
AloTech ile farklı iletişim ortamlarında gerçekleşen ses trafiğinizi tek bir platformda toplayarak lokasyon ve donanımsal cihaz bağımlılığından kurtulun. Bulut teknolojisi avantajlarından faydalanarak tek platformda hizmet verin.
Kuryeler, saha satış ve saha operasyon personelleri; kullandıkları el terminalleri, akıllı telefonlar ve daha birçok cihaz ile günlük iş akışlarını takip etmekte ve işlemlerini gerçekleştirmektedir. AloTech ile kullanıcılar, bu uygulamalar üzerinden kolaylıkla arama yapabilir ve operasyon yöneticileri bu görüşmelerin tüm arama kayıtlarını yönetebilir. AloTech Teknolojisi ile kullanıcı deneyiminizi iyileştirebilir, aynı zamanda müşteri deneyimine katkıda bulunabilirsiniz.
Gün içerisinde çalışanlarınız, iş ortaklarınız ya da farklı birimlerden personellerinizin kendi aralarında veya müşterileriniz ile görüşme yapabilmesi için katlanılması gereken bir yatırım maliyeti vardır. Bu hizmetleri satın alırken, ilk etapta lisans bedelleri ve kurulum maliyeti ile karşılaşılır. Ayrıca alınan hizmet zaman içerisinde teknik personel maliyeti, bakım, güncelleme maliyetleri gibi farklı maliyet kalemlerini ortaya çıkarabilir. AloTech ile donanıma ihtiyaç duymadan, istediğiniz bir cihaz üzerinden haberleşme sağlayabilir, görüşmelerinizi tek bir platformda yönetebilirsiniz. Haberleşme altyapınızı AloTech’e taşıyarak, kullandıkça ödeyebilir ve maliyetlerinizden tasarruf edebilirsiniz.
Günümüzde müşteriler bir hizmet veya ürün satın aldığında, satış sonrası hizmet birimleri ya da ilgili iş birimlerine istedikleri zaman ulaşabilmek istemektedir. Geleneksel çağrı merkezleri, müşterilere istedikleri yerden ulaşabilmek ve gelen çağrıarı karşılayabilmek için belirli lisans ve donanım maliyetlerine katlanmak durumundadır. Bu durum çoğu zaman operasyonel maliyet artışına neden olmakla beraber yönetimi zor iş akışları oluşturmaktadır. Yenilikçi çözümleriyle AloTech, operasyon ekibine uzaktan çalışma imkanı sunar, müşterilerinize istediğiniz zaman ve istediğiniz yerden ulaşılabilmenizi sağlar. Bulut çağrı merkezi sistemi AloTech ile herhangi bir sabit yatırıma gerek kalmadan müşterilerinize 7/24 ulaşılabilir bir deneyim sunabilir, müşteri memnuniyetinize katkıda bulunabilirsiniz.
Saha ekipleri müşteri ile görüşmelerini çoğu zaman kendi kişisel hatları ya da şirket hatları üzerinden gerçekleştirmektedir. Bu durum KVKK ihlallerine sebep olabilecek sonuçlar yaratabilir. AloTech, yasal ihlaller gibi istenmeyen durumların yaşanmasına engel olmak için gelişmiş entegrasyon altyapısı ile yanınızda! AloTech’i CRM veya arama uygulamaları ile entegre edebilir ve tek tuşla arama yapabilirsiniz. Daha güvenli bir görüşme sağlamak ve illegal işlemlere engel olabilmek için numara maskeleme özelliği ile hem çalışanlarınıza hem de müşterileriniz için gizlilik sağlayabilirsiniz.
İletişim merkezlerindeki en son trendleri takip etmek, şirketlerin iletişim gücünün canlı ve güncel kalmasında etkin rol oynar. Son yıllarda geleneksel sistemlerin yerini alan bulut çağrı merkezi, iletişim sektöründe yenilikçi bir alternatif olarak kabul edilir. Bulut tabanlı sistemler, klasik modellere göre artan çeviklik, ölçeklenebilirlik, düşük maliyet, gelişmiş özellikler, erişilebilirlik gibi avantajlar sunar. Tüm bu olumlu nitelikler […]
İş dünyasında rekabet avantajı kazanmak isteyen şirketler, teknolojik gelişmeler ışığında hareket eder. Müşterilerin artan beklentilerini karşılamak için yeni gelişmeleri odağına alan şirketler, yapay zekâ teknolojilerine yönelerek süreci kolaylaştırmayı amaçlar. Çağın gerekliliklerinden biri hâline gelen AI teknolojileri, çağrı merkezlerinde müşteri deneyimini iyileştirmeye yardımcı olur. Üretken yapay zekâ teknolojilerinin bugün olduğu gibi gelecekte de farklı yönlere evrilerek […]
Hukuk büroları denince aklınıza dosya yığınları, uzun telefon görüşmeleri ve bitmeyen evrak işleri mi geliyor? Haklısınız ama artık bu tabloyu değiştirmenin bir yolu var! Hukuk dünyasında müşterilerle iletişim şekli hızlı ve etkili olmak zorundadır. Çünkü talep veya beklentilerin önemi diğer sektörlere göre daha büyük olabilir. Dolayısıyla geleneksel call center anlayışını bir kenara bırakıp modern teknolojilere […]