7 webinarımızda 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?

Vaillant Çağrı Merkezinde Evden Çalışmaya Geçiş Nasıl Yönetildi?

“Vaillant Çağrı Merkezinde Evden Çalışmaya Geçiş Nasıl Yönetildi?” Webinarımız sona erdi. İlk günden bugüne kadar Vaillant-AloTech işbirliğindeki kilometre taşları, Vaillant çağrı merkezinde hangi iletişim kanallarının aktif olarak kullanıldığı ve eve geçiş sürecindeki önemli adımların açıklandığı Webinarda uzaktan çalışma ile ilgili pek çok ipucu katılımcılarla paylaşıldı.

Önemli Dakikalar

4:36 Vaillant AloTech İşbirliği
12:20 Vaillant Çağrı Merkezinde Kullanılan Yazılı ve Sesli İletişim Kanalları
21:15 Eve Geçiş Sürecine Geçiş Planı
32:30 Çağrı Merkezlerindeki Kalite Süreçlerinin Uzaktan Yönetilmesi
36:01 Evden Çalışan Müşteri Temsilcilerinin Motivasyonu
45:27 Evden Çalışma Yapısı Parçalı Çalışma Düzenini Nasıl Etkiledi?
51:57 Uzaktan Çalışma Sürecinde Altyapı Performansları
57:59 Yeni Jenerasyonunun Evden Çalışma Düzenine Adaptasyonu
1:03:47 Ofise Dönüş Süreci
Çağrı merkezlerinde evden çalışma ile ilgili pek çok sorunun yanıt bulduğu Webinarımızı kaçıranlar veya yeniden izlemek isteyenler için link aşağıda! AloTech ile çağrı merkezini eve taşımak ve bulut çağrı merkezi ile ilgili detaylı bilgi almak için formu doldurun!

Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu ile Tanışın

Çok Kanallı İletişim
Hızlı Kurulum, Kolay Entegrasyon
Taahhütsüz Kullandığın Kadar Öde!
İstediğin Yerden Çalış

AloTech hakkındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın!

Kaydınız yapıldı. İlginiz için teşekkür ederiz. Kapat