7 webinarımızda 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?

Eğitim sektörü için sağlanan çözümler

Geleceğimizi inşa edecek olan öğrencilerimize en iyi hizmeti sağlamak AloTech için de çok önemli. Öğrencilerinize ve velilere, AloTech’in sunmuş olduğu çözümler ile kolaylıkla destek verebilirsiniz. Self Servis IVR özelliğimiz ile herhangi bir konuda bilgi almak isteyen öğrencilere veya velilere hızlı ve kaliteli hizmet sunabilirsiniz. Böylelikle çağrı merkezi yoğunluğunu azaltırken hizmet kalitenizi ve verimliliğinizi arttırabilirsiniz.

AloTech'i Tercih Edenler Eğitim Firmaları

Öğrenci Yönetim Sistemleriniz ile AloTech'i Entegre Kullanın

AloTech’in esnek yapısı sayesinde kullandığınız CRM yazılımını kolaylıkla entegre edebilirsiniz. CRM sisteminizde kayıtlı olan telefon numaralarını Click to Call özelliğimiz ile tek tuşla arayabilirsiniz. Arayan numara bilgisi veya tuşlanan TC kimlik numarası ile ilgili kişi kartını temsilcinin önüne açabilirsiniz. Temsilcileriniz tek ekran üzerinde işlemleri kolaylıkla gerçekleştirirken, öğrencilerinize ve velilere hızlı ve kişiselleştirilmiş hizmet sunabilirsiniz.

İstediğiniz Zaman Çalışan Sayınızı Arttırın veya Azaltın

AloTech’in ölçeklendirilebilir yapısı sayesinde sınav ve kayıt haftalarınızda yoğunlaşan taleplerinizi karşılamak için temsilci sayınızı hızlıca arttırabilir ve azaltabilirsiniz. Yeni kullanıcılar aynı gün içerisinde tanımlanabilir, bilgisayar, internet ve kulaklıklarının olduğu her lokasyondan destek verebilirler. Kullandığın kadar öde modeli sayesinde herhangi bir ek lisans maliyeti olmadan kullanabilirsiniz.

Sanal Pos ile Ödemelerinizi Online Alın

Sanal POS ödeme sistemleri ile kolay entegrasyon sağlayabilen AloTech ile öğrenci temsilcileriniz fatura ve tahsilat işlemlerini güvenlik yasalarına uygun bir şekilde tek ekran üzerinden yönetebilir. Temsilcilerinizin yapmış olduğu görüşmeleri ve ödeme işlemlerini platform üzerinden anlık olarak takip edebilir ve dilediğiniz zaman geçmişe yönelik raporlayabilirsiniz.

Operasyonunuzu Otomatik Aramalar ile Yönetin

AloTech’in Predictive Dialer özelliği ile öğrencilerinize hızlı ve kolay bir şekilde ulaşabilirsiniz. Öğrencilerinizi bilgilendirmek istediğiniz konular için otomatik aramalar yapabilir ve bu aramaları hem süpervizör ekranından canlı olarak takip edebilir hem de raporlama modülümüzden aramaların detaylarına ulaşabilirsiniz.

Öğrenci Temsilcisi Portföyleri Oluşturun

AloTech’in ileri teknoloji IVR hizmeti akışları içerisinde tanımlanabilen son görüşülene transfer ve kullanıcı tercihli kuyruk adımları ile arayan öğrencinin son görüştüğü temsilciye bağlanmasını sağlayabilirsiniz. Bu sayede özel temsilciler atayabilir ve temsilcilerinizin portföyler oluşturmasını sağlayabilirsiniz. Böylelikle ortalama konuşma süresini azaltarak temsilcilerinizin verimliliğini arttırabilir, öğrencilerinize daha hızlı ve kaliteli hizmet sağlayabilirsiniz.

Müşterilerinizle Olan Tüm Etkilişimleri yönetmeniz için AloTech

Ses Analizi

Müşteri memnuniyet skorlarınız geliştirmek için yapay zekanın gücünden faydalanın.

Müşteri Memnuniyet Anketleri

Müşterilerin aldıkları hizmetten ne kadar memnun kaldıklarını öğrenin.

