7 webinarımızda 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?

7 Webinarımıza katılan 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?

Hüseyin Özkale
7 Mayıs 2020
2 dakikalık okuma
GERİ DÖN

Eve geçiş sürecinin ardından AloTech olarak düzenlediğimiz 7 Webinardaki anket sonuçlarını derledik. 1132 katılımcıya göre şirketlerin %69,4’ü pandemi dönemi bittikten sonra ofis+evden çalışmaya devam edecek. Peki siz evden çalışmaya başladınız mı?

Evden çalışma, uzaktan çalışma veya bir başka deyişle remote iş modelleri, teknolojinin hızla gelişmesiyle birçok şirketin gündemine girdi. Çağrı merkezleri de değişen iş ihtiyaçlarına uyum sağlayabilmek için home agentlar ile işgücünü optimize etmektedir. Mart ayından itibaren yaptığımız evden çalışma ile ilgili anket sonuçlarını sizler için derledik. 

1. Eve geçiş sürecinizi tamamladınız mı?

1132 anket katılımcısının %65.4’ü eve geçiş sürecini tamamladığını, %26.4’ü çalıştıkları firmanın evden çalışma ile ilgili bir planı olmadığını, %8,2’si ise “yolun yarısında” olduklarını belirtti.

2. Evde çalışmak verimliliği düşürüyor mu?

Katılımcıların %50,6’sı evde çalışmanın verimliliği düşürmediğini, %30,4’ü evde ya da uzaktan çalışmanın verimliliği düşürdüğünü, %19’u ise fark etmediğini açıkladı.

3. Süreç bittikten sonra çalışma şekliniz nasıl değişecek?

Anket sonuçlarına göre çalışanların %69,4’ü hem ofis hem de evde çalışmak istediğini belirtirken %30,6’sı “ofise koşarak döneceğinin” altını çizdi.

4. Çağrı merkezini uzaktan yönetmek mi kolay, yerinde mi?

Katılımcıların %63,9 ile büyük bir kısmı çağrı merkezini yerinde kontrol etmenin ve performans ölçümünün daha kolay olduğunu belirtirken %30.3’ü fark etmediğini, %5,7’si ise süreci uzaktan yönetmenin daha kolay olduğunu söyledi.

5. Satış ekipleri yoğunluğu azaldı mı?

Ankete katılanların %70,6’sı satış ekipleri yoğunluğunun yüzde 50’den fazla azaldığını, %24.8’i yoğunluğun azaldığını ama bu oranın düşük olduğunu, %4,6’sı ise satış ekiplerinin yoğunluğunun azalmadığını belirtti.

Dünya standartlarında bir çağrı merkezi platformu ile operasyonunuzu güçlendirin

Ücretsiz demo talebinde bulunun ve operasyonunuzun ihtiyaçlarına göre yapılandırmalar ve entegrasyonları oluşturmaya bugünden başlayalım
PAYLAŞ

Diğer İçerikler

7 Ekim 2021
İlk Çağrı Çözümü Oranını İyileştirmek için 24 İpucu

İlk Çağrı Çözümü Oranını İyileştirmek için 24 İpucu First Call Resolution (İlk Çağrı Çözümü) çağrı merkezinize ulaşan bir çağrıda, müşterinizin sorun veya şikayetinin çağrı merkezine ilk ulaştığı anda çözülmesidir. Müşteriniz sorunu çözüldüğü için tekrar size ulaşmaya çalışmaz ve operasyonunuz üzerinde ek bir yük oluşmaz. Aynı zamanda kısa sürede çözülen sorunlar sebebiyle müşteri memnuniyeti de olumlu […]

1 Nisan 2019
Paraşüt’te Ayın Mutlu Kullanıcısı AloTech

“Paraşüt’ün sunduğu API’yi kendi sistemimize entegre ettik ve faturaları otomatik oluşturma, geç ödemede hesap kapatma gibi elle yaptığımız birçok işlemi otomatik yapar hale geldik. İnsan hatasını ortadan kaldırdık, kaynaklarımızı daha verimli kullanmaya başladık.”

13 Mart 2020
Çağrı Merkezi Çalışanlarının Evden Çalışmasının 7 Önemli Avantajı

Home office, freelance ya da başka bir deyişle evden çalışma teknolojinin gelişmesiyle pek çok firmanın gündemine girdi. Çağrı merkezleri de değişen ihtiyaçlara ayak uydurabilmek için evden çalışan çağrı merkezi çalışanları ile işgücünü optimize etmektedir. Peki çağrı merkezi çalışanlarının evden çalışması şirketler için neden bu kadar avantajlı?

Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu ile Tanışın

Çok Kanallı İletişim
Hızlı Kurulum, Kolay Entegrasyon
Taahhütsüz Kullandığın Kadar Öde!
İstediğin Yerden Çalış

AloTech hakkındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın!

Kaydınız yapıldı. İlginiz için teşekkür ederiz. Kapat