7 webinarımızda 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?

Click2Connect ile Operatörsüz Arama Devrimi

Müşterilerinizi Bir Tıkla Çağrı Merkezine Bağlayın

Çağrı merkezi teknolojileri her yeni uygulamayla iletişim operasyonlarını kolaylaştırıyor. Özellikle bulut teknolojisini kullanan çağrı merkezleri yeni nesