7 webinarımızda 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?

Webinar: Vaillant Çağrı Merkezinde Evden Çalışmaya Geçiş Nasıl Yönetildi?

Hüseyin Özkale
9 Nisan 2020
2 dakikalık okuma
GERİ DÖN

“Vaillant Çağrı Merkezinde Evden Çalışmaya Geçiş Nasıl Yönetildi?” Webinarımız sona erdi. İlk günden bugüne kadar Vaillant-AloTech işbirliğindeki kilometre taşları, Vaillant çağrı merkezinde hangi iletişim kanallarının aktif olarak kullanıldığı ve eve geçiş sürecindeki önemli adımların açıklandığı Webinarda uzaktan çalışma ile ilgili pek çok ipucu katılımcılarla paylaşıldı.

Önemli Dakikalar

  • 4:36 Vaillant AloTech İşbirliği
  • 12:20 Vaillant Çağrı Merkezinde Kullanılan Yazılı ve Sesli İletişim Kanalları
  • 21:15 Eve Geçiş Sürecine Geçiş Planı
  • 32:30 Çağrı Merkezlerindeki Kalite Süreçlerinin Uzaktan Yönetilmesi
  • 36:01 Evden Çalışan Müşteri Temsilcilerinin Motivasyonu
  • 45:27 Evden Çalışma Yapısı Parçalı Çalışma Düzenini Nasıl Etkiledi?
  • 51:57 Uzaktan Çalışma Sürecinde Altyapı Performansları
  • 57:59 Yeni Jenerasyonunun Evden Çalışma Düzenine Adaptasyonu
  • 1:03:47 Ofise Dönüş Süreci

Çağrı merkezlerinde evden çalışma ile ilgili pek çok sorunun yanıt bulduğu Webinarımızı kaçıranlar veya yeniden izlemek isteyenler için link aşağıda! AloTech ile çağrı merkezini eve taşımak ve bulut çağrı merkezi ile ilgili detaylı bilgi almak için formu doldurun!

Dünya standartlarında bir çağrı merkezi platformu ile operasyonunuzu güçlendirin

Ücretsiz demo talebinde bulunun ve operasyonunuzun ihtiyaçlarına göre yapılandırmalar ve entegrasyonları oluşturmaya bugünden başlayalım
PAYLAŞ

Diğer İçerikler

2 Nisan 2019
AloTech, TechCrunch Disrupt Konferansı’nda Boy Gösterdi

IT Uzmanı olarak çalıştığım zamanlarda yaşadığım zorlukları sizlerle paylaşmak isterim. X firmasının Çağrı Merkezi ürününü kullanmak için yazılımına ve donanımına yıllık yüksek miktarlar ödüyorduk.

4 Ocak 2021
Mutlu Çağrı Merkezi Çalışanları Mutlu Müşteriler Anlamına Mı Geliyor?

Çağrı merkezi çalışanları, iş süreçleri boyunca farklı müşteri tipleriyle karşılaşıyor. En yaygın olanlar ise hayal kırıklığına uğramış, sorun yaşayan ve süreçten memnun olmamış mutsuz müşteriler. Zorlu müşteriler ve diğer sorunlar ele alındığında, müşteri hizmetlerinin ilk aşamasında çalışmak kolay değil. Ancak çalışan mutluluğu ve motivasyonu ile iş süreçlerini iyileştirmek mümkün.

8 Ocak 2021
Temassız Dünyada Perakende Deneyimi Nasıl Gelişiyor?

2020 yılı şirketler, çalışanlar ve müşteriler için ilklerle dolu bir yıl oldu. Fiziksel alışveriş alışkanlıklarımız kökünden sarsıldı. Artık temassız dünyada perakende deneyimi hayatımızın ayrılmaz bir parçası. Peki bu tam olarak ne anlama geliyor? Yeni normal düzende müşterilerin alışveriş ve satış sonrası deneyimi nasıl bir görünüme kavuşacak?

Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu ile Tanışın

Çok Kanallı İletişim
Hızlı Kurulum, Kolay Entegrasyon
Taahhütsüz Kullandığın Kadar Öde!
İstediğin Yerden Çalış

AloTech hakkındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın!

Kaydınız yapıldı. İlginiz için teşekkür ederiz. Kapat