7 webinarımızda 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?

Webinar: İSKOOP’ta 470 kişi 24 ayrı lokasyonda AloTech ile verimini nasıl artırdı?

Hüseyin Özkale
4 Mayıs 2020
1 dakikalık okuma
GERİ DÖN

4000’i aşan ortağı, 22 ilde 19 şube ve 27 yıllık geçmişiyle eczacılık alanında hizmet veren İstanbul Eczacılar Kooperatifi (İSKOOP) ile gerçekleştirdiğimiz Webinar sona erdi. 470 kişilik İSKOOP ekibinin 24 ayrı lokasyonda çalışmasının detaylarının paylaşıldığı Webinarda İSKOOP ve AloTech iş birliğindeki önemli kilometre taşları ortaya kondu.

AloTech ile çağrı merkezini eve taşımak ve bulut çağrı merkezi ile ilgili detaylı bilgi almak için formu doldurun!

İSKOOP Bilgi Teknolojileri Müdürü Murat KaratekinAloTech CTO’su İdris Avcı ve AloTech Genel Müdür Yardımcısı Korhan Erçin, İSKOOP’un bulut çağrı merkezi ile verimliliğini nasıl artırdığını ve sağlık lojistiğine teknolojinin getirdiklerini paylaştılar.

Önemli Dakikalar

•           12:22 – İSKOOP iş süreçleri ve otomasyonu

•            17:58 – İSKOOP operasyonunda AloTech hangi konularda destek veriyor?

•            19:50 – Plasiyer ekiplerinin AloTech kullanımı

•            36:17 – Çoklu lokasyonlu firmalara bulut çağrı merkezinin getirdiği faydalar

•            39:40 – Koronavirüs sürecinde İSKOOP

•            42:52 – İSKOOP’ta uzaktan çalışma

Kaçıranlar ya da yeniden izlemek isteyenler için link aşağıda!

Dünya standartlarında bir çağrı merkezi platformu ile operasyonunuzu güçlendirin

Ücretsiz demo talebinde bulunun ve operasyonunuzun ihtiyaçlarına göre yapılandırmalar ve entegrasyonları oluşturmaya bugünden başlayalım
PAYLAŞ

Diğer İçerikler

1 Nisan 2019
1 Milyon Üye İçin Son Teknoloji

Aziz Yıldırım’ın büyük önem verdiği “Hedef 1 Milyon Üye” projesi için Fenerbahçe, teknolojinin tüm nimetlerinden faydalanıyor.

2 Nisan 2019
Sinirli Müşterilerle Başa Çıkmak

Çağrı Merkezi ekipleri tarafından sıkça kullanılan bir terim vardır “düdüklü tencerenin buharını boşaltmak”… Aslında sinirli müşterilere ait bir çağrı karşıladığınızda, yapılması gereken ilk şey; karşımızdaki müşterinin siniri geçene kadar söylediklerini sabırla dinlemektir.

8 Ocak 2021
Temassız Dünyada Perakende Deneyimi Nasıl Gelişiyor?

2020 yılı şirketler, çalışanlar ve müşteriler için ilklerle dolu bir yıl oldu. Fiziksel alışveriş alışkanlıklarımız kökünden sarsıldı. Artık temassız dünyada perakende deneyimi hayatımızın ayrılmaz bir parçası. Peki bu tam olarak ne anlama geliyor? Yeni normal düzende müşterilerin alışveriş ve satış sonrası deneyimi nasıl bir görünüme kavuşacak?

Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu ile Tanışın

Çok Kanallı İletişim
Hızlı Kurulum, Kolay Entegrasyon
Taahhütsüz Kullandığın Kadar Öde!
İstediğin Yerden Çalış

AloTech hakkındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın!

Kaydınız yapıldı. İlginiz için teşekkür ederiz. Kapat