7 webinarımızda 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?

Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu ile Tanışın

Günümüzün giderek artan rekabet ortamında müşteriler çağrı merkezlerinden daha fazlasını bekliyor ve geleneksel sistemler buna ayak uyduramıyor.
Müşterilerinizi anlamak, ihtiyaçlarına proaktif yaklaşmak ve akıllı çözümler sunmak her zamankinden daha önemli. AloTech, verimliliği optimize edip maliyeti düşürürken en iyi müşteri deneyimini sağlamanız için ihtiyacınız olan araçları size sunan yeni nesil bir çağrı merkezi platformudur. Müşterilerinizle olan tüm etkileşimlerinizden en iyi şekilde yararlanın.

Müşteri Deneyimi

Müşterilerinizin Çağrı Merkezi Deneyimini İyileştirin

Birçok kanaldan çağrı ve chat çözümleri sunabilir ve bunları tek bir ekrandan yönetebilirsiniz. Chatbot ve Sesbot ile temsilcilerinin üzerindeki yükü azaltabilir ve çağrı merkezi verimliliğini artırabilirsiniz.
Çok Kanallı İletişim

Müşterilerinize istedikleri kanaldan hizmet verin

AloTech Çok Kanallı İletişim ile telefon görüşmesi, canlı chat, WhatsApp veya sosyal medya kanallardan gelen çağrıları tek ekrandan karşılayın ve tüm etkileşimlerizi tek ekrandan yönetin.

Voicebot & Chatbot

Yeni nesil bir çağrı merkezi deneyimi sunun

AloTech Çok Kanallı İletişim ile telefon görüşmesi, canlı chat, WhatsApp veya sosyal medya kanallardan gelen çağrıları tek ekrandan karşılayın ve tüm etkileşimlerizi tek ekrandan yönetin.

Self Servis

Hem zamandan tasarruf edin hem de müşteri memnuniyeti skorlarını geliştirin

Müşterilerinize işlemlerini daha hızlı tamamlayabilme imkanı sunan self servis özelliği ile müşteri temsilcilerinizin operasyonel yükünü büyük oranda azaltarak ilk temasta çözüm ve ortalama bekleme süresi KPI’larında ciddi iyileşmeler sağlayın.

Raporlama ve Analitik

Operasyonunuzla ilgili ihtiyacınız olan tüm verilere ulaşın

AloTech, daha iyi bir müşteri deneyimi sunmanız için operasyonunuzun ihtiyaç duyduğu tüm verilere ulaşmanızı ve gerçek zamanlı performans geri bildirimleri vermenizi sağlar.

Operasyon Mükemmelliği

Yönetilebilir Müşteri Hizmetleri

Yetenek bazlı ve kayıt bazlı yönlendirmeler ile iş akışını düzenleyebilirsiniz. İngilizce, kargo, destek, satış, bilgi alma gibi birçok yeteneğe göre kategorilendirme yapabilirsiniz. AloTech ile benzer ayrımları kolayca yapabilirsiniz.
Entegrasyon

Tüm iş yazılımları tek platformda

AloTech' in kolay entegre olabilen teknik altyapısını avantaja çevirin. İş uygulamalarınızı çağrı merkeziniz ile entegre ederek iş optimizasyonunda öncü olun.

Numara Maskeleme

Önce veri güvenliği ve gizlilik

AloTech'te numara maskeleme özelliği sayesinde müşterileriniz ile çağrı merkezi operasyonu çalışanlarınızın gizliliğini koruyabilirsiniz. Müşterilerinizin gizlilik endişelerini numara maskeleme özelliği ile en aza indirerek müşterilerinize güvenilir bir çağrı merkezi deneyimi sunun.

7 / 24 Destek

Her zaman yanınızdayız

AloTech müşterileri, resmi tatiller de dahil haftanın 7 günü 24 saat boyunca istedikleri kanaldan alanında uzman teknik destek çalışanlarına ulaşabilir. Ayrıca projenizin ihtiyaçlarına özel profesyonel hizmet, eğitim ve danışmanlık seçenekleriyle de yanınızdayız.

Çağrı Merkezi Devamlılığı

Her Koşulda Hizmet Verin

Bir çağrı merkezi kurarken, karşılaşılma ihtimali olan olası senaryoları da çağrı merkezi devamlılığı planına dahil etmek gerekmektedir. AloTech’in bulut ve yedeklilik altyapıları ile her koşulda hizmet verin.

Operasyonel Verimlilik ve Maliyet Avantajı

Tüm İhtiyaçlarınıza Uygun Esnek ve Ölçeklenebilir Çağrı Merkezi

Müşteriler, ihtiyacına göre akışlar ile ilerledikten sonra müşteri temsilcisi ile daha iyi ve net iletişim kurar. AloTech ACD kullandığınızda, müşterileriniz kendi ihtiyacı olan menülere yöneleceği için en iyi sonuca daha kolay ulaşabilirler. Bu sayede müşteri memnuniyetinizi artırabilirsiniz.
Donanımsız Hızlı Kurulum

Kurulum maliyeti olmadan AloTech’i kullanın

Kurulum için ücret ödemeden, donanım yatırımı yapmadan aylar değil günler içerisinde projelerinizi canlıya alın. AloTech’in dünyasına hoş geldiniz!

Kullandığın Kadar Öde

Operasyonunuzun büyüme ve küçülme dönemlerinde AloTech yanınızda

Her proje dönemsel artış ve azalışa ihtiyaç duyar. AloTech ile ihtiyaç duyduğunuz şekilde kullanıcı ekleyebilir veya çıkarabilir, taahhüt vermeden "kullandığın kadar öde" fiyatlandırmasından faydalanabilirsiniz.

Otomatik Arama Kurguları

Dış aramaları AloTech Dialer yapsın siz sadece müşterilerinize odaklanın

AloTech Dialer ile önceden belirlenen kişi listelerine otomatik ve verimli bir şekilde arama yapabilirsiniz. Tahmine dayalı matematiksel bir algoritma ile AloTech Dialer, müşteri temsilcilerinin cevaplanmayan aramalarla zaman kaybetmesini engeller ve temsilcilerin sadece müşteri görüşmelerine odaklanmasını sağlar.

Akıllı Çağrı Yönlendirme

Gelişmiş algoritma ile her çağrıyı en doğru temsilciye yönlendirin

AloTech Akıllı Çağrı Yönlendirme ile müşterilerinizi en doğru müşteri temsilcisine yönlendirin. Çağrı yönlendirmelerini boşta olan temsilcilere rastgele, sıra bazlı, yetenek bazlı, kayıt bazlı olarak yönetebilir ve operasyonel verimliliğinizi bir üst seviyeye taşıyabilirsiniz.

Müşterilerimizin bizim hakkımızda söyledikleri

Evden hizmet verdiğimiz bu zor dönemde kullanıcı dostu ekranları ile müşteri temsilcilerimiz, supervisor ekranları ve raporlamada sağladığı kolaylık ile yöneticilerimizin hayatını kolaylaştıran AloTech’e teşekkür ederiz. Daha birlikte yapacağımız çok proje var!

Aygül Uludağ
PTS WORLDWIDE EXPRESS MÜŞTERI HIZMETLERI MÜDÜRÜ

Yenilikçi ve çözüm odaklı yaklaşımlarıyla AloTech’in desteğini her zaman yanımızda hissediyoruz. Gerçekleştirdiğimiz projelerin temelinde güçlü teknoloji ve tecrübeli bir ekip yer alıyor. Dinamik koşullara sağlanılan uyum ile birlikte çok keyifli bir iş ortaklığı yürütüyoruz. Teşekkürler AloTech!”

Cengizhan Cengiz
GITTI GIDIYOR RAPORLAMA VE GELIŞTIRME YÖNETICISI

Çağrı merkezi çözümleri ile Türkiye’nin en büyük Teknoloji Bulutu altındaki müşteri memnuniyetini sağlayan en iyi ekip.

Faik Şenoldu
ALEMDAR PETROL SHELL FILO ÇÖZÜMLERI GRUP MÜDÜRÜ

Hızlı kurulum ve entegrasyon yapısına sahip olması, uzman kadrosundan her daim çözüm odaklı destek alabildiğimiz, anlaşılır, net ara yüze ve ihtiyaca uygun raporlama sistemine sahip olması, AloTech’i tercih etmemizdeki etmenlerdi.

Derya Tepeli
HIS TRAVEL ÇAĞRI MERKEZI SATIŞ MÜDÜRÜ

Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu ile Tanışın

Çok Kanallı İletişim
Hızlı Kurulum, Kolay Entegrasyon
Taahhütsüz Kullandığın Kadar Öde!
İstediğin Yerden Çalış

AloTech hakkındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın!

Kaydınız yapıldı. İlginiz için teşekkür ederiz. Kapat