Dicle Elektrik

AloTech ile abonelerine birden fazla kanalda 7/24 kesintisiz hizmet sağlıyor.

Dicle Elektrik, AloTech ile abonelerine birden fazla kanalda destek sağlıyor.

Dicle Elektrik, 6,4 milyon nüfusa sahip Diyarbakır, Şanlıurfa, Mardin, Batman, Şırnak ve Siirt illerinde toplam 2,2 milyon aboneye elektrik dağıtım hizmeti veriyor.

Firma, abonelerine kaliteli ve kesintisiz elektrik hizmeti ve daha iyi bir müşteri deneyimi sunmak için AloTech teknolojisini kullanıyor. Hem yazılı hem sesli iletişim çözümlerini kullanarak, birden fazla iletişim kanalını tek platform üzerinden yönetiyor. 

Whatsapp Business ve WebChat kanallarını kullanan firma, müşterilerinin en sık kullandığı iletişim kanallarında erişilebilirliğini artırdı. Çok kanallı iletişimde yapay zeka çözümleri ile müşteri deneyimini iyileştiren Dicle Elektrik, AloBot ile chat kanalları üzerinden hızlı ve verimli bir iletişim kanalı sunuyor.

AloTech’in yazılı iletişim çözümlerini aktif olarak kullanan firma omnichannel müşteri iletişimini hayata geçirerek müşterilerine dilediği kanaldan iletişim kurabilme fırsatı tanıyor.

Hızlı talep çözümü ve yüksek verimlilik için tercihi AloTech bulut çağrı merkezi sistemi oldu. 

Dicle Elektrik, her geçen gün büyüyen abonelerin taleplerini yönetirken hızlı ve etkili müşteri desteği sağlama ihtiyacıyla karşı karşıyaydı. 

Elektrik kesintileri, faturalar, arıza bildirimleri, bilgi alma gibi birçok farklı talebi aynı anda karşılayarak üst düzey müşteri deneyimi  hedefliyordu. Ayrıca, müşterilerin kişiselleştirilmiş bir deneyim yaşamasını ve hızlı yanıt almalarını sağlamak da firmanın önceliklerindendi. 

Bu hedefler doğrultusunda Dicle Elektrik, AloTech’in bulut çağrı merkezi çözümlerini tercih ederek müşteri deneyimini büyük ölçüde geliştirdi.

Gerçek Zamanlı Raporlama ile Takip ve Analiz Kolaylığı

Zaman ve Enerji Tasarrufu

Yüksek Müşteri Memnuniyeti

Nasıl Çözümler Sunduk?

Dicle Elektrik, AloTech Chat ile 7/24 destek sunuyor.

Sesli iletişim çözümlerinin yanı sıra Whatsapp Business ve WebChat kanallarını da aktif olarak kullanan Dicle Elektrik, müşterilerine en popüler iletişim kanallarında 7/24 destek sunuyor. 

Aynı Anda Birden Çok Talep Karşılama: AloTech bulut çağrı merkezi sistemi sayesinde, müşteri temsilcileri aynı anda birden fazla müşterinin taleplerini ele alabiliyor, böylece bekleme süreleri en aza indiriliyor. Tabii bu da müşteri bağlılığını ve memnuniyetini artırıyor. 

7/24 Canlı Destek: Müşteriler günün her saatinde canlı destek alabiliyorlar. Elektrik kesintileri gibi acil durumlar için bile hızlı bir şekilde iletişim kurma imkanı sunuluyor. 

Hızlı Yanıt: Chat kanallarının erişim ve kullanım kolaylığı sayesinde müşteri talepleri hızlı bir şekilde yönlendiriliyor ve önceliklendiriliyor, böylece müşteriler aradıkları çözüme çok daha hızlı bir şekilde ulaşabiliyor.

Çok kanallı iletişimde yapay zekanın gücü: AloBot ile operasyon verimliliğini artırıyor.

