7 webinarımızda 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?

Eğitim Sektörü İçin Sağlanan Çözümler

Geleceğimizi inşa edecek olan öğrencilerimize, en iyi hizmeti verebilmek AloTech için önemli.

Siz de öğrenci temsilcilerinizle hızlı bir şekilde çok sayıda öğrenciye destek olmak istiyorsanız eğitim sektöründe sunduğumuz çözümlerden faydalanın. Ayrıca üniversitelerin ve kolejlerin yüksek öğrenimi daha uygun fiyatlı hale getirmek için çalıştıkları bir sır değil. AloTech size modern, bulut tabanlı bir çözüm sunuyor. Bu çözüm ile öğrencilerinize verdiğiniz hizmeti, sağladığınız güvenilirliği ve hizmetinizin kalitesini iyileştirirken faturaları düşürebilirsiniz.

AloTech’i tercih eden eğitim kurumları

Öğrenci Yönetim Sistemleriniz ile AloTech'i Entegre Kullanın

AloTech ile kullandığınız CRM i kolaylıkla entegre edebilir ve CRM sisteminizde kayıtlı olan telefon numaraları ya da öğrencinin tuşladığı tc kimlik numarası üzerinden yapılacak sorgular ile temsilcileriniz çağrıyı cevapladıklarında ilgili öğrencinin CRM sayfasını açabilirsiniz. Böylece öğrencilerinize daha hızlı ve daha kişisel hizmetler verebilirsiniz.

İstediğiniz Zaman Çalışan Sayınızı Arttırın veya Azaltın

Sınav ve kayıt haftalarınızda yoğunlaşan taleplerinizi karşılamak için temsilci sayınızı hızlıca arttırabilir ve azaltabilirsiniz. Yeni kullanıcılar aynı gün içerisinde tanımlanabilir, bilgisayar, internet ve kulaklıklarının olduğu her lokasyondan destek verebilirler. Kullandığın kadar öde modeli sayesinde herhangi bir lisans maliyeti olmadan faturalandırmalar yapılabilir.

Sanal Pos ile Ödemelerinizi Online Alın

AloTech, sanal pos ödeme sistemleri entegre bir şekilde çalışabilmekte ve öğrenci temsilcilerinizin fatura ve tahsilat işlemlerini tek bir ekran üzerinden yönetmesine imkan verebilmektedir. Sanal pos entegrasyonumuz ile teknolojinin yeniliklerine öğrencilerinizle beraber adapte olabilir, hızlı ve güvenli bir şekilde sanal pos ile ödeme yapma imkanı sunabilirsiniz.

Operasyonunuzu Otomatik Aramalar ile Yönetin

AloTech ‘ Predictive Dialer ‘ özelliği ile daha çok öğrenciye ulaşmanıza yardımcı olur. Öğrencilerinize yapmak istediğiniz bilgilendirmeler için otomatik aramalar oluşturabilirsiniz. Bu aramaları hem süpervizör ekranlarından canlı olarak takip edebilir hem de raporlama modülümüzden aramaların detaylarına ulaşabilirsiniz.

Öğrenci Temsilcisi Portföyleri Oluşturun

AloTech tarafından sunulan IVR hizmeti akışları içerisinde tanımladığımız son görüşülene transfer ve kullanıcı tercihli kuyruk adımlarımız ile arayan öğrencinin son görüştüğü öğrenci temsilcisi ile görüşmesini sağlayabilirsiniz. Bu sayede her öğrencinize özel bir öğrenci temsilcisi atayabilir ve öğrenci temsilcileriniz için portföyler oluşturabilirsiniz. Bu sayede ortalama konuşma süresini azaltarak öğrencilerinize daha kaliteli ve daha hızlı bir sağlayabilirsiniz.

Öne Çıkan İçerikler

BLOG
Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi İçin Başarı Kriterleri

Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi İçin Başarı Kriterleri Çözüm odaklı iletişim becerisi, dost canlısı bir yaklaşım derken bir müşteri temsilcisini başarılı kılan pek çok faktör var aslında. Fonolo’nun yaptığı araştırma sonuçlarına göre, çağrı merkezi danışanlarının %82’si bir müşteri temsilcisinin başarısındaki ilk kriterin sorunları hızlı bir şekilde çözmesi olduğunu söylüyor. Bu başarı kriterlerini ise doğru yönlendirmeler ve […]

BLOG
Satın Alma Kararını Etkileyen 5 Müşteri Deneyimi Faktörü

Mükemmel Müşteri Deneyimi Sunarak Satışlarınızı Artırın Bugün markaların sadık müşteri kazanma yolundaki en büyük yardımcılarından biri müşteri deneyimi. Müşteri hizmetlerine dair sunulan hizmetlerin kalitesi her geçen gün şirketler için daha önemli hale geliyor. Üst düzey bir müşteri deneyiminin özellikle satın alma kararlarında son derece önemli bir rol oynadığı biliniyor. Son yıllarda yapılan araştırmalar da bunu […]

bilgisayar başında bir çağrı merkezi müşteri temsilcisinin yanında online alışveriş ekranı var
BLOG
E-ticaret Sektöründe Çağrı Merkezi Yazılımı Kullanmanın Faydaları

Çağrı Merkezi Yazılımı E-ticaret İşletmenizin Büyümesine Nasıl Yardımcı Olur? E-ticaret belki bir 10 yıl öncesine kadar bu kadar ulaşılabilir bir sektör değildi. Daha çok belli başlı firmalarla büyüyen ama her daim büyüme potansiyeli taşıyan bir pazardı. Son yıllarda yaşanan teknolojik gelişmeler, toplumun teknoloji adaptasyonunda yaşanan artış ve tabii pandemi koşulları derken e-ticaret artık çok daha […]

Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu ile Tanışın

Çok Kanallı İletişim
Hızlı Kurulum, Kolay Entegrasyon
Taahhütsüz Kullandığın Kadar Öde!
İstediğin Yerden Çalış

AloTech hakkındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın!

Kaydınız yapıldı. İlginiz için teşekkür ederiz. Kapat