Numara Maskeleme

Müşterilerinizin gizlilik endişelerini numara maskeleme özelliği ile en aza indirerek müşterilerinize güvenilir bir çağrı merkezi deneyimi sunun.

Ölçeklenebilirlik

Özel günler, sezonsal, dış kaynak desteği gibi ihtiyaçlar kaynaklı müşteri temsilcisi artış azalışlarını AloTech’in yazılım ve faturalandırma esnekliği ile yönetin.

Kredi Kartı Entegrasyonu

Müşterilerinize kolay ödeme imkanı tanıyın. Satış ve tahsilat hedeflerine daha kolay ulaşın.

SMS Entegrasyonu

AloTech iş yazılımınızla entegre olarak istenen sorgularda SMS gönderimi sağlayın

Kişiselleştirilmiş Karşılama

Müşterilerinizi AloTech ile entegre iş yazılımınızdaki kişi kartı bilgilerine ve segmentasyona göre karşılayın.

Çoklu Lokasyon Yönetimi

Farklı lokasyonlarda bulunan operasyonlarınızı tek bir çatı altında toplayın. Tek ekrandan her biri için ayrı numaralar tanımlayabilir, senaryolar kurgulayabilirsiniz.

Konuşma Tanıma

Konuşma tanıma özelliği ile konuşulan kelimelerin anlamlı olarak metne çevrilmesini sağlayın ve müşterilerinize temsilcisiz bir deneyim yaşatırken ve verimliliğinizi artırın.

Hızlı çözümler sunan teknik ekibi ve kullanımı kolay arayüzü ile AloTech, sorunsuz iş gücü sağlamakta.

Özge Özkök
DOĞRU KAYNAK ÇAĞRI MERKEZI MÜDÜRÜ

Öne Çıkan İçerikler

çağrı merkezi trendleri
BLOG
2022 Yılının Öne Çıkan Çağrı Merkezi Trendleri

Mükemmel Müşteri Deneyimi İçin Yeni Nesil Çağrı Merkezleri Teknolojinin birçok farklı alanda yaygınlaşmasıyla değişen hayatımız pandemi ile birlikte farklı bir boyuta taşındı.  E tabii, çağrı merkezlerinin bu değişimden muaf olmasını beklemek de garip olurdu.  Nitekim 2021 yılı çağrı merkezi operasyonları bazında farklı yaklaşımları gözlemlediğimiz ve gelişmeleri heyecanla takip ettiğimiz bir yıl oldu.  Peki 2022 yılında […]

BLOG
Yılın İndirim Ayında Çağrı Merkezlerinde Neler Oldu? (Kasım 2021)

İndirimli alışveriş döneminde 50 milyon dakika görüşme yapıldı Dünya genelinde olduğu gibi Türkiye’de de Kasım ayının tamamına yayılan indirim günlerinde çağrı merkezlerinin yoğunluğu da en üst seviyeye çıkıyor. Aralarında Türkiye’nin önde gelen e-ticaret pazar yerlerinin de olduğu 600’ü aşkın müşterisine bulut tabanlı çağrı merkezi çözümleri sunan AloTech’in verilerine göre bu yıl Kasım ayında 26 milyon […]

BLOG
Performans ve Verimliliği Ölçümleyebileceğiniz 30 Önemli Çağrı Merkezi Metriği

Performans ve Verimliliği Ölçümleyebileceğiniz 30 Önemli Çağrı Merkezi Metriği   Çağrı merkezi metrikleri neden önemlidir? Çağrı merkezi metrikleri, müşteri hizmetleri ekiplerinin genel etkinliğini ölçmenize yardımcı olur. Bu metrikleri kullanarak, performans ölçümü, temsilci üretkenliği ve daha pek çok süreçle ilgili müşteri memnuniyetini arttırmaya yönelik iyileştirmeler yapabilirsiniz. Müşteri hizmetleri yöneticileri, çağrı merkezi çözümlerinin işletme amaçlarına ulaşmada ne […]

Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu ile Tanışın

Çok Kanallı İletişim
Hızlı Kurulum, Kolay Entegrasyon
Taahhütsüz Kullandığın Kadar Öde!
İstediğin Yerden Çalış

AloTech hakkındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın!

Kaydınız yapıldı. İlginiz için teşekkür ederiz. Kapat