WhatsApp üzeriden müşterilerine destek sunan Dicle Elektrik, yapay zekanın gücü ile operasyon verimliliğini artırıyor. AloTech’in bot çözümlerini kullanan firma, WhatsApp üzerinden müşterilerine hızlı dönüşler sağlayarak, müşteri temsilcisine gitmeden sorunların çözülmesine olanak sağlıyor. 

Yapay zeka desteği ile daha basit ve sık sorulan sorulara otomatik yanıtlar vererek, müşterilerin aradığı çözüme daha hızlı bir şekilde ulaşmasını sağlıyor. Böylece hem operasyon verimliliğini hem de müşteri memuniyetini artırıyor. 

Her konuda hızlı ve doğru destek için Dicle Elektrik müşterilerinin yanında.

Geniş bir müşteri kitlesine sahip olan Dicle Elektrik, her gün yüzlerce müşteri talebi karşılıyor. Birçok konuda destek talep eden müşterilerine en iyi hizmeti sunabilmek için AloTech teknolojisinin avantajlarından faydalanıyor. 

Fatura Sorgulama: Müşteriler, faturalarıyla ilgili sorgularını hızlı ve kolay bir şekilde yapabiliyorlar.

Arıza Kaydı Oluşturma ve Arıza Bildirimi: Müşteriler, elektrik kesintilerini hızlıca bildirebiliyor ve arıza kaydı oluşturabiliyorlar.

Kaçak İhbarı ve Kaçak & Usulsüz Fatura Sorgulama: Müşteriler, enerji kaçaklarını bildirebiliyor ve kaçak ya da usulsüz faturalarla ilgili sorgularını yapabiliyorlar.

Öneri, Şikayet, Teşekkür Bildirimi: Müşteriler, hizmetle ilgili öneri, şikayet veya teşekkürlerini iletebiliyorlar.

Omnichannel müşteri iletişimi ile operasyon yönetimini kolay ve verimli hale getiriyor.

Dicle Elektrik, AloTech bulut çağrı merkezi sistemi sayesinde müşteri deneyimini büyük ölçüde iyileştirdi. Müşterilerine AloTech sayesinde tek platform üzerinden daha hızlı çözüm sunabiliyor, birden fazla talebi aynı anda karşılayabiliyor ve müşterilerine özel oluşturduğu akışlarla kişiselleştirilmiş deneyim yaşamalarına olanak sağlıyor.

AloTech’in sesli ve yazılı iletişim çözümleriyle farklı kanallarda erişilebilirliğini artıran Dicle Elektrik, AloTech ile farklı talepleri aynı anda çözüme kavuşturma imkanına sahip oldu. Bu da firma tarafında müşteri memnuniyetini artırıyor, şirketin itibarını güçlendiriyor ve operasyonel verimliliği artırıyor. AloTech iletişim çözümleri, hem müşterilerine hem de kendi çağrı merkezi operasyon ekibine birden fazla avantaj sağlıyor. 

Dicle Elektrik’e Nasıl Avantajlar Sağladık?

“Biz operasyonumuz ile ilgili bir şey hayal ettiğimizde AloTech ile görüşüyoruz ve hızlıca hayata geçiriyoruz. Sizin yönlendirdiğiniz çözüm ortaklarını tercih ediyoruz. AloTech sayesinde sektöre hakim oluyor, birçok iş ortağını tanıma fırsatı yakalıyor ve bu ekosistemin önemli bir parçası olabiliyoruz.”
Bahar Dinç
Müşteri Hizmetleri Grup Yöneticisi
7/24 aktif destek ekipleri ile her an ulaşılabilir ve çözüm sunabilir durumda. Enerji dolu ve dinamik bir ekip ile çalışmak sizin de enerjinizi yükselteceğine emin olabilirsiniz. Alotech varsa pozitif enerji var 🙂
Kürşat Karadaş
Dicle Elektrik Çağrı Merkezi İş Geliştirme Müdürü

Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu ile Tanışın

Çok Kanallı İletişim
Hızlı Kurulum, Kolay Entegrasyon
Taahhütsüz Kullandığın Kadar Öde!
İstediğin Yerden Çalış

AloTech hakkındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın!

Kaydınız yapıldı. İlginiz için teşekkür ederiz. Kapat