7 webinarımızda 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?

Yeni Özelliğimiz: Gülümse

Hüseyin Özkale
7 Ocak 2021
2 dakikalık okuma
GERİ DÖN

Türkiye’nin en büyük çağrı merkezi bulutu AloTech olarak müşteri temsilcilerinin daha fazla gülümsemesi için yapay zeka destekli sistemlerden yardım almaya karar verdik! AloTech Yapay Zeka Laboratuvarı Ekibinin yeni geliştirmesiyle birlikte gülmeyi unutmamanızı ve her şeyden önemlisi bunu kendiniz için yapmanızı hatırlatmak için bu keyifli projeyi başlattık.

Gülümsemenin bin bir türlü faydası var. Üstelik olumsuz durumlarda bile gülümseyebilmek yaşanan olumsuzluğun şiddetini önemli ölçüde azaltıyor. Konsantrasyonumuz artıyor, kan dolaşımımız hızlanıyor ve kalbimiz korunuyor. Üstelik gülümsemenin doğal bir detoks etkisi yarattığını da araştırmalar ortaya koyuyor.

Yıllardır beraber çalıştığımız, ne kadar yoğun ve stresli ortamlarda iş yaptıklarını uzaktan da olsa takip etme fırsatı bulduğumuz müşteri temsilcilerimize gülümsemeyi hatırlatmak istedik ve bu amaç doğrultusunda yapay zeka destekli bir etkili gülümseme aracı geliştirdik.

Bu ekran sizin ne kadar iyi ve uzun gülümsediğinizi takip edip etkili gülümsediğinize emin olduğunda kendiliğinden kapanıyor. Özelliğin müşteri temsilcisi ekranına her girdiğinizde çalışmasını isteyebilirsiniz veya anlık ihtiyaçları karşılamak için dilediğiniz zaman kullanabilirsiniz. 

Ben gülümsemek için yardıma ihtiyaç duymam! İstersem gülerim istemezsem gülmem diyenlerden misiniz?

Size bir örnek verelim: Su içmeyi hatırlatan uygulamalar hayati bir faaliyeti es geçmemeniz için varlar ki gülmek aynı kritikliğe sahip değil. Elbette isterseniz çok güzel gülümseyebileceğinizi biliyoruz 🙂 Biz sadece bunu daha sık yapmanızı istiyoruz. Ve bunu sadece kendiniz için yapmanızı…

Gülümseme destek sistemimiz size dair herhangi bir bilgi, veri yada görüntü kaydı yapmıyor. Gönül rahatlığı ile kullanabilirsiniz.

En kısa zamanda yeni ve heyecanlı projelerle tekrar buluşmak üzere 🙂

Dünya standartlarında bir çağrı merkezi platformu ile operasyonunuzu güçlendirin

Ücretsiz demo talebinde bulunun ve operasyonunuzun ihtiyaçlarına göre yapılandırmalar ve entegrasyonları oluşturmaya bugünden başlayalım
PAYLAŞ

Diğer İçerikler

4 Ocak 2021
Mutlu Çağrı Merkezi Çalışanları Mutlu Müşteriler Anlamına Mı Geliyor?

Çağrı merkezi çalışanları, iş süreçleri boyunca farklı müşteri tipleriyle karşılaşıyor. En yaygın olanlar ise hayal kırıklığına uğramış, sorun yaşayan ve süreçten memnun olmamış mutsuz müşteriler. Zorlu müşteriler ve diğer sorunlar ele alındığında, müşteri hizmetlerinin ilk aşamasında çalışmak kolay değil. Ancak çalışan mutluluğu ve motivasyonu ile iş süreçlerini iyileştirmek mümkün.

13 Kasım 2019
Whatsapp Business Entegrasyonu

Kurumsal işletmelerin yeni nesil müşterilerle olan tüm mesajlaşmalarını çok daha kolay bir şekilde yönetmelerini sağlamak için Whatsapp Business entegrasyonunu kullanın.

9 Nisan 2020
Webinar: Vaillant Çağrı Merkezinde Evden Çalışmaya Geçiş Nasıl Yönetildi?

“Vaillant Çağrı Merkezinde Evden Çalışmaya Geçiş Nasıl Yönetildi?” Webinarımız sona erdi. İlk günden bugüne kadar Vaillant-AloTech işbirliğindeki kilometre taşları, Vaillant çağrı merkezinde hangi iletişim kanallarının aktif olarak kullanıldığı ve eve geçiş sürecindeki önemli adımların açıklandığı Webinarda uzaktan çalışma ile ilgili pek çok ipucu katılımcılarla paylaşıldı.

Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu ile Tanışın

Çok Kanallı İletişim
Hızlı Kurulum, Kolay Entegrasyon
Taahhütsüz Kullandığın Kadar Öde!
İstediğin Yerden Çalış

AloTech hakkındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın!

Kaydınız yapıldı. İlginiz için teşekkür ederiz. Kapat