AloTech’in teknoloji altyapısı sayesinde size en uygun çağrı merkezi çözümünü hayata geçirebilirsiniz. IVR, ACD, TTS, SR ve Bot ile daha hızlı çözümler üretebilir ve müşteri deneyimini iyileştirebilirsiniz. Kalite ve anket araçlarını kullanarak çağrı merkezi verimliliğini arttırabilirsiniz. AloTech WebRTC ve VoIP teknolojilerini kullanmaktadır. Esnek API’ları sayesinde kullandığınız diğer araçlarla entegrasyon yapmaya olanak sağlar.
AloTech mevcuttaki CRM entegrasyonlarının yanı sıra size kendi CRM altyapınız ile de entegre olma esnekliği sunar. CRM entegrasyonları ile kontak ve çağrı yönetimi, AloTech raporlarınızın CRM sisteminize taşınması, tek tuşla arama, çağrılar için kişi kartı açma özelliklerini kullanabilirsiniz. Bunun yanı sıra hazır API’lar ile birçok işleminizi otomatize etme imkanı sunar.
Gelen çağrı yönetimi için özelleştirilmiş IVR, kuyruk bazlı yönlendirme, metni sese çevirme, otomatik çağrı dağıtımı, tercih edilen temsilciye yönlendirme, VIP müşteri hizmetleri gibi birçok özelliği AloTech’te kullanabilirsiniz. Bu sayede müşterilerinizin firmanıza duyduğu bağlılık ve hizmet kalitenizi arttırabilirsiniz.
Predictive ve IVR Dialer özellikleri ile kampanya, satış, tahsilat ve anket aramalarını otomatik bir şekilde yapabilir ve verimliliğinizi arttırabilirsiniz. CRM sistemleri ile entegre olabilen AloTech ile arama öncesinde müşteri bilgileri görüntüleyebilir, ve çağrı sonrasında bilgileri güncelleyebilirsiniz.
AloTech’in sağladığı Iyzico entegrasyonu sayesinde müşterilerinize hızlı ve güvenli bir şekilde ödeme yapma imkanı sunabilirsiniz. Sanal pos ile telefondan ödeme ayrıcalığı satış süreçlerini hızlandırmakla beraber güvenirliliğinizi de arttırır. Özellikle satış süreçlerini hızlandırmak ve yetkinliğinizi gösterebilmek adına teknolojimizin bu yararlarından faydalanabilirsiniz.
AloTech Web Chat, Whatsapp Chat, Telegram Chat ve Facebook Chat ile müşterilerinizin size yazılı kanallardan ulaşmasını kolaylaştırabilirsiniz. Chat içerisinde etkileşimli chat dağıtımı ve chat yönlendirme menüleri kullanabilirsiniz. Bunun yanı sıra müşteri temsilcileriniz aynı anda birden fazla chat karşılayabilir ve müşterilerinize hızlı çözümler üretmenize olanak sağlar. Müşteri temsilcileri tarafından yapılam tüm chatlerin detaylarına platform üzerindeki chat raporları ekranından erişebilirsiniz.
Özelleştirilmiş raporlar, dashboard ve wallboard seçenekleri ile çağrı merkezinizdeki tüm gelişim noktalarını tespit edin.
Sahada bulunan cihazlarınızın 3. parti yazılımlarla beraber çalışması için sesli iletişim kanalını kullanın.
Müşterilerinizi AloTech ile entegre iş yazılımınızdaki kişi kartı bilgilerine ve segmentasyona göre karşılayın.
Web servis ile VIP veya segmentasyıon müşterilerinizi telefon numarası veya kodlar ile yönetin.
AloTech iş yazılımınızla entegre olarak istenen sorgularda SMS gönderimi sağlayın
IVR yapısında bulunan özelliklerle hem arayan hem de aranan müşterilerimiz için akıllı çözümler sunun.
AloTech, esnek raporlama kabiliyeti ile çağrı merkezinize yönetimsel yazılımlar sunar. Çağrı merkezinizi AloTech altyapısında kullanarak raporlama yeteneklerinizi artırın.
Müşteri memnuniyet skorlarınız geliştirmek için yapay zekanın gücünden faydalanın.
Telefon görüşmelerini dinleyerek koçluk fırsatlarını belirleyin.
0850’li numaralar hayatımızın birçok alanında karşımıza çıkıyor. Bankalardan e-ticaret sitelerine, çağrı merkezlerinden teknik servislere kadar pek çok kurum iletişim için artık bu numaraları kullanıyor. Ancak bu yaygınlığa rağmen 0850’li hatlar hakkında toplumda hâlâ bazı yanlış algılar ve kafa karışıklıkları var. “Bu numaralar dolandırıcılık için mi kullanılıyor?”, “0850’yi aramak pahalı mı?”, “Sadece büyük şirketlere mi veriliyor?” […]
Doğru çağrı merkezi yazılımı, müşteri deneyimini doğrudan etkileyen bir faktördür. Teknoloji destekli etkileşim, kişiselleştirilmiş hizmet ve bulut altyapısı gibi unsurlar sayesinde CX performansınızı bir üst seviyeye taşıyabilirsiniz. Geleneksel çağrı merkezi sistemleri, günümüzün hızlı ve çok kanallı müşteri beklentilerine cevap vermekte yetersiz kalabilir. Müşteri temsilcilerinin sistemler arasında geçiş yapması, veri kayıpları ve düşük yanıt hızları gibi […]
Tatil sezonları, birçok işletme için yılın en hareketli ve kritik dönemlerinden biridir. Bu dönemlerde müşteri talebinin artması çağrı merkezleri üzerinde ciddi bir baskı oluşturur. Artan çağrı hacmi ise uzun bekleme süreleri, düşen hizmet kalitesi ve nihayetinde müşteri memnuniyetsizliği gibi sorunlara yol açabilir. Ancak doğru çağrı merkezi hazırlığı ile bu zorlukları işletmeniz açısından fırsata dönüştürebilirsiniz. Planlı […]