FCT (Fixed-to-Cellular Terminal) cihazları GSM hatlarınızı çağrı merkezi teknolojisi ile birlikte kullanmanızı sağlar. Bu cihaza takılan SIM kartlarınızı, tanımlı numaralar ile çağrı merkezi operasyonunuzda kullanabilirsiniz. AloTech, Bulut FCT çözümü ile herhangi bir cihaza ihtiyaç duymadan bu teknolojiden faydalanmanıza olanak sağlar. SIM kartlarınızı AloTech’e ulaştırdıktan sonra GSM numarası üzerinden aramalarınızı yapabilir aynı zamanda AloTech’in diğer özelliklerinden faydalanmaya devam edebilirsiniz. Bulut FCT çözümü ile yatırım maliyetlerinizi azaltırken operasyon verimliliğini artırın.
GSM hatları aynı anda sadece 1 çağrı alabilirken, Cloud FCT çözümü ile çağrı merkezi numaranıza yönlendirme yapabilir ve birden çok çağrı karşılayabilirsiniz. Bu sayede müşterilerinize ulaşım oranını artırırken çağrı merkezinize gelen çağrılarda müşterilerinizi bekletmezsiniz. Yaptığınız aramalarda ise her hat üzerinden sadece 1 çağrı çıkabilirsiniz. Bu nedenle rahatlıkla portföy yönetimi yapabilir, temsilcilerinizi daha iyi takip edebilirsiniz. Bulut çağrı merkezi üzerinden tek ekranda gelen ve giden çağrı yönetimini kolaylaştırabilirsiniz.
Sabit numaralardan yapılan çağrılara kıyasla, GSM numaranızla yapacağınız aramalar ile cevaplanma oranını arttırabilirsiniz. Özellikle satış ve tahsilat operasyonlarında büyük önem taşıyan müşteriye ulaşım oranını Bulut FCT kullanarak IVR Dialer, Predictive Dialer gibi özelliklerle artırabilirsiniz. AloTech Bulut FCT belirlediğiniz operasyonlarda GSM numaranızla müşterilerinizi arama imkanı sunarken, müşterilerinizin size sabit hattınız üzerinden ulaşmasına imkan tanır.
GSM numaraları ile yapılan çağrılarda ses kayıtlarını tutmak ya da çağrıları raporlamak mümkün değildir. Bulut FCT Çözümü, SIM kartlarınızı AloTech Teknolojisi’ne dahil ederek görüşmelerin ses kaydını alma ve raporlayabilme imkanı sağlar. Bu sayede GSM numaralar ile yapılan çağrılarda da temsilcilerin performansını değerlendirebilir, müşterilerinize sunduğunuz hizmetin kalitesini ölçebilirsiniz.
AloTech Teknolojisi ile GSM hatlarınızı temsilcilerinize atayarak portföy yönetimini kolaylaştırabilirsiniz. GSM hatlarınız üzerinden aranacak portföyleri Bulut FCT çözümü ile belirleyebilir, temsilcileriniz için kolay yönetim imkanı sağlayabilirsiniz.
Kullandığınız FCT cihazı artık size yeterli gelmiyorsa, AloTech Bulut FCT çözümünden faydalanabilirsiniz. Yeni cihaz yatırımına gerek kalmadan SIM kartlarınızı çağrı merkezi operasyonunuza dahil edebilirsiniz. Operasyonunuzda GSM numaralara duyduğunuz ihtiyaç azaldığında FCT kanal sayısını azaltabilir, giderlerinizde tasarruf yapabilirsiniz. Kullandıkça öde modeli ile çağrı merkezi operasyonunuzu dilediğiniz gibi organize edin.
Çağrı merkezi, şirketlerde müşteri ilişkilerini yöneten birimlerin başındadır. Müşterilere yardımcı olma gayesiyle çalışan departman, kullanıcılarla e-posta, çağrı veya canlı sohbet yöntemleri üzerinden etkileşime girer. İletişim birimleri, müşteri taleplerini, şikayet ve önerilerini ilgili birimlere aktararak kullanıcılarla şirket arasında bir köprü görevi görür. Bunun yanı sıra kullanıcı geri bildirimleri, anketler üzerinden raporlama, analiz süreçlerinin yönetilmesine aracılık eder. […]
İş dünyasında rekabet avantajı kazanmak isteyen şirketler, teknolojik gelişmeler ışığında hareket eder. Müşterilerin artan beklentilerini karşılamak için yeni gelişmeleri odağına alan şirketler, yapay zeka teknolojilerine yönelerek süreci kolaylaştırmayı amaçlar. Çağın gerekliliklerinden biri hâline gelen AI teknolojileri, çağrı merkezlerinde müşteri deneyimini iyileştirmeye yardımcı olur. Üretken yapay zeka teknolojilerinin bugün olduğu gibi gelecekte de farklı yönlere evrilerek […]
Küresel pazarda rekabet her geçen gün arttığı için müşteri hizmetlerinin kalitesi işletmeler açısından marka imajı kadar önemlidir. Bu noktada devreye giren bulut çağrı merkezi hizmetleri, işletmelere büyük avantajlar sunar ve rekabeti destekler. Bulut çağrı merkezleri, müşteri hizmetlerini daha verimli hale getirirken özellikle küresel işletmelerin uluslararası müşteri hizmeti sunmalarını da kolaylaştırır. Bulut çağrı merkezi hizmetleri ile […]