7 webinarımızda 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?

Webinar: Vaillant Çağrı Merkezinde Evden Çalışmaya Geçiş Nasıl Yönetildi?

Hüseyin Özkale
9 Nisan 2020
2 dakikalık okuma
GERİ DÖN

“Vaillant Çağrı Merkezinde Evden Çalışmaya Geçiş Nasıl Yönetildi?” Webinarımız sona erdi. İlk günden bugüne kadar Vaillant-AloTech işbirliğindeki kilometre taşları, Vaillant çağrı merkezinde hangi iletişim kanallarının aktif olarak kullanıldığı ve eve geçiş sürecindeki önemli adımların açıklandığı Webinarda uzaktan çalışma ile ilgili pek çok ipucu katılımcılarla paylaşıldı.

Önemli Dakikalar

  • 4:36 Vaillant AloTech İşbirliği
  • 12:20 Vaillant Çağrı Merkezinde Kullanılan Yazılı ve Sesli İletişim Kanalları
  • 21:15 Eve Geçiş Sürecine Geçiş Planı
  • 32:30 Çağrı Merkezlerindeki Kalite Süreçlerinin Uzaktan Yönetilmesi
  • 36:01 Evden Çalışan Müşteri Temsilcilerinin Motivasyonu
  • 45:27 Evden Çalışma Yapısı Parçalı Çalışma Düzenini Nasıl Etkiledi?
  • 51:57 Uzaktan Çalışma Sürecinde Altyapı Performansları
  • 57:59 Yeni Jenerasyonunun Evden Çalışma Düzenine Adaptasyonu
  • 1:03:47 Ofise Dönüş Süreci

Çağrı merkezlerinde evden çalışma ile ilgili pek çok sorunun yanıt bulduğu Webinarımızı kaçıranlar veya yeniden izlemek isteyenler için link aşağıda! AloTech ile çağrı merkezini eve taşımak ve bulut çağrı merkezi ile ilgili detaylı bilgi almak için formu doldurun!

Dünya standartlarında bir çağrı merkezi platformu ile operasyonunuzu güçlendirin

Ücretsiz demo talebinde bulunun ve operasyonunuzun ihtiyaçlarına göre yapılandırmalar ve entegrasyonları oluşturmaya bugünden başlayalım
PAYLAŞ

Diğer İçerikler

7 Ocak 2021
Stresin Müşteri Temsilcileri ve Şirketiniz Üzerindeki Etkileri

Müşteri temsilcileri, bazı stres faktörleriyle iç içe çalışırlar. İşlerinin doğası gereği dikkat dağıtıcı unsurların olduğu bir ortamda bulunurlar ve iyi bir hizmet verebilmek için yüksek beklentiler karşılamaları gerekir.

29 Haziran 2020
Çağrı Merkezlerinde Yeni Normal: İş Sürekliliği

Çağrı merkezi sektöründe öngörülemeyen bir yoğunluk yaşandığında ve normal hayat rutinimizin bir süreliğine askıya alınacağı anlaşıldığında liderler iş sürekliliği planlarına yöneldiler. İş sürekliliği planları, iş devamlılığını tehlikeye sokabilecek potansiyel durumlara karşılık rehberler içerirler.

27 Eylül 2019
AloTech Google Cloud Day Sahnesinde !

Tüm dünyada düzenlenen Google Cloud etkinliğinin Türkiye ayağı bu yıl 3 Ekim’de Hotel Wyndham Grand İstanbul Levent’te gerçekleşecek.

Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu ile Tanışın

Çok Kanallı İletişim
Hızlı Kurulum, Kolay Entegrasyon
Taahhütsüz Kullandığın Kadar Öde!
İstediğin Yerden Çalış

AloTech hakkındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın!

Kaydınız yapıldı. İlginiz için teşekkür ederiz. Kapat