7 webinarımızda 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?

7 Webinarımıza katılan 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?

Hüseyin Özkale
7 Mayıs 2020
2 dakikalık okuma
GERİ DÖN

Eve geçiş sürecinin ardından AloTech olarak düzenlediğimiz 7 Webinardaki anket sonuçlarını derledik. 1132 katılımcıya göre şirketlerin %69,4’ü pandemi dönemi bittikten sonra ofis+evden çalışmaya devam edecek. Peki siz evden çalışmaya başladınız mı?

Evden çalışma, uzaktan çalışma veya bir başka deyişle remote iş modelleri, teknolojinin hızla gelişmesiyle birçok şirketin gündemine girdi. Çağrı merkezleri de değişen iş ihtiyaçlarına uyum sağlayabilmek için home agentlar ile işgücünü optimize etmektedir. Mart ayından itibaren yaptığımız evden çalışma ile ilgili anket sonuçlarını sizler için derledik. 

1. Eve geçiş sürecinizi tamamladınız mı?

1132 anket katılımcısının %65.4’ü eve geçiş sürecini tamamladığını, %26.4’ü çalıştıkları firmanın evden çalışma ile ilgili bir planı olmadığını, %8,2’si ise “yolun yarısında” olduklarını belirtti.

2. Evde çalışmak verimliliği düşürüyor mu?

Katılımcıların %50,6’sı evde çalışmanın verimliliği düşürmediğini, %30,4’ü evde ya da uzaktan çalışmanın verimliliği düşürdüğünü, %19’u ise fark etmediğini açıkladı.

3. Süreç bittikten sonra çalışma şekliniz nasıl değişecek?

Anket sonuçlarına göre çalışanların %69,4’ü hem ofis hem de evde çalışmak istediğini belirtirken %30,6’sı “ofise koşarak döneceğinin” altını çizdi.

4. Çağrı merkezini uzaktan yönetmek mi kolay, yerinde mi?

Katılımcıların %63,9 ile büyük bir kısmı çağrı merkezini yerinde kontrol etmenin ve performans ölçümünün daha kolay olduğunu belirtirken %30.3’ü fark etmediğini, %5,7’si ise süreci uzaktan yönetmenin daha kolay olduğunu söyledi.

5. Satış ekipleri yoğunluğu azaldı mı?

Ankete katılanların %70,6’sı satış ekipleri yoğunluğunun yüzde 50’den fazla azaldığını, %24.8’i yoğunluğun azaldığını ama bu oranın düşük olduğunu, %4,6’sı ise satış ekiplerinin yoğunluğunun azalmadığını belirtti.

Dünya standartlarında bir çağrı merkezi platformu ile operasyonunuzu güçlendirin

Ücretsiz demo talebinde bulunun ve operasyonunuzun ihtiyaçlarına göre yapılandırmalar ve entegrasyonları oluşturmaya bugünden başlayalım
PAYLAŞ

Diğer İçerikler

3 Nisan 2019
Çağrı Merkezi Fuarı’nda AloTech’e Yoğun İlgi

Çağrı merkezi sektörünü bir araya getiren, sektörel yeniliklerin ve teknolojik gelişmelerin paylaşıldığı, dünya çapındaki eğilimlerin sunulduğu Türkiye Çağrı Merkezi Konferansı ve Fuarı, bu sene 11. kez 14-15 Ekim 2015 tarihlerinde Haliç Kongre Merkezi’nde gerçekleştirildi.

2 Nisan 2019
AloTech, Cloud Innovation World Cup’tan birincilik ödülüyle döndü

Innovation World Cup serisi kapsamında, dünya çapında bulut tabanlı yenilikçi girişimleri ödüllendiren Cloud Innovation World Cup‘ın bu yılki sonuçları açıklandı. 8 Haziran’da Google’ın New York merkez ofisinde düzenlenen ödül töreninde Türkiye’den AloTech, ICT dalında birincilik ödülünü aldı.

5 Nisan 2019
E-ticaret firmaları neden AloTech’i tercih ediyor?

AloTech, bulut tabanlı çözümleri ile e-ticaret firmalarının müşterilerine en iyi ve kaliteli çağrı merkezi hizmeti sunabilmelerini sağlıyor ve bu yüzden ülkemizde ciddi sayıda müşterili olan pek çok şirket tarafından tercih ediliyor.

Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu ile Tanışın

Çok Kanallı İletişim
Hızlı Kurulum, Kolay Entegrasyon
Taahhütsüz Kullandığın Kadar Öde!
İstediğin Yerden Çalış

AloTech hakkındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın!

Kaydınız yapıldı. İlginiz için teşekkür ederiz. Kapat