7 webinarımızda 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?

4 Adımda Evden Daha Verimli Çalışın

Hüseyin Özkale
16 Mart 2020
2 dakikalık okuma
GERİ DÖN

Evden çalışma, iş dünyasının son zamanlardaki zorunlu ihtiyaçlarından birisi haline geldi. Kurumsal şirketlerden girişimlere kadar pek çok şirket çalışanlarının büyük bir kısmını veya tamamını evden çalışmaya teşvik ediyor. Uzaktan çalışırken dikkat edilmesi gereken 4 önemli noktayı sizler için hazırladık.

1. Çalışma Ortamınızı Düzenleyin

Belki hepimiz çok donanımlı bir masaya sahip değiliz ama mevcut masanızı en etkili şekilde kullanmak o kadar zor değil. Bilgisayarınızı göz hizanıza getirin ve masanızda harici bir klavye ve mouse bulundurun. Bu sayede bel ve boyun ağrılarının önüne geçerek ergonomiyi sağlayabilir ve sağlıklı bir çalışma alanı oluşturabilirsiniz.

2. Öğle Yemeğinizi Aksatmayın

Şimdi hemen o bilgisayarı yavaşça olduğu yere bırakın. Vücudunuza gün boyu ihtiyacı olan şeyi yani yemeği verin ve onu ödüllendirin. Öğle yemeklerinizi günlük rutininize uyarak yemeye özen gösterin. Gün içinde göstereceğiniz fiziksel ve zihinsel performansın devamı için öğle yemeğinin gücüne inanın!

3. Dikkat Dağıtan Unsurları Kaldırın

Özellikle mutfak gibi dikkat dağıtıcıların çok fazla olduğu ortamlarda çalışmamaya özen gösterin. Yalnızca ihtiyacınız olan eşyaların olduğu bir masa ve rahat bir sandalyenin olduğu bir oda en verimlisi.

4. Çalışma Disiplini Oluşturun

Evden çalışanların ofis çalışanlarına göre daha fazla disipline ihtiyaçları vardır. Tahmin edebileceğiniz gibi evden çalışırken verimliliği arttırmak için daha fazla odaklanmalısınız. Bu yüzden sorumluluklarınızı açıkça belirleyin ve kendinizi bir işi başarmaya zorlayın!

Bonus: Pomodoro Tekniğini Uygulayın

Pomodoro tekniğini duymuş muydunuz? 1980’lerde Francesco Cirill tarafından geliştirilen Pomodoro tekniği, temelde görevleri küçük işlere bölmek ve belirli çalışma periyotları içerisinde mümkün olduğunca fazla işi tamamlamak demektir. 20 ile 30 dakika arasında belirlenen her bir çalışma periyodunun ardından 5 ya da 10 dakikalık dinlenme molaları ile verimliliğinizi arttırabilirsiniz.

Dünya standartlarında bir çağrı merkezi platformu ile operasyonunuzu güçlendirin

Ücretsiz demo talebinde bulunun ve operasyonunuzun ihtiyaçlarına göre yapılandırmalar ve entegrasyonları oluşturmaya bugünden başlayalım
PAYLAŞ

Diğer İçerikler

8 Nisan 2019
Bulut Sistemlerinde Güvenlik Nasıl Sağlanıyor?

Bulut sistemleri, teknolojinin en büyük nimetlerinden biri olarak tanımlanabilir. Yerel cihazlarda depolama ve veri saklama ihtiyacı olmadan dünyanın her noktasında istediğiniz verilere anında erişim imkanı sunan bulut sistemlerinin güvenliği ise hep merak konusu olmuştur.

12 Haziran 2020
AloTech, COVID-19 öncesi ve sonrasında toplam 80 milyon ses ve chat trafiği verisini inceledi!

Pandemi döneminde çağrı merkezi çalışanları büyük bir özveri ile çalışarak müşterilere kesintisiz hizmet vermeye ve ihtiyaçları karşılamaya devam ediyor. Çağrı Merkezi Derneği’nin 2019 Türkiye çağrı merkezi pazar verilerine göre 115 binden fazla kişiye istihdam sağlayan ve pazar büyüklüğü 7.5 milyar TL’ye ulaşan çağrı merkezi sektörü büyümeye devam ediyor.

23 Aralık 2020
2021 Yılında Beklenen 5 Müşteri Hizmetleri Trendi

Söz konusu müşteri deneyimi olduğunda 2021 yılında müşteri hizmetlerinde hataya yer kalmayacak. Bu alana ve çağrı merkezi çalışanlarına yatırım yapan şirketlerin önümüzdeki yılda da kazanan olma ihtimali oldukça yüksek. Ayrıca 2021 yılında beklenen 5 müşteri hizmetleri trendi de işletmelerin rakipleri arasından sıyrılmasına yardımcı olacak.

Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu ile Tanışın

Çok Kanallı İletişim
Hızlı Kurulum, Kolay Entegrasyon
Taahhütsüz Kullandığın Kadar Öde!
İstediğin Yerden Çalış

AloTech hakkındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın!

Kaydınız yapıldı. İlginiz için teşekkür ederiz. Kapat