7 webinarımızda 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?
4000’i aşan ortağı, 22 ilde 19 şube ve 27 yıllık geçmişiyle eczacılık alanında hizmet veren İstanbul Eczacılar Kooperatifi (İSKOOP) ile gerçekleştirdiğimiz Webinar sona erdi. 470 kişilik İSKOOP ekibinin 24 ayrı lokasyonda çalışmasının detaylarının paylaşıldığı Webinarda İSKOOP ve AloTech iş birliğindeki önemli kilometre taşları ortaya kondu.
AloTech ile çağrı merkezini eve taşımak ve bulut çağrı merkezi ile ilgili detaylı bilgi almak için formu doldurun!
İSKOOP Bilgi Teknolojileri Müdürü Murat Karatekin, AloTech CTO’su İdris Avcı ve AloTech Genel Müdür Yardımcısı Korhan Erçin, İSKOOP’un bulut çağrı merkezi ile verimliliğini nasıl artırdığını ve sağlık lojistiğine teknolojinin getirdiklerini paylaştılar.
Önemli Dakikalar
• 12:22 – İSKOOP iş süreçleri ve otomasyonu
• 17:58 – İSKOOP operasyonunda AloTech hangi konularda destek veriyor?
• 19:50 – Plasiyer ekiplerinin AloTech kullanımı
• 36:17 – Çoklu lokasyonlu firmalara bulut çağrı merkezinin getirdiği faydalar
• 39:40 – Koronavirüs sürecinde İSKOOP
• 42:52 – İSKOOP’ta uzaktan çalışma
Kaçıranlar ya da yeniden izlemek isteyenler için link aşağıda!
Bulut çağrı merkezlerinin dününe bugününe ve yarınına ışık tutan 3. Buluttan Çağrı Var – AloBot Etkinliği gerçekleşti. Google Dome İstanbul’da gerçekleşen etkinlikte bulut çağrı merkezi teknolojileri konuşuldu.
AloTech Endeavor Ülke Adayı olarak Aralık ayında Türkiye’yi Miami’de temsil etmesi için aldığı ödülün ardından aynı hafta içinde ikinci ödülünü EuroCloud’dan aldı.
İstanbul Bilgi Üniversitesi Santral İstanbul Kampüsü’nde gerçekleşen CRM – Çağrı Merkezi Entegrasyonları Etkinliğinde; AloTech müşterileri çağrı merkezlerinde yaptıkları CRM entegrasyonlarından bahsetti