7 webinarımızda 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?

IMI 2014

Hüseyin Özkale
31 Mart 2019
1 dakikalık okuma
GERİ DÖN

Türkiye Çağrı Merkezi Konferansı ve Fuarı 10. Yılında

AloTech 13 – 14 Ekim Tarihlerinde Haliç Kongre Merkezi’nde gerçekleşen Çağrı Merkezi Günlerinde ”Türkiyenin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu” olarak sektörle buluştu.

Geleneksel teknolojilerin aksine donanım, yazılım, sunucu gibi yatırım maliyetleri ve bakım, onarım, lisanslama ve upgrade gibi işletme gereksinimleri olmayan bulut hizmetleriyle çağrı merkezlerine esneklik, maliyet avantajı, yönetim ve kullanım kolaylığı kazandırmayı hedefleyen AloTech, fuar katılımcılarına, yatırım yapmaksızın sadec bir bilgisayar, geniş bant Intenet erişimi ve bir kulaklık ile nasıl Çağrı Merkezi kurulabileceğini gösterdi.

Dünya standartlarında bir çağrı merkezi platformu ile operasyonunuzu güçlendirin

Ücretsiz demo talebinde bulunun ve operasyonunuzun ihtiyaçlarına göre yapılandırmalar ve entegrasyonları oluşturmaya bugünden başlayalım
PAYLAŞ

Diğer İçerikler

3 Nisan 2019
Cenk Soyak ile AloTech – Startup Turkey 2016 Röportajı

Etohum tarafından, bu yıl Startup Turkey Challenge 2016’nın kazananı olan AloTech’in CEO’su ve kurucusu olan Cenk Soyak ile girişimi ve etkinliğe dair kısa bir röportaj gerçekleştirildi.

12 Ekim 2020
Bir Çağrı Merkezinde Kabul Edilebilir Kapanan Çağrı Oranı (Abandon Rate) Nedir?

Çağrı merkezi operatörleri için temel performans göstergelerinden birisi de kapanan çağrı oranıdır. Kapanan bir aramanın tanımını, arayan tarafından çağrı merkezine başlatılan ancak herhangi bir konuşma gerçekleşmeden aniden sona eren çağrı olarak yapabiliriz.

30 Eylül 2021
Buluta Karşı Fiziksel Çağrı Merkezleri – Temel Farklar, Faydalar ve Daha Fazlası

Buluta Karşı Fiziksel Çağrı Merkezleri – Temel Farklar, Faydalar ve Daha Fazlası Bulut Çağrı Merkezi Nedir? İşletme sunucusuyla bulut üzerinde barındırılan bulut çağrı merkezi, tüm müşteri iletişimini ele alan bir merkezdir. Merkez bulutta olduğu için tüm gelen ve giden çağrılar ve sosyal medya erişimleri dahil olmak üzere tüm müşteri etkileşimlerini her yerden erişilebilir şekilde gerçekleştirmeye […]

Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu ile Tanışın

Çok Kanallı İletişim
Hızlı Kurulum, Kolay Entegrasyon
Taahhütsüz Kullandığın Kadar Öde!
İstediğin Yerden Çalış

AloTech hakkındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın!

Kaydınız yapıldı. İlginiz için teşekkür ederiz. Kapat