Çağrı Merkezinizi Geliştirin

AloTech Profesyonel Hizmet Ekibi, çağrı merkezi operasyonunuzu ihtiyaçlarınıza göre özelleştirmenizi sağlayacak profesyonel hizmet deneyimini sunar. Profesyonel Hizmet Ekibi, çağrı merkezi operasyonunun geliştirilmesi için müşterilere yardımcı olmayı amaçlamaktadır. Çağrı merkezi operasyonunuzu geliştirmek ve optimize etmek, entegrasyon talepleri ve operasyonel ihtiyaçlarınız için raporlamayı yapılandırmak gibi hizmetlerden faydalanın.

Entegrasyon Hizmeti

CRM Entegrasyonu, Iyzico Entegrasyonu, Sanal Pos Entegrasyonu, Self Servis IVR Akışları, Raporlarda Özelleştirme, Numara Maskeleme, Müşteri Temsilcisi ya da IVR ile Otomatik Arama Senaryoları ve Entegrasyonları, KVKK sürecinde ihtiyaç duyacağınız entegrasyonlar, Yapay Zeka Entegrasyonları, Sesle Duygu Analizi Entegrasyonları gibi çok çeşitli ihtiyaçlarınız için AloTech’in Uzman Ekibi’nden destek alabilirsiniz. Hazır API’ler ile dilediğiniz entegrasyonları kolaylıkla kendiniz de gerçekleştirebilirsiniz. Destek ihtiyacınız olduğunda ya da özel çalışma gereken ihtiyaçlarınız için AloTech Yazılım Entegrasyon Uzmanları ve Proje Ekibi yanınızda.

Çağrı Merkezi Optimizasyonu

Çağrı merkezi operasyonunuzda verimliliğinizi arttırabilir, ihtiyaçlarınıza özel çözümler üretebilirsiniz. Müşterilerinize iletebileceğiniz otomatik yanıtlar, kaçan çağrıların otomatik geri aranması, SL seviyelerinin takibi, canlı destek entegrasyonu, WhatsApp Entegrasyonu, memnuniyet anketleri ve self servis projeler ile müşteri temsilcilerinizin daha verimli çalışmasını sağlayabilirsiniz.

Çağrı Merkezi Denetimi

AloTech – CC Academia iş birliği ile çağrı merkezi operasyonunuzun düzenli olarak denetimini sağlayabilirsiniz. Müşteri temsilcisi performansı ve hizmet kalitenizi değerlendirmek, çağrı akışınızın analizi, iyileştirmeler ve önerilerde bulunmak için düzenli kontroller gerçekleştirilir. AloTech Teknolojisi ile kalite takip modüllerini entegre kullanın. Ses tonlaması ve yasaklı kelimelerin takip edilmesi için yeni teknolojilerden destek alabilirsiniz.

Danışmanlık

Mevcut ya da yeni projeleriniz için sorularınız mı var? Projeniz için kurguladığınız fikirlerin sonuçları ile ilgili bilgi almak mı istiyorsunuz? Operasyonel verimliliğinizi mi arttırmak istiyorsunuz? Farklı sektörlerde farklı projeler ile tecrübeli AloTech Proje Ekibi size yardımcı olmak, verilerinizi birlikte incelemek ve çözüm önerileri sunmak için her zaman yanınızda.

AloTech, farklılaşmak istediğimiz her konuda taleplerimize olumlu cevap alabildiğimiz, yeni nesil teknolojik çözümleri ile süreçlerimize değer katan çok değerli partnerlerimizden biridir.

Okan Bandırma
YATAŞ GRUP MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ DİREKTÖRÜ

Öne Çıkan İçerikler

alışveriş yapan bir adam telefonda cagri merkezi ile gorusuyor
BLOG
Black Friday Alışveriş Dönemi İçin Çağrı Merkezi Yönetim Tüyoları

Yılın en hareketli alışveriş dönemlerinden biri olan Black Friday, müşteriler için büyük fırsatlar sunar. Ancak bu yoğun talep dönemi çağrı merkezleri için de zorlu bir sınavın başladığını gösterir. Müşteriler, bu dönemde hızlı hizmet beklerken çağrı merkezleri de artan taleplere yanıt verebilmek için hazırlıklarını yapmalıdır. Müşterilerin hızla yanıt beklediği çözüme mümkün olabilecek en hızlı şekilde ulaşmak […]

BLOG
Alışveriş Sezonunda Yapay Zeka ile Çağrı Yoğunluğunu Nasıl Yönetirsiniz?

Yılın en beklenen zamanı geldi! Black Friday, Cyber Monday, 11.11 gibi indirim günlerine ev sahipliği yapan kasım ayında müşteri hizmetlerini de yoğun bir dönem bekliyor. Alışveriş sezonu geldiğinde, çağrı merkezleri adeta bir sınavdan geçer. Yükselen çağrı sayısı ve artan müşteri talepleri karşısında etkili bir deneyim sunmak zorlu hale gelir. Ancak yoğunluğu yönetmenin ve müşterilerinizi memnun […]

BLOG
Satış ve Memnuniyetin Artırılması: Perakende Sektöründe Müşteri Hizmetlerine Yapay Zekanın Etkisi

Perakende sektörü hızla dijitalleştiği için müşteri hizmetleri süreçleri de bu dönüşümün merkezinde yer alır. Yapay zeka (AI), işletmelere daha verimli, hızlı ve kişiselleştirilmiş çözümler sunarak müşteri hizmetleri alanında devrim yaratır. Bu aşamada teknolojik gelişimin satışları artırma ve müşteri memnuniyetini sağlama noktasında ne kadar etkili olduğu ise merak konusu. İşte tam bu noktada perakende sektöründe AI’ın […]

Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu ile Tanışın

Çok Kanallı İletişim
Hızlı Kurulum, Kolay Entegrasyon
Taahhütsüz Kullandığın Kadar Öde!
İstediğin Yerden Çalış

AloTech hakkındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın!

Kaydınız yapıldı. İlginiz için teşekkür ederiz. Kapat