Vaillant Group Türkiye

Vaillant Group Türkiye, AloTech ile 3 farklı lokasyonda operasyonlarını tek ekran üzerinden yönetiyor.

Vaillant Group Türkiye, AloTech ile Birden Fazla Platformda Kusursuz Müşteri Deneyimi Sunuyor

Almanya’da kurulan ve ısıtma ve havalandırma sektöründe öncü olarak faaliyetlerine devam eden Vaillant Group, 1992 yılından beri Türkiye’de faaliyet göstermektedir. Vaillant Group Türkiye yenilenebilir enerji kaynaklı, çevre dostu ve enerji tasarruflu ısıtma ve havalandırma ürünleriyle İstanbul Merkez ve İzmir, Adana, Ankara bölge müdürlüklerinde ve tüm yurda yayılmış yetkili satıcı ve servisleriyle en yüksek seviyede müşteri memnuniyeti için hizmet vermektedir.

Sektörün öncü isimlerinden Vaillant Group Türkiye müşteri deneyimine de öncelik veriyor ve farklı lokasyonlardaki iletişim merkezlerini AloTech teknolojisi sayesinde kolayca yönetiyor. Çağrı merkezi operasyonlarını yönetmek ve yeni nesil iletişim kanallarıyla müşteri memnuniyetini artırmak için AloTech’i tercih ediyor.

Sesli ve yazılı iletişim kanallarını AloTech ile tek ekran üzerinden yöneten Vaillant Group Türkiye; WhatsApp, Facebook Messenger ve ChatBot gibi kanallarla da birden fazla kanalda müşterilerine kusursuz bir deneyim sunuyor.

Birlikte neler başardık?

“En uygun alt yapıyı AloTech’te bulduk ve bulut teknolojisiyle sorunlarımızı çözdük.”

Inbound ve outound satışlara odaklı çalışan Vaillant Group Türkiye’nin çağrı merkezi teknolojilerine yönelik ihtiyacı daha hızlı ve esnek bir sistemdi. Mevcutta kullandıkları yazılımda bulut teknolojisi kullanılmadığı için özellikle operasyon yönetiminde sıkıntı yaşayan firma, bu sorunu bulut teknolojisine geçerek çözümledi. Tabii burada AloTech devreye girdi, Vaillant Group Türkiye’nin iletişim operasyonlarının tamamını hızlı bir şekilde buluta taşıdı.

“AloTech’ten önce uluslararası bir altyapı kullanıyorduk. Bulut teknolojisine sahip olmayan sistemlerle dağınık noktalardaki merkezlerimizi kontrol etmekte zorluk çektik. Bu sorunu AloTech ile buluta geçerek çözdük.”

Merkez yönetimini bulut ile çözen firma, hızlı bir platforma olduğu kadar hızlı bir destek ekibine de ihtiyaç duyuyordu. AloTech’in 7/24 kesintisiz hizmet veren ekibiyle tanışan Vaillant Group Türkiye bu konudaki ihtiyacını da karşılamış oldu. Vaillant Group Türkiye Çağrı Merkezi Müdürü Hakan Yalçın, bu iki sorunun çözümüne odaklı başlayan AloTech yolculuğunun tüm taleplerine karşılık veren en uygun platform olduğunu belirtiyor.

Farklı bölgelerde yer alan iletişim merkezlerinin yönetimi AloTech ile kolaylaştı.

Vaillant Group Türkiye’nin yaklaşık 200 kişilik bir çağrı merkezi ekibiyle, 3 farklı konumda hizmet veriyor. İzmir, Uşak ve İstanbul’da yer alan iletişim merkezlerini AloTech’in sağladığı bulut teknolojisiyle uzaktan kolayca yönetebilen Vaillant Group Türkiye pandemi döneminde de operasyonuna kesintisiz bir şekilde devam etti.  Hali hazırda AloTech ile bulut sistemi kullanan firma bu dönemde uzaktan çalışma modeline hızlıca adapte oldu. 

“Pandemi döneminde eve geçiş planları yaparken AloTech ile tanıştık. AloTech, uzaktan çalışmaya çok uygun bir sistem altyapısına sahip. O nedenle hızlıca eve geçebildik. Tüm ekip, neredeyse 160 müşteri temsilcisi evden çalışmaya başladı.”

“Kolay ve pratik kullanım imkanı sayesinde AloTech’e çok hızlı adapte olduk.”

AloTech platformunun oldukça kolay ve anlaşılır bir yapıya sahip olduğunu belirten Hakan Yalçın, oryantasyon sürecini hızlı bir şekilde tamamladıklarını ifade ediyor.

“Bir çalışanımıza platformu ilk kez gösterdiğimizde neredeyse %90’ının herhangi bir eğitime ihtiyaç duymadan çözümleyebildi. Daha sonrasında tabii ki eğitimlerde platform oryantasyonunu tamamladık.”

Uzaktan çalışma imkanıyla çalışan motivasyonunda önemli bir artış yaşandı.

AloTech ile hızlıca uzaktan çalışma modeline geçen Vaillant Group Türkiye aynı zamanda bu uygulamanın çalışan mutluluğunu da olumlu etkilediğini vurguluyor. Vaillant Group Türkiye Çağrı Merkezi Müdürü Hakan Yalçın, evden çalışmaya başlayan çalışanların trafikte kaybettiği zaman ve enerjiyi daha verimli bir şekilde kullanmaya başladıklarını belirtiyor. Özellikle evden çalışan annelerin çocuklarıyla geçirdikleri zamanın çalışan mutluluğunda önemli bir artışa sebep olduğunu ve bunun da performansı artırdığına dikkat çekiyor.

Bu sayede artan çalışan mutluluğu performans verilerine de yansıyor. Yalçın, çalışan performansında gözle görülür bir artış yaşandığını söylüyor. Trafikte zaman kaybetmeyen, ulaşım ve hazırlık sürecinde harcadıkları enerjiyi mesai saatlerine saklayan çalışanlar daha motive çalışıyor. Vaillant Group Türkiye de AloTech ile bu performans artışını ölçümlediklerini ve bu durumun karşılıklı avantaj sağladığını belirtiyor.

“AloTech ile eve geçiş süreci performansımızı kesinlikle olumlu etkiledi.Evde talep karşılama hızımızda yükseliş var, yanıt verme hızımız öncekine göre çok daha iyi durumda. ”

Bir de işin teknik kısmı var tabii… Vaillant Group Türkiye, bu süreçte hiç kesinti yaşamadığını ve internetin olduğu her yerde AloTech ile sorunsuz çalıştıklarını da vurguluyor.

Maliyetleri azalttık, müşteri memnuniyetini artırdık!

İşletme masrafları her firma için olduğu kadar Vaillant Group Türkiye için de önemli bir gündem konusu. Hakan Yalçın, evden çalışmanın bir avantajını da kesinlikle maliyet konusunda gördüklerini belirtiyor. Hem çalışan, hem ulaşım hem de ofis maliyetlerini azaltmaya yardımcı olan uzaktan çalışma modeli AloTech teknolojisi sayesinde Vaillant Group Türkiye’ye de büyük avantaj sağlıyor.

Hem daha güçlü bir altyapı hem de gelişmiş iletişim çözümleri sunan AloTech ile müşteri memnuniyetini artıran Vaillant Group Türkiye birden fazla kanalda kusursuz bir müşteri deneyimi sunuyor.

“Müşteri hangi kanalı tercih ederse AloTech ile orada 7/24 iletişime hazırız.”

Vaillant Group Türkiye, sesli ve yazılı iletişim kanallarını kullanıyoruz. Ana iletişim kanalı çağrı olsa da pandemiyle birlikte WhatsApp Business ve Facebook Messenger kanallarını da aktif hale getirdiler. Tüm bu iletişim çözümlerini de AloTech teknolojisiyle tek bir platform üzerinden yönetiyorlar.

Sektörün ana hedeflerinden birisi müşterinin sorunlarını müşteri temsilcisine yönlendirmeden çözmek. Vaillant Group Türkiye özellikle bu konuya önem verdiklerini belirtiyor. Bunun yanı sıra tamamen müşteri odaklı bir iletişim stratejisi yürüten Vaillant Group Türkiye her kanalda talep karşılamaya hazır olmanın günümüzde oldukça değerli olduğunu da vurguluyor. 

“Müşteri nereden iletişim kurmak, istiyorsa o kanaldan yanıt vermeye hazır olmalıyız. Müşterininin en çok tercih ettiği kanalları düşünerek çözümlerimizi zenginleştiriyoruz. Sadece arama kanalına sahip olmak çok verimli değil, bu nedenle yazılı iletişim kanallarını da AloTech ile geliştirmeye devam ediyoruz.”

Bugün, çoğunluğun yazışmayı tercih ettiğini de vurgulayan Yalçın, çağrı merkezi sektörünün gelişmesinde kanalların çeşitlendirilmesinin büyük etkisi olduğunu söylüyor. Müşterinin iletişim kurmak istediği her yerde 7/24 hazır olmanın ve bu kanalları en verimli şekilde yönetebilmenin de AloTech ile mümkün olduğunu belirtiyor.

Zaman ve Enerji
Tasarrufu

Yüksek Müşteri
Memnuniyeti

Maliyet
Avantajı

Vaillant Group Türkiye’ye Nasıl Avantajlar Sağladık?

AloTech ekibi buluta geçiş ve sonrasındaki tüm süreçte her an yanımızdaydı. Çok hızlı aksiyon alan bir ekiple sorunsuz bir kurulum ve adaptasyon süreci yaşadık. Her gün birlikte yeni çözümler geliştirerek, kanallarımızı zenginleştirmeye devam ediyoruz.
Hakan Yalçın
Vaillant Group Türkiye Müşteri Hizmetleri Müdürü

Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu ile Tanışın

Çok Kanallı İletişim
Hızlı Kurulum, Kolay Entegrasyon
Taahhütsüz Kullandığın Kadar Öde!
İstediğin Yerden Çalış

AloTech hakkındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın!

Kaydınız yapıldı. İlginiz için teşekkür ederiz. Kapat