşabiliyor. Ödeal, tüm süreçlerin online platformda, tek ekranda kolayca yönetilebilmesinin AloTech’i tercih etme sebeplerinde öne çıktığından bahsediyor.

SPV dashboard ekranlarından anlık performans takibi ile hizmet kalitesini analiz ediyor.

AloTech’in SPV dashboard ekranları, Ödeal’in hizmet kalitesini anlık olarak takip etmesine ve analiz etmesine olanak tanıyarak süreçlerini sürekli iyileştirmesine yardımcı oluyor. Bu özellik, müşteri hizmetleri ekibinin performansını gerçek zamanlı olarak izleme, potansiyel sorunları hızla tespit etme ve müşteri memnuniyetini artırıcı adımlar atmaya olanak tanıyarak, iş akışlarının optimizasyonuna katkıda bulunuyor. 

“AloTech Destek ekibinden aldığımız hızlı dönüşler sayesinde anlık çözümler üretiyoruz.”

AloTech destek ekibinin hızlı ve etkin çözüm sunma kapasitesi, Ödeal’in karşılaştığı sorunlara anında müdahale edebilmesini sağlıyor. Müşterilerimize 7/24 destek sağlayan ekibimiz, hızlı çözümlerle işletmenin operasyonel verimliliğini artırarak herhangi bir kesintiye maruz kalmadan müşterilerine kusursuz bir iletişim deneyimi sunmalarına olanak sağlıyor. 

“Santrale tanımlı birçok alternatif numarayla müşteri ulaşım oranlarımızı artırdık.”

AloTech’in gelişmiş numara tanımlama özellikleri sayesinde Ödeal, müşteri ulaşım oranlarını önemli ölçüde artırdığını belirtiyor. Birden fazla alternatif numaranın santrale tanımlanması, müşterilerin işletmeye ulaşmasını kolaylaştırmış ve bu sayede hem müşteri memnuniyetini hem de işletmenin erişilebilirliğini artırmıştır. Ödeal, bu avantajın da AloTech deneyiminde fark yaratan faktörlerden biri olduğunu belirtiyor.

“Raporlama veri tabanının büyüklüğü ve rapor oluşturma hızımız arttı.”

AloTech, müşterilerine gelişmiş raporlama ve analiz araçları sunuyor. AloTech kullanıcıları hem gerçek zamanlı verilere hem de geçmiş verilere tek ekranda kolayca ulaşabiliyor. Sahip olduğumuz raporlama kapasitesinin raporlama süreçlerini geliştirdiğini belirten Ödeal, özellikle rapor oluşturma sürecinin hızlandığını ve verimliliği artırdığını vurguluyor. 

“Callback özelliği sayesinde bize ulaşamayan müşterilerimize otomatik aramalar başlatarak sunduğumuz hizmet kalitesini iyileştirdik.”

Ödeal’ın AloTech deneyiminde öne çıkan özelliklerden biri de callback. Callback süreçlerini yönetebileceği bir çözüm arayan Ödeal, artık AloTech ile kendilerine ulaşamayan müşterilere otomatik aramalar başlatarak hızlı dönüşler sağlıyor. 

Callback özelliği, müşterilerin işletmeye ulaşma çabalarının karşılıksız kalmadığını ve her bir müşterinin önemsendiğini hissettirerek, müşteri deneyimini olumlu bir şekilde etkiliyor.  Dolayısıyla bu özellik, müşteri iletişimini aktif bir hale getirirken hızlı iletişim desteği ile erişilebilirlik sorununu çözerek müşteri memnuniyetini artırıyor.

Ödeal, sunduğu kesintisiz ve hızlı iletişim deneyimi ile CSAT puanını iyileştirdi.

Ödeal, müşteri memnuniyetini ölçen CSAT (Müşteri Memnuniyeti Skoru) puanlarında gözle görülür bir iyileşme sağlanmasının arkasındaki temel faktörlerden birinin de AloTech altyapısı ile iyileştirilen müşteri deneyimi olduğunu belirtiyor. Bu teknolojiler sayesinde, müşterilerin sorularına ve sorunlarına hızlı ve etkin bir şekilde yanıt verilmesi mümkün hale geliyor.  Bu da müşteri memnuniyet skorunda artış sağlıyor.

Ödeal, En Çok Hangi AloTech Özelliklerini Kullanıyor?

Ödeal'a Nasıl Avantajlar Sağladık?

“Biz operasyonumuz ile ilgili bir şey hayal ettiğimizde AloTech ile görüşüyoruz ve hızlıca hayata geçiriyoruz. Sizin yönlendirdiğiniz çözüm ortaklarını tercih ediyoruz. AloTech sayesinde sektöre hakim oluyor, birçok iş ortağını tanıma fırsatı yakalıyor ve bu ekosistemin önemli bir parçası olabiliyoruz.”
Bahar Dinç
Müşteri Hizmetleri Grup Yöneticisi
"Özellikle proje başlangıç aşamasındaki proje yönetimi süreçleri ve santral geçişlerindeki destekleriniz yadsınamaz. Sonrasındaki destek ekibinin hızlı dönüşleri ve çözüme yönelik işleyişinden çok memnunuz. AloTech'in özellikle Inbound projelerinde ihtiyaçlarımızı karşılayan bütünleşik çözümleri servis seviyelerimizi analiz edip iyileştirmemizde rol oynuyor."
Görkem Güngör
Ödeal Operasyon Müdürü

Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu ile Tanışın

Çok Kanallı İletişim
Hızlı Kurulum, Kolay Entegrasyon
Taahhütsüz Kullandığın Kadar Öde!
İstediğin Yerden Çalış

AloTech hakkındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın!

Kaydınız yapıldı. İlginiz için teşekkür ederiz. Kapat