7 webinarımızda 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?

Yeni Özelliğimiz: Gülümse

Hüseyin Özkale
7 Ocak 2021
2 dakikalık okuma
GERİ DÖN

Türkiye’nin en büyük çağrı merkezi bulutu AloTech olarak müşteri temsilcilerinin daha fazla gülümsemesi için yapay zeka destekli sistemlerden yardım almaya karar verdik! AloTech Yapay Zeka Laboratuvarı Ekibinin yeni geliştirmesiyle birlikte gülmeyi unutmamanızı ve her şeyden önemlisi bunu kendiniz için yapmanızı hatırlatmak için bu keyifli projeyi başlattık.

Gülümsemenin bin bir türlü faydası var. Üstelik olumsuz durumlarda bile gülümseyebilmek yaşanan olumsuzluğun şiddetini önemli ölçüde azaltıyor. Konsantrasyonumuz artıyor, kan dolaşımımız hızlanıyor ve kalbimiz korunuyor. Üstelik gülümsemenin doğal bir detoks etkisi yarattığını da araştırmalar ortaya koyuyor.

Yıllardır beraber çalıştığımız, ne kadar yoğun ve stresli ortamlarda iş yaptıklarını uzaktan da olsa takip etme fırsatı bulduğumuz müşteri temsilcilerimize gülümsemeyi hatırlatmak istedik ve bu amaç doğrultusunda yapay zeka destekli bir etkili gülümseme aracı geliştirdik.

Bu ekran sizin ne kadar iyi ve uzun gülümsediğinizi takip edip etkili gülümsediğinize emin olduğunda kendiliğinden kapanıyor. Özelliğin müşteri temsilcisi ekranına her girdiğinizde çalışmasını isteyebilirsiniz veya anlık ihtiyaçları karşılamak için dilediğiniz zaman kullanabilirsiniz. 

Ben gülümsemek için yardıma ihtiyaç duymam! İstersem gülerim istemezsem gülmem diyenlerden misiniz?

Size bir örnek verelim: Su içmeyi hatırlatan uygulamalar hayati bir faaliyeti es geçmemeniz için varlar ki gülmek aynı kritikliğe sahip değil. Elbette isterseniz çok güzel gülümseyebileceğinizi biliyoruz 🙂 Biz sadece bunu daha sık yapmanızı istiyoruz. Ve bunu sadece kendiniz için yapmanızı…

Gülümseme destek sistemimiz size dair herhangi bir bilgi, veri yada görüntü kaydı yapmıyor. Gönül rahatlığı ile kullanabilirsiniz.

En kısa zamanda yeni ve heyecanlı projelerle tekrar buluşmak üzere 🙂

Dünya standartlarında bir çağrı merkezi platformu ile operasyonunuzu güçlendirin

Ücretsiz demo talebinde bulunun ve operasyonunuzun ihtiyaçlarına göre yapılandırmalar ve entegrasyonları oluşturmaya bugünden başlayalım
PAYLAŞ

Diğer İçerikler

13 Şubat 2020
Çağrı Merkezinde Stresle Başa Çıkmanın 5 Yolu

Dünyanın en stresli sektörlerinden biri olan çağrı merkezlerinde, stresle başa çıkmak isteyen bir agent ya da çalışanlarını motive etmek isteyen bir süpervizör müsün? O halde bu yazı tam sana göre. İşte çağrı merkezlerinde stresle baş etmenin en iyi 5 yolu!

23 Ekim 2020
Baştan Sona Numara Maskeleme Kılavuzu

Numara maskeleme, telefon numaranızı karşı tarafın görmesine izin vermeyen bir numara gizleme hizmetidir. Bulut çağrı merkezleri tarafından sunulan bu hizmet, müşterilerin ve hizmeti alan işletmelerin bilgilerini koruyarak gizlilik sağlar.

8 Haziran 2020
Çağrı Merkezi Çalışanlarının Motivasyonunu Artıracak 5 Öneri

Çağrı merkezi çalışanlarınızın motivasyonunu nasıl artırabilirsiniz? Birçoğumuzun bildiği gibi çağrı merkezi çalışanları yoğun ve stres dolu bir tempoya ayak uydurmak zorunda. Gergin müşteriler, performans kaygıları, sıkı çağrı merkezi prosedürleri…

Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu ile Tanışın

Çok Kanallı İletişim
Hızlı Kurulum, Kolay Entegrasyon
Taahhütsüz Kullandığın Kadar Öde!
İstediğin Yerden Çalış

AloTech hakkındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın!

Kaydınız yapıldı. İlginiz için teşekkür ederiz. Kapat