7 webinarımızda 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?
Siz de öğrenci temsilcilerinizle hızlı bir şekilde çok sayıda öğrenciye destek olmak istiyorsanız eğitim sektöründe sunduğumuz çözümlerden faydalanın. Ayrıca üniversitelerin ve kolejlerin yüksek öğrenimi daha uygun fiyatlı hale getirmek için çalıştıkları bir sır değil. AloTech size modern, bulut tabanlı bir çözüm sunuyor. Bu çözüm ile öğrencilerinize verdiğiniz hizmeti, sağladığınız güvenilirliği ve hizmetinizin kalitesini iyileştirirken faturaları düşürebilirsiniz.
AloTech ile kullandığınız CRM i kolaylıkla entegre edebilir ve CRM sisteminizde kayıtlı olan telefon numaraları ya da öğrencinin tuşladığı tc kimlik numarası üzerinden yapılacak sorgular ile temsilcileriniz çağrıyı cevapladıklarında ilgili öğrencinin CRM sayfasını açabilirsiniz. Böylece öğrencilerinize daha hızlı ve daha kişisel hizmetler verebilirsiniz.
Sınav ve kayıt haftalarınızda yoğunlaşan taleplerinizi karşılamak için temsilci sayınızı hızlıca arttırabilir ve azaltabilirsiniz. Yeni kullanıcılar aynı gün içerisinde tanımlanabilir, bilgisayar, internet ve kulaklıklarının olduğu her lokasyondan destek verebilirler. Kullandığın kadar öde modeli sayesinde herhangi bir lisans maliyeti olmadan faturalandırmalar yapılabilir.
AloTech, sanal pos ödeme sistemleri entegre bir şekilde çalışabilmekte ve öğrenci temsilcilerinizin fatura ve tahsilat işlemlerini tek bir ekran üzerinden yönetmesine imkan verebilmektedir. Sanal pos entegrasyonumuz ile teknolojinin yeniliklerine öğrencilerinizle beraber adapte olabilir, hızlı ve güvenli bir şekilde sanal pos ile ödeme yapma imkanı sunabilirsiniz.
AloTech ‘ Predictive Dialer ‘ özelliği ile daha çok öğrenciye ulaşmanıza yardımcı olur. Öğrencilerinize yapmak istediğiniz bilgilendirmeler için otomatik aramalar oluşturabilirsiniz. Bu aramaları hem süpervizör ekranlarından canlı olarak takip edebilir hem de raporlama modülümüzden aramaların detaylarına ulaşabilirsiniz.
AloTech tarafından sunulan IVR hizmeti akışları içerisinde tanımladığımız son görüşülene transfer ve kullanıcı tercihli kuyruk adımlarımız ile arayan öğrencinin son görüştüğü öğrenci temsilcisi ile görüşmesini sağlayabilirsiniz. Bu sayede her öğrencinize özel bir öğrenci temsilcisi atayabilir ve öğrenci temsilcileriniz için portföyler oluşturabilirsiniz. Bu sayede ortalama konuşma süresini azaltarak öğrencilerinize daha kaliteli ve daha hızlı bir sağlayabilirsiniz.
Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi İçin Başarı Kriterleri Çözüm odaklı iletişim becerisi, dost canlısı bir yaklaşım derken bir müşteri temsilcisini başarılı kılan pek çok faktör var aslında. Fonolo’nun yaptığı araştırma sonuçlarına göre, çağrı merkezi danışanlarının %82’si bir müşteri temsilcisinin başarısındaki ilk kriterin sorunları hızlı bir şekilde çözmesi olduğunu söylüyor. Bu başarı kriterlerini ise doğru yönlendirmeler ve […]
Mükemmel Müşteri Deneyimi Sunarak Satışlarınızı Artırın Bugün markaların sadık müşteri kazanma yolundaki en büyük yardımcılarından biri müşteri deneyimi. Müşteri hizmetlerine dair sunulan hizmetlerin kalitesi her geçen gün şirketler için daha önemli hale geliyor. Üst düzey bir müşteri deneyiminin özellikle satın alma kararlarında son derece önemli bir rol oynadığı biliniyor. Son yıllarda yapılan araştırmalar da bunu […]
Çağrı Merkezi Yazılımı E-ticaret İşletmenizin Büyümesine Nasıl Yardımcı Olur? E-ticaret belki bir 10 yıl öncesine kadar bu kadar ulaşılabilir bir sektör değildi. Daha çok belli başlı firmalarla büyüyen ama her daim büyüme potansiyeli taşıyan bir pazardı. Son yıllarda yaşanan teknolojik gelişmeler, toplumun teknoloji adaptasyonunda yaşanan artış ve tabii pandemi koşulları derken e-ticaret artık çok daha […]