7 webinarımızda 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?

Eğitim Sektörü İçin Sağlanan Çözümler

Geleceğimizi inşa edecek olan öğrencilerimize, en iyi hizmeti verebilmek AloTech için önemli.

Siz de öğrenci temsilcilerinizle hızlı bir şekilde çok sayıda öğrenciye destek olmak istiyorsanız eğitim sektöründe sunduğumuz çözümlerden faydalanın. Ayrıca üniversitelerin ve kolejlerin yüksek öğrenimi daha uygun fiyatlı hale getirmek için çalıştıkları bir sır değil. AloTech size modern, bulut tabanlı bir çözüm sunuyor. Bu çözüm ile öğrencilerinize verdiğiniz hizmeti, sağladığınız güvenilirliği ve hizmetinizin kalitesini iyileştirirken faturaları düşürebilirsiniz.

AloTech’i tercih eden eğitim kurumları

Öğrenci Yönetim Sistemleriniz ile AloTech'i Entegre Kullanın

AloTech ile kullandığınız CRM i kolaylıkla entegre edebilir ve CRM sisteminizde kayıtlı olan telefon numaraları ya da öğrencinin tuşladığı tc kimlik numarası üzerinden yapılacak sorgular ile temsilcileriniz çağrıyı cevapladıklarında ilgili öğrencinin CRM sayfasını açabilirsiniz. Böylece öğrencilerinize daha hızlı ve daha kişisel hizmetler verebilirsiniz.

İstediğiniz Zaman Çalışan Sayınızı Arttırın veya Azaltın

Sınav ve kayıt haftalarınızda yoğunlaşan taleplerinizi karşılamak için temsilci sayınızı hızlıca arttırabilir ve azaltabilirsiniz. Yeni kullanıcılar aynı gün içerisinde tanımlanabilir, bilgisayar, internet ve kulaklıklarının olduğu her lokasyondan destek verebilirler. Kullandığın kadar öde modeli sayesinde herhangi bir lisans maliyeti olmadan faturalandırmalar yapılabilir.

Sanal Pos ile Ödemelerinizi Online Alın

AloTech, sanal pos ödeme sistemleri entegre bir şekilde çalışabilmekte ve öğrenci temsilcilerinizin fatura ve tahsilat işlemlerini tek bir ekran üzerinden yönetmesine imkan verebilmektedir. Sanal pos entegrasyonumuz ile teknolojinin yeniliklerine öğrencilerinizle beraber adapte olabilir, hızlı ve güvenli bir şekilde sanal pos ile ödeme yapma imkanı sunabilirsiniz.

Operasyonunuzu Otomatik Aramalar ile Yönetin

AloTech ‘ Predictive Dialer ‘ özelliği ile daha çok öğrenciye ulaşmanıza yardımcı olur. Öğrencilerinize yapmak istediğiniz bilgilendirmeler için otomatik aramalar oluşturabilirsiniz. Bu aramaları hem süpervizör ekranlarından canlı olarak takip edebilir hem de raporlama modülümüzden aramaların detaylarına ulaşabilirsiniz.

Öğrenci Temsilcisi Portföyleri Oluşturun

AloTech tarafından sunulan IVR hizmeti akışları içerisinde tanımladığımız son görüşülene transfer ve kullanıcı tercihli kuyruk adımlarımız ile arayan öğrencinin son görüştüğü öğrenci temsilcisi ile görüşmesini sağlayabilirsiniz. Bu sayede her öğrencinize özel bir öğrenci temsilcisi atayabilir ve öğrenci temsilcileriniz için portföyler oluşturabilirsiniz. Bu sayede ortalama konuşma süresini azaltarak öğrencilerinize daha kaliteli ve daha hızlı bir sağlayabilirsiniz.

Öne Çıkan İçerikler

BLOG
Müşteri Deneyimini daha doğal hale getirmek neden önemlidir?

Müşteri Deneyimini daha doğal hale getirmek neden önemlidir?   İşletmeler müşteri deneyimini mümkün olduğu kadar doğallaştırmalıdır. Bu durum özellikle de çağrı merkezi hizmetleri söz konusu olduğunda geçerlidir. Peki doğallaştırma ile kastedilen tam olarak nedir? Yeni teknolojilerin hayatımıza girmesiyle birlikte müşteri hizmetleri başta olmak üzere birçok alanda değişimler yaşandı. Birçok çağrının otomatik karşılandığı günümüzde bazı müşteri […]

BLOG
İlk Çağrı Çözümü Oranını İyileştirmek için 24 İpucu

İlk Çağrı Çözümü Oranını İyileştirmek için 24 İpucu First Call Resolution (İlk Çağrı Çözümü) çağrı merkezinize ulaşan bir çağrıda, müşterinizin sorun veya şikayetinin çağrı merkezine ilk ulaştığı anda çözülmesidir. Müşteriniz sorunu çözüldüğü için tekrar size ulaşmaya çalışmaz ve operasyonunuz üzerinde ek bir yük oluşmaz. Aynı zamanda kısa sürede çözülen sorunlar sebebiyle müşteri memnuniyeti de olumlu […]

BLOG
Buluta Karşı Fiziksel Çağrı Merkezleri – Temel Farklar, Faydalar ve Daha Fazlası

Buluta Karşı Fiziksel Çağrı Merkezleri – Temel Farklar, Faydalar ve Daha Fazlası Bulut Çağrı Merkezi Nedir? İşletme sunucusuyla bulut üzerinde barındırılan bulut çağrı merkezi, tüm müşteri iletişimini ele alan bir merkezdir. Merkez bulutta olduğu için tüm gelen ve giden çağrılar ve sosyal medya erişimleri dahil olmak üzere tüm müşteri etkileşimlerini her yerden erişilebilir şekilde gerçekleştirmeye […]

Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu ile Tanışın

Çok Kanallı İletişim
Hızlı Kurulum, Kolay Entegrasyon
Taahhütsüz Kullandığın Kadar Öde!
İstediğin Yerden Çalış

AloTech hakkındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın!

Kaydınız yapıldı. İlginiz için teşekkür ederiz. Kapat