Saha ekibine özel entegrasyonlarla müşteri iletişimini pratik ve etkin hale getiriyor.
Sigorta sektörünün lider firmalarından Viennalife, 30 ülkede 50’ye yakın sigorta şirketi ile faaliyetini sürdürüyor. Sunduğu yenilikçi ürünler ve çözümler ile, varlıkların, gelirlerin, birikimlerin ve sağlığın güvence altına alınmasına destek olan sigorta grubu Viennalife binlerce müşterisine üst düzey müşteri deneyimi sunmak için AloTech teknolojisini tercih ediyor.
Hem sesli hem yazılı iletişim çözümlerimizle tüm çağrı merkezi operasyonunu AloTech ile tek ekranda yönetiyor. Viennalife, web servis, saha ekibine ve ihtiyaca özel entegrasyonlar, otomatik arama kurguları, müşteri memnuniyetine özel uygulamalar, özel raporlama gibi pek çok AloTech özelliği ile yeni nesil bir bulut çağrı merkezine sahip. Viennalife’ın iletişim operasyonunda öne çıkan ve fark yaratan en önemli AloTech avantajlarından biri saha ekibine sağladığı iletişim uygulamaları.
AloTech’in sunduğu çözümle, Viennalife’ın 2100+ kişilik saha ekibi, kendilerine özel numaralar aracılığıyla mobil uygulama üzerinden çağrı başlatma, görüşmeleri kaydetme ve detaylı raporlama yapabiliyor. Bulut teknolojisi sayesinde saha ekiplerinin uzaktan da müşterilerle tek bir platform üzerinden iletişime geçebilmesine olanak sağlıyor. Bu da saha ekibinin verimliliğini artırarak, müşteri hizmet kalitesini iyileştiriyor.
Hızlı Talep Karşılama
Zaman ve Enerji Tasarrufu
Yüksek Müşteri Memnuniyeti
Maliyet Avantajı
AloTech müşterilerine hizmet kalitesini ölçümleyebilmek ve hizmet kalitesini geliştirebilmek üzere müşteri memnuniyeti AloTech’in müşteri memnuniyeti odaklı uygulamaları ile Viennalife, ihtiyacına özel memnuniyet anketleri yaparak, müşteri geri bildirimlerini etkin bir şekilde toplayabiliyor. Anket sonucu elde edilen veriler doğrultusunda hizmet kalitesini iyileştirebiliyor.
Viennalife, AloTech’in sağladığı web servis entegrasyonu sayesinde, poliçe ve partaj bilgilerini kolaylıkla sorgulayabiliyor. Acente üyelik numaralarına göre yapılan sorgulamalar, işlemlerin hızlanmasını ve kolaylaşmasını sağlıyor.
Viennalife müşterileri, görüşme sırasında kayıtlı kredi kartları üzerinden kolayca poliçe yenileyebiliyor. AloTech’in sunduğu ödeme entegrasyonları ile ödeme süreçlerini basitleştirerek, müşteri deneyimini iyileştiriyor.
Viennalife, AloTech’in sunduğu gelişmiş raporlama ve analiz araçlarını da aktif olarak kullanıyor. Özellikle Looker Studio entegrasyonu ile günlük, aylık performans özetlerine ve müşteri temsilcisi analizlerine erişebiliyor. Bu sayede operasyon ekibinin performansını detaylı bir şekilde izleyebiliyor ve stratejik karar süreçlerini optimize ediyor.
Viennalife, AloTech’in otomatik arama kurguları sayesinde kampanya bilgilendirmeleri, eksik evrak uyarıları ve tahsilat aramaları gibi çeşitli otomatik aramalar yapabiliyor. Bu özellik, iş akışlarını otomatikleştirerek, verimliliği artırıyor.
Viennalife, AloTech bulut çağrı merkezi üzerinde kendi softphone sistemi ile CRM entegrasyonu sağlayarak, müşteri bilgilerine, geçmiş verilere ve daha pek çok müşteri detayına anında erişim sağlıyor. AloTech ile pratik hale gelen CRM entegrasyonu, firmanın sunduğu müşteri hizmetlerinin kalite ve verimliliğini artırıyor. Aynı zamanda operasyon ekibinin işini önemli ölçüde kolaylaştırıyor.
AloTech teknolojisi bir yandan da Viennalife’ın işe alım süreçlerinin verimliliğini artıran avantajlar sağlıyor. Firma, AloTech’in IVN arama kurguları sayesinde, iş başvurularına olumlu veya olumsuz geri bildirimler için otomatik aramalar gerçekleştirebiliyor.
AloTech hakkındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın!
Kaydınız yapıldı. İlginiz için teşekkür ederiz. Kapat