
Dijitalleşen dünyada sanal ödeme sistemleri gün geçtikçe daha yaygın ve etkin kullanılmaktadır. Müşterilerin çağrı merkezine ulaşarak sanal ödeme yapmalarına imkan sağlayan şirketler, satış ve tahsilat operasyonlarında rakiplerine göre çok daha avantajlı konumdadır. AloTech Teknolojisi ile müşterilerinize ödeme kolaylığı sağlayın, nakit akışınıza katkıda bulunun.
Operasyonlarında sanal ödeme kolaylığı sunan çağrı merkezleri, müşterilerin istediği ürün veya hizmet bedelini çağrı esnasında tahsil edebilir. Müşteri temsilcileri, AloTech bulut çağrı merkezi sisteminin kullanıcı dostu arayüzü ile müşterileri saniyeler içerisinde Sanal Pos alanına yönlendirebilir. Üstelik bu işlem AloTech Teknolojisi ile tek ekran üzerinden tek tuşla gerçekleştirilir. Müşteri temsilcileriniz tahsilat hedeflerine odaklansın, müşterileriniz kolaylıkla ödeme yapsın!
AloTech Teknolojisi, sunduğu esnek entegrasyon kabiliyeti ve teknik altyapısı sayesinde sanal pos sistemleri ile entegre çalışabilir. Sanal pos sisteminizi AloTech ile entegre edin, çağrı merkezi operasyonunuzda ödeme kolaylığı ile tanışın. İhtiyacınıza yönelik sunduğumuz entegrasyonlar ile süreçlerinizi iyileştirin, işinizi geleceğe taşıyın.
Iyzico, farklı sektörlerden binlerce firmanın tercih ettiği, ödeme altyapısı ve satış sonrası destek hizmeti sunan, BDDK ve PCI-DSS lisanslarına sahip finans teknolojileri şirketidir. AloTech Teknolojisi ile çağrı merkezi operasyonunuzda teknik herhangi bir iş yükü veya ek maliyet olmadan kolaylıkla Iyzico Sanal Pos hizmetinden faydalanabilirsiniz. Müşterilerinize ödeme seçeneklerini saniyeler içerisinde sunabilirsiniz. AloTech Iyzico Entegrasyonu ile operasyonlarınızda hem iş yükünü hem de maliyeti azaltın!
Satış ve tahsilat operasyonlarında müşterilerine hızlı ödeme kolaylığı sunabilen firmalar, hedeflerine katkı sağlamaktadır. AloTech Teknolojisi ile ödeme yapmak isteyen müşterileriniz farklı ekranlarda zaman kaybetmeden, çağrı esnasında işlemini kolaylıkla gerçekleştirir. Müşteri temsilcileri, AloTech’in kullanıcı dostu arayüzü ile tek ekran üzerinden yönlendirmeleri gerçekleştirir, zaman kaybını azaltır ve hata sayısını minimuma indirir. Satış ve tahsilat operasyonlarınızı AloTech’e taşıyarak, rakiplerinize göre müşteri ve kullanıcı deneyiminde fark yaratabilirsiniz.
Güvenlik, müşteriden sanal ödeme alan operasyonlar için üzerinde durulması gereken en önemli konulardan biridir. Güvenli bir platform müşterinin güvenle ödeme yapmasını sağlarken, firma itibarını artırarak marka değerine katkıda bulunmaktadır. AloTech’te müşteriye ait hiçbir veri tutulmaz, müşteri temsilcileri ya da diğer kullanıcılar müşteri verilerine ulaşamaz. AloTech Teknolojisi ile müşterinin tuşladığı bilgiler şifrelenerek Sanal Pos servisine gönderilir ve ödeme işlemi saniyeler içerisinde güvenli bir şekilde tamamlanır.
Teknoloji dünyası hızla gelişirken 2026 çağrı merkezi trendleri işletmelerin müşteriyle kurduğu etkileşimi tamamen yeniden tanımlar. Artık müşteri deneyimi yalnızca bir destek süreci değil, markanın karakterini ve güvenilirliğini temsil eden bir unsur haline gelir. Bu dönüşümün merkezinde, AloTech çağrı merkezi çözümleriyle bütünleşen yapay zeka tabanlı teknolojileri deneyimleyebilirsiniz. Yapay zeka, çağrı merkezlerinin hız, doğruluk ve kişiselleştirme gücünü […]
İş dünyasında rekabet fiyat veya ürün kalitesiyle olduğu kadar müşteriyle kurulan ilişkiyle de belirleniyor. Büyük markalar güçlü sistemleriyle öne çıksa da, KOBİ müşteri deneyimi (CX) alanında çeviklikleri ve yakın iletişim avantajlarıyla fark yaratabiliyor. Ancak bu potansiyeli performansa dönüştürmek için doğru strateji, teknoloji ve veri analizine ihtiyaç var. AloTech çağrı merkezi çözümleri, KOBİ’lerin müşteri etkileşimlerini profesyonel […]
İşletmeler için güçlü bir iletişim altyapısı, müşteri ilişkilerinin sürdürülebilir ve profesyonel bir şekilde yönetilmesi açısından kritik bir role sahiptir. Coğrafi bölgeden bağımsız olarak çalışan 0850’li numara çözümleri, markaların hem görünürlüğünü hem de ulaşılabilirliğini artıran modern bir iletişim modeli sunar. AloTech’in sağladığı altyapı desteğiyle birlikte kullanılan bu numaralar, çağrı yönetimini kolaylaştıran yapıları ve kurumsal telefona olan […]