Çağrı merkezi yönetiminde raporlar büyük önem taşır. Operasyonun ihtiyacına uygun raporlara, kolay ve hızlı erişim sağlanmalıdır. Operasyon verilerinin canlı olarak takip edildiği ekranlar, operasyon yöneticilerinin karar vermelerine destek olur. AloTech, esnek raporlama kabiliyeti ile çağrı merkezinize yönetimsel yazılımlar sunar. Çağrı merkezinizi AloTech altyapısında kullanarak raporlama yeteneklerinizi artırın.
Operasyonlarda verimliliği sağlamak, müşteri memnuniyetini üst seviyelerde tutmak kadar önemlidir. AloTech’in sunmuş olduğu akıllı araçlarla ihtiyacınıza uygun veriler elde edin. En doğru yatırımı yaparak çağrı merkezinizde operasyonel verimliliği artırın. Operasyonunuzdaki Anahtar Performans Göstergelerinizi üst boyutlara taşımak için AloTech’in sunmuş olduğu iş zekası araçlarından yararlanın. İşlenen verilerinizi, operasyonel verimliliği arttırmak için kullanın.
Çağrı merkezi bütçelerinin hazırlanmasında önemli role sahip raporlama ekipleri, üst yönetime operasyon hakkında anlamlı veriler sunmaktadır. Bu noktada ekiplerin, verileri yorumlayabilmeleri için raporları istedikleri şekilde görselleştirmeleri gerekir. AloTech, gelişmiş raporlama ve analiz araçlarıyla istenen grafiği kolayca sunarak raporlama ekiplerine veri yorumlamada kolaylık sağlar. Çok kanallı iletişim sürecinizi kolaylaştıran AloTech ile tüm performans verilerinize kolayca ulaşın.
Operasyonların değişen müşteri ihtiyaçlarına göre hızlı aksiyon alabilmeleri, müşteri memnuniyetine katkı sağlayan en önemli etkenlerden biridir. Hızlı karar ve aksiyon alabilen çağrı merkezleri, rakiplerine göre her zaman daha avantajlı konumdadır. Kararları en hızlı şekilde alabilmek için AloTech’in sunmuş olduğu iş zekası araçlarını kullanın.
Ekip liderleri, çağrı merkezinde görev alan ekiplerin performans kriterlerini belirleyebilmek ve operasyonu anlık olarak takip edilebilmek için birçok farklı araç kullanmaktadır. Bu araçlar arasındaki veri akışı ve kulanım kolaylığı ekip liderlerinin hızlı aksiyon almalarına imkan tanırken, yönetimsel olarak da kolaylık sunmaktadır. AloTech’in sunduğu BI araçları, ekip liderlerine yardımcı olur. Çözüm ortağı olarak AloTech’i tercih eden çağrı merkezlerindeki ekip liderleri, istediği takım veya kuyruk grubu için BI araçları üzerinden anlık olarak rapor çekebilir ve bunu istediği herhangi bir üçüncü parti uygulamaya aktarabilir.
Çağrı merkezi operasyonlarında farklı birimler ve ekipler için her gün büyük ölçekli bir veri akışı söz konusudur. AloTech ile veri akışını kendi hedefleriniz doğrultusunda yönetebilirsiniz. Müşterilerinize tek bir platformda hizmet verirken farklı iletişim kanallarından gelen verilerinizi yönetebilir, daha fazla veriyi operasyonunuz için anlamlı hale getirebilir, müşteri hizmetlerinde rakiplerinize göre fark yaratabilirsiniz.
Yılın en hareketli alışveriş dönemlerinden biri olan Black Friday, müşteriler için büyük fırsatlar sunar. Ancak bu yoğun talep dönemi çağrı merkezleri için de zorlu bir sınavın başladığını gösterir. Müşteriler, bu dönemde hızlı hizmet beklerken çağrı merkezleri de artan taleplere yanıt verebilmek için hazırlıklarını yapmalıdır. Müşterilerin hızla yanıt beklediği çözüme mümkün olabilecek en hızlı şekilde ulaşmak […]
Yılın en beklenen zamanı geldi! Black Friday, Cyber Monday, 11.11 gibi indirim günlerine ev sahipliği yapan kasım ayında müşteri hizmetlerini de yoğun bir dönem bekliyor. Alışveriş sezonu geldiğinde, çağrı merkezleri adeta bir sınavdan geçer. Yükselen çağrı sayısı ve artan müşteri talepleri karşısında etkili bir deneyim sunmak zorlu hale gelir. Ancak yoğunluğu yönetmenin ve müşterilerinizi memnun […]
Perakende sektörü hızla dijitalleştiği için müşteri hizmetleri süreçleri de bu dönüşümün merkezinde yer alır. Yapay zeka (AI), işletmelere daha verimli, hızlı ve kişiselleştirilmiş çözümler sunarak müşteri hizmetleri alanında devrim yaratır. Bu aşamada teknolojik gelişimin satışları artırma ve müşteri memnuniyetini sağlama noktasında ne kadar etkili olduğu ise merak konusu. İşte tam bu noktada perakende sektöründe AI’ın […]