Çağrı merkezi yönetiminde raporlar büyük önem taşır. Operasyonun ihtiyacına uygun raporlara, kolay ve hızlı erişim sağlanmalıdır. Operasyon verilerinin canlı olarak takip edildiği ekranlar, operasyon yöneticilerinin karar vermelerine destek olur. AloTech, esnek raporlama kabiliyeti ile çağrı merkezinize yönetimsel yazılımlar sunar. Çağrı merkezinizi AloTech altyapısında kullanarak raporlama yeteneklerinizi artırın.
Operasyonlarda verimliliği sağlamak, müşteri memnuniyetini üst seviyelerde tutmak kadar önemlidir. AloTech’in sunmuş olduğu akıllı araçlarla ihtiyacınıza uygun veriler elde edin. En doğru yatırımı yaparak çağrı merkezinizde operasyonel verimliliği artırın. Operasyonunuzdaki Anahtar Performans Göstergelerinizi üst boyutlara taşımak için AloTech’in sunmuş olduğu iş zekası araçlarından yararlanın. İşlenen verilerinizi, operasyonel verimliliği arttırmak için kullanın.
Çağrı merkezi bütçelerinin hazırlanmasında önemli role sahip raporlama ekipleri, üst yönetime operasyon hakkında anlamlı veriler sunmaktadır. Bu noktada ekiplerin, verileri yorumlayabilmeleri için raporları istedikleri şekilde görselleştirmeleri gerekir. AloTech, gelişmiş raporlama ve analiz araçlarıyla istenen grafiği kolayca sunarak raporlama ekiplerine veri yorumlamada kolaylık sağlar. Çok kanallı iletişim sürecinizi kolaylaştıran AloTech ile tüm performans verilerinize kolayca ulaşın.
Operasyonların değişen müşteri ihtiyaçlarına göre hızlı aksiyon alabilmeleri, müşteri memnuniyetine katkı sağlayan en önemli etkenlerden biridir. Hızlı karar ve aksiyon alabilen çağrı merkezleri, rakiplerine göre her zaman daha avantajlı konumdadır. Kararları en hızlı şekilde alabilmek için AloTech’in sunmuş olduğu iş zekası araçlarını kullanın.
Ekip liderleri, çağrı merkezinde görev alan ekiplerin performans kriterlerini belirleyebilmek ve operasyonu anlık olarak takip edilebilmek için birçok farklı araç kullanmaktadır. Bu araçlar arasındaki veri akışı ve kulanım kolaylığı ekip liderlerinin hızlı aksiyon almalarına imkan tanırken, yönetimsel olarak da kolaylık sunmaktadır. AloTech’in sunduğu BI araçları, ekip liderlerine yardımcı olur. Çözüm ortağı olarak AloTech’i tercih eden çağrı merkezlerindeki ekip liderleri, istediği takım veya kuyruk grubu için BI araçları üzerinden anlık olarak rapor çekebilir ve bunu istediği herhangi bir üçüncü parti uygulamaya aktarabilir.
Çağrı merkezi operasyonlarında farklı birimler ve ekipler için her gün büyük ölçekli bir veri akışı söz konusudur. AloTech ile veri akışını kendi hedefleriniz doğrultusunda yönetebilirsiniz. Müşterilerinize tek bir platformda hizmet verirken farklı iletişim kanallarından gelen verilerinizi yönetebilir, daha fazla veriyi operasyonunuz için anlamlı hale getirebilir, müşteri hizmetlerinde rakiplerinize göre fark yaratabilirsiniz.
0850’li numaralar hayatımızın birçok alanında karşımıza çıkıyor. Bankalardan e-ticaret sitelerine, çağrı merkezlerinden teknik servislere kadar pek çok kurum iletişim için artık bu numaraları kullanıyor. Ancak bu yaygınlığa rağmen 0850’li hatlar hakkında toplumda hâlâ bazı yanlış algılar ve kafa karışıklıkları var. “Bu numaralar dolandırıcılık için mi kullanılıyor?”, “0850’yi aramak pahalı mı?”, “Sadece büyük şirketlere mi veriliyor?” […]
Doğru çağrı merkezi yazılımı, müşteri deneyimini doğrudan etkileyen bir faktördür. Teknoloji destekli etkileşim, kişiselleştirilmiş hizmet ve bulut altyapısı gibi unsurlar sayesinde CX performansınızı bir üst seviyeye taşıyabilirsiniz. Geleneksel çağrı merkezi sistemleri, günümüzün hızlı ve çok kanallı müşteri beklentilerine cevap vermekte yetersiz kalabilir. Müşteri temsilcilerinin sistemler arasında geçiş yapması, veri kayıpları ve düşük yanıt hızları gibi […]
Tatil sezonları, birçok işletme için yılın en hareketli ve kritik dönemlerinden biridir. Bu dönemlerde müşteri talebinin artması çağrı merkezleri üzerinde ciddi bir baskı oluşturur. Artan çağrı hacmi ise uzun bekleme süreleri, düşen hizmet kalitesi ve nihayetinde müşteri memnuniyetsizliği gibi sorunlara yol açabilir. Ancak doğru çağrı merkezi hazırlığı ile bu zorlukları işletmeniz açısından fırsata dönüştürebilirsiniz. Planlı […]