7 webinarımızda 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?

Çağrı Merkezi Çalışanlarının Motivasyonunu Artıracak 5 Öneri

Hüseyin Özkale
8 Haziran 2020
3 dakikalık okuma
GERİ DÖN

Çağrı merkezi çalışanlarınızın motivasyonunu nasıl artırabilirsiniz? Birçoğumuzun bildiği gibi çağrı merkezi çalışanları yoğun ve stres dolu bir tempoya ayak uydurmak zorunda. Gergin müşteriler, performans kaygıları, sıkı çağrı merkezi prosedürleri… Tüm bu sebepler, çalışanlarınızın ve dolayısıyla çağrı merkezinizin verimliliğini ciddi anlamda etkilemektedir. İşte çağrı merkezi personelinizin motivasyonunu artıracak 5 öneri.

1. Ekibinizi Ödüllendirin

Uzun vadede takımınızın motivasyonunu yükseltmek için teşvik programları oluşturun. Ödül yöntemi günümüzde pek çok büyük şirket tarafından sıkça kullanılmaktadır. Ekibinizi sinema biletleri, hediye çekleri veya tatil biletleri gibi teşviklerle ödüllendirmek iyi bir motivasyondur yoludur.

2. Kariyer Fırsatları Oluşturun

Çalışanlarınızın geleceğe iyimser bakabilmesi için kariyer olanakları yaratın. Terfiler ve pozisyon değişiklikleri ile personellerinizin, kariyerlerini bir adım öteye taşımaları için gerekli teşvikleri sağlayın.

3. Eğitimler Düzenleyin

Sektöre yeni giren ve mevcut çalışanlar için düzenli eğitim ve koçluk çalışmaları ile ekibinizin motive olmasına yardımcı olun. Bilgilendirici bir eğitim programı sürdürmek, çalışanlarınızın gelişimine yatırım yaptığınızı bilmelerini sağlar ve ekibinizin iş üzerinde daha etkili olmasına ve işe kolayca adapte olmasına yardımcı olur. Bu eğitimler, agentlarınızın performansı artıracak ve onları kendilerine değer veren bir şirket için ellerinden gelenin en iyisini yapmaya motive edecektir.

4. Ulaşılabilir Hedefler Belirleyin

Belirsiz veya ulaşılamaz hedefler, çalışanlarınızın motivasyonunu düşüren faktörlerden biridir. Şeffaf, ulaşılabilir ve bir amaç doğrultusunda oluşturulan hedeflerle başlayıp daha büyük ve geniş kapsamlı hedefler belirleyin. Böylece agentlarınız ilerlemelerini ve gelişimlerini takip edebilirsiniz.

5. Pozitif Bir Çalışma Ortamı Sağlayın

Bir yönetici olarak, ofiste doğru çalışma ortamını yakalamak için gereken adımları atmak çok önemlidir. Takımınızı motive etmek için işyerinde pozitif ve iyimser bir tutum sergileyin. Ofisinizi çekici bir iş ortamı haline getirerek pozitif bir çalışma kültürü oluşturun. Agentlarınızı, çalışma alanlarında kişisel fotoğraflar, figürler ve onları rahat ettirecek diğer öğelerle donatmaya teşvik edin.

Çalışma ortamınızı daha iyi hale getirmek söz konusu olduğunda küçük şeyler büyük fark yaratabilir. Bitkiler, aydınlatma, dinlenme alanları, atıştırmalıklar vb. özellikler çalışanların motivasyonunu artırmada yardımcı olur.

Unutmayın mutlu çalışanlar, mutlu müşteriler yaratır.

Dünya standartlarında bir çağrı merkezi platformu ile operasyonunuzu güçlendirin

Ücretsiz demo talebinde bulunun ve operasyonunuzun ihtiyaçlarına göre yapılandırmalar ve entegrasyonları oluşturmaya bugünden başlayalım
PAYLAŞ

Diğer İçerikler

7 Mayıs 2020
7 Webinarımıza katılan 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?

Eve geçiş sürecinin ardından AloTech olarak düzenlediğimiz 7 Webinardaki anket sonuçlarını derledik. 1132 katılımcıya göre şirketlerin %69,4’ü pandemi dönemi bittikten sonra evden çalışmaya devam edecek. Peki siz evden çalışmaya başladınız mı?

19 Ekim 2020
Çağrı Merkezi ve CRM Entegrasyonu Neden Önemli?

Çağrı merkezleri, CRM için son derece önemli olan bir unsurdur. Çağrı merkezi ile CRM’in çok daha etkili bir şekilde kullanılabilmesi günümüz teknolojileriyle daha da mümkün hale geldi. CRM, etkileşimde bulunduğunuz müşterilerin profillerini oluşturmak için tüm kişilerinizi yönetir ve müşteri adaylarını ve müşteri bilgilerini toplar.

3 Nisan 2019
6563 Sayılı İzinsiz SMS / e-posta Kanunun Getirdikleri

1 Mayıs 2015 tarihi itibari ile 6563 sayılı Elektronik Ticaretin Düzenlenmesi Hakkındaki Kanun devreye alındı.

Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu ile Tanışın

Çok Kanallı İletişim
Hızlı Kurulum, Kolay Entegrasyon
Taahhütsüz Kullandığın Kadar Öde!
İstediğin Yerden Çalış

AloTech hakkındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın!

Kaydınız yapıldı. İlginiz için teşekkür ederiz. Kapat