7 webinarımızda 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?

Eğitim Sektörü İçin Sağlanan Çözümler

Geleceğimizi inşa edecek olan öğrencilerimize, en iyi hizmeti verebilmek AloTech için önemli.

Siz de öğrenci temsilcilerinizle hızlı bir şekilde çok sayıda öğrenciye destek olmak istiyorsanız eğitim sektöründe sunduğumuz çözümlerden faydalanın. Ayrıca üniversitelerin ve kolejlerin yüksek öğrenimi daha uygun fiyatlı hale getirmek için çalıştıkları bir sır değil. AloTech size modern, bulut tabanlı bir çözüm sunuyor. Bu çözüm ile öğrencilerinize verdiğiniz hizmeti, sağladığınız güvenilirliği ve hizmetinizin kalitesini iyileştirirken faturaları düşürebilirsiniz.

AloTech’i tercih eden eğitim kurumları

Öğrenci Yönetim Sistemleriniz ile AloTech'i Entegre Kullanın

AloTech ile kullandığınız CRM i kolaylıkla entegre edebilir ve CRM sisteminizde kayıtlı olan telefon numaraları ya da öğrencinin tuşladığı tc kimlik numarası üzerinden yapılacak sorgular ile temsilcileriniz çağrıyı cevapladıklarında ilgili öğrencinin CRM sayfasını açabilirsiniz. Böylece öğrencilerinize daha hızlı ve daha kişisel hizmetler verebilirsiniz.

İstediğiniz Zaman Çalışan Sayınızı Arttırın veya Azaltın

Sınav ve kayıt haftalarınızda yoğunlaşan taleplerinizi karşılamak için temsilci sayınızı hızlıca arttırabilir ve azaltabilirsiniz. Yeni kullanıcılar aynı gün içerisinde tanımlanabilir, bilgisayar, internet ve kulaklıklarının olduğu her lokasyondan destek verebilirler. Kullandığın kadar öde modeli sayesinde herhangi bir lisans maliyeti olmadan faturalandırmalar yapılabilir.

Sanal Pos ile Ödemelerinizi Online Alın

AloTech, sanal pos ödeme sistemleri entegre bir şekilde çalışabilmekte ve öğrenci temsilcilerinizin fatura ve tahsilat işlemlerini tek bir ekran üzerinden yönetmesine imkan verebilmektedir. Sanal pos entegrasyonumuz ile teknolojinin yeniliklerine öğrencilerinizle beraber adapte olabilir, hızlı ve güvenli bir şekilde sanal pos ile ödeme yapma imkanı sunabilirsiniz.

Operasyonunuzu Otomatik Aramalar ile Yönetin

AloTech ‘ Predictive Dialer ‘ özelliği ile daha çok öğrenciye ulaşmanıza yardımcı olur. Öğrencilerinize yapmak istediğiniz bilgilendirmeler için otomatik aramalar oluşturabilirsiniz. Bu aramaları hem süpervizör ekranlarından canlı olarak takip edebilir hem de raporlama modülümüzden aramaların detaylarına ulaşabilirsiniz.

Öğrenci Temsilcisi Portföyleri Oluşturun

AloTech tarafından sunulan IVR hizmeti akışları içerisinde tanımladığımız son görüşülene transfer ve kullanıcı tercihli kuyruk adımlarımız ile arayan öğrencinin son görüştüğü öğrenci temsilcisi ile görüşmesini sağlayabilirsiniz. Bu sayede her öğrencinize özel bir öğrenci temsilcisi atayabilir ve öğrenci temsilcileriniz için portföyler oluşturabilirsiniz. Bu sayede ortalama konuşma süresini azaltarak öğrencilerinize daha kaliteli ve daha hızlı bir sağlayabilirsiniz.

Öne Çıkan İçerikler

BLOG
2021 Yılında Tüm Müşteri Destek Takımlarının Kullanması Gereken Teknolojiler

2021 Yılında Tüm Müşteri Destek Takımlarının Kullanması Gereken Teknolojiler Son yıllarda çağrı merkezleri büyük bir değişim geçiriyor. Artık geleneksel arama yapmak veya gelen aramaları cevaplamak çağrı merkezleri için yeterli değil. Müşteri destek takımları gibi yenilikçi adımlar çağrı merkezi deneyimini değiştiriyor. Bu kapsamda değişim meydana gelen alanları ve teknolojiler belirlemek önemli. 2021 yılında tüm müşteri destek […]

BLOG
Open API Nedir? Neden Open API Kullanmalısınız?

Open API Nedir? Neden Open API Kullanmalısınız? Kullandığımız tüm programların ve platformların altında farklı yazılımlar bulunur. Ancak birçok durumda bu altta yatan yazılımların ne olduğunu bilmemiz mümkün olmaz. Genellikle günlük hayatta kullandığımız yazılımların çoğu open API olarak adlandırılan bir yapıdan güç alarak çalışır. open API’ler, birden fazla yazılım programını entegre etme kolaylığı sunduğu için sıklıkla tercih edilir. Bu […]

BLOG
Call Center Studio Markasıyla Yurt Dışına Açılan AloTech, 18 Farklı Ülkede

Türkiye’nin en büyük çağrı merkezi bulutu AloTech, Call Center Studio markasıyla yurt dışına açıldı. Call Center Studio son 6 ayda ABD, Kenya, İngiltere, Pakistan, Cezayir, Nijerya, Rusya ve Almanya’da da hizmet vermeye başlayarak destek verdiği ülke sayısını 18’e çıkardı.

Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu ile Tanışın

Çok Kanallı İletişim
Hızlı Kurulum, Kolay Entegrasyon
Taahhütsüz Kullandığın Kadar Öde!
İstediğin Yerden Çalış

AloTech hakkındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın!

Kaydınız yapıldı. İlginiz için teşekkür ederiz. Kapat