7 webinarımızda 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?
“Çağrı Merkezleri ve Satış Ekipleri Evde; Peki Performans Ölçümü?” Webinarımız sona erdi. CC Academia Genel Müdürü Elvin Coşkun ile birlikte gerçekleştirdiğimiz Webinarda “Kalite yönetimi nasıl olmalı?”, “Saha Satış Ekiplerinin Dikkat Etmesi Gerekenler” ve “Performansı Artırmak için Yapılacaklar” öne çıkan konu başlıkları arasındaydı.
Esnek çalışma modellerine geçiş yapan çağrı merkezlerinin müşterilerine yoğun bir şekilde destek vermeye devam ettiği bu süreçte, eve geçiş sürecindeki teknik soruları AloTech CTO’su İdris Avcı yanıtlarken uzaktan çalışma ile ilgili mevcut proje süreçlerini AloTech Genel Müdür Yardımcısı Korhan Erçin anlattı.
Önemli Dakikalar
Uzaktan çalışma ve çağrı merkezi ekiplerinin performans ölçümü ile ilgili pek çok ipucunun olduğu Webinarımızı kaçıranlar ya da yeniden izlemek isteyenler için link aşağıda! Çağrı merkezinizi eve taşımak, çalışanlarınızın performans ölçümünü lokasyon bağımsız yönetebilmek ve bulut çağrı merkezi ile ilgili diğer tüm detaylar için formu doldurun!
Numara maskeleme, telefon numaranızı karşı tarafın görmesine izin vermeyen bir numara gizleme hizmetidir. Bulut çağrı merkezleri tarafından sunulan bu hizmet, müşterilerin ve hizmeti alan işletmelerin bilgilerini koruyarak gizlilik sağlar.
Kariyer.net CSO’su Uğur Sağlıkoğlu, AloTech CTO’su İdris Avcı ve AloTech Genel Müdür Yardımcısı Korhan Erçin’in deneyimlerini paylaştığı Webinarda, “Geçmişten bugüne iki firma arasındaki iş ortaklığı”, “Dijital işe alım süreçleri” ve “Kariyer.net’in evden çalışmaya geçiş sürecindeki deneyimleri” işlenen konu başlıkları arasında.
Müşteri temsilcileri, bazı stres faktörleriyle iç içe çalışırlar. İşlerinin doğası gereği dikkat dağıtıcı unsurların olduğu bir ortamda bulunurlar ve iyi bir hizmet verebilmek için yüksek beklentiler karşılamaları gerekir.