AloTech Profesyonel Hizmet Ekibi, çağrı merkezi operasyonunuzu ihtiyaçlarınıza göre özelleştirmenizi sağlayacak profesyonel hizmet deneyimini sunar. Profesyonel Hizmet Ekibi, çağrı merkezi operasyonunun geliştirilmesi için müşterilere yardımcı olmayı amaçlamaktadır. Çağrı merkezi operasyonunuzu geliştirmek ve optimize etmek, entegrasyon talepleri ve operasyonel ihtiyaçlarınız için raporlamayı yapılandırmak gibi hizmetlerden faydalanın.
CRM Entegrasyonu, Iyzico Entegrasyonu, Sanal Pos Entegrasyonu, Self Servis IVR Akışları, Raporlarda Özelleştirme, Numara Maskeleme, Müşteri Temsilcisi ya da IVR ile Otomatik Arama Senaryoları ve Entegrasyonları, KVKK sürecinde ihtiyaç duyacağınız entegrasyonlar, Yapay Zeka Entegrasyonları, Sesle Duygu Analizi Entegrasyonları gibi çok çeşitli ihtiyaçlarınız için AloTech’in Uzman Ekibi’nden destek alabilirsiniz. Hazır API’ler ile dilediğiniz entegrasyonları kolaylıkla kendiniz de gerçekleştirebilirsiniz. Destek ihtiyacınız olduğunda ya da özel çalışma gereken ihtiyaçlarınız için AloTech Yazılım Entegrasyon Uzmanları ve Proje Ekibi yanınızda.
Çağrı merkezi operasyonunuzda verimliliğinizi arttırabilir, ihtiyaçlarınıza özel çözümler üretebilirsiniz. Müşterilerinize iletebileceğiniz otomatik yanıtlar, kaçan çağrıların otomatik geri aranması, SL seviyelerinin takibi, canlı destek entegrasyonu, WhatsApp Entegrasyonu, memnuniyet anketleri ve self servis projeler ile müşteri temsilcilerinizin daha verimli çalışmasını sağlayabilirsiniz.
AloTech – CC Academia iş birliği ile çağrı merkezi operasyonunuzun düzenli olarak denetimini sağlayabilirsiniz. Müşteri temsilcisi performansı ve hizmet kalitenizi değerlendirmek, çağrı akışınızın analizi, iyileştirmeler ve önerilerde bulunmak için düzenli kontroller gerçekleştirilir. AloTech Teknolojisi ile kalite takip modüllerini entegre kullanın. Ses tonlaması ve yasaklı kelimelerin takip edilmesi için yeni teknolojilerden destek alabilirsiniz.
Mevcut ya da yeni projeleriniz için sorularınız mı var? Projeniz için kurguladığınız fikirlerin sonuçları ile ilgili bilgi almak mı istiyorsunuz? Operasyonel verimliliğinizi mi arttırmak istiyorsunuz? Farklı sektörlerde farklı projeler ile tecrübeli AloTech Proje Ekibi size yardımcı olmak, verilerinizi birlikte incelemek ve çözüm önerileri sunmak için her zaman yanınızda.
Çağrı merkezi, şirketlerde müşteri ilişkilerini yöneten birimlerin başındadır. Müşterilere yardımcı olma gayesiyle çalışan departman, kullanıcılarla e-posta, çağrı veya canlı sohbet yöntemleri üzerinden etkileşime girer. İletişim birimleri, müşteri taleplerini, şikayet ve önerilerini ilgili birimlere aktararak kullanıcılarla şirket arasında bir köprü görevi görür. Bunun yanı sıra kullanıcı geri bildirimleri, anketler üzerinden raporlama, analiz süreçlerinin yönetilmesine aracılık eder. […]
İş dünyasında rekabet avantajı kazanmak isteyen şirketler, teknolojik gelişmeler ışığında hareket eder. Müşterilerin artan beklentilerini karşılamak için yeni gelişmeleri odağına alan şirketler, yapay zeka teknolojilerine yönelerek süreci kolaylaştırmayı amaçlar. Çağın gerekliliklerinden biri hâline gelen AI teknolojileri, çağrı merkezlerinde müşteri deneyimini iyileştirmeye yardımcı olur. Üretken yapay zeka teknolojilerinin bugün olduğu gibi gelecekte de farklı yönlere evrilerek […]
Küresel pazarda rekabet her geçen gün arttığı için müşteri hizmetlerinin kalitesi işletmeler açısından marka imajı kadar önemlidir. Bu noktada devreye giren bulut çağrı merkezi hizmetleri, işletmelere büyük avantajlar sunar ve rekabeti destekler. Bulut çağrı merkezleri, müşteri hizmetlerini daha verimli hale getirirken özellikle küresel işletmelerin uluslararası müşteri hizmeti sunmalarını da kolaylaştırır. Bulut çağrı merkezi hizmetleri ile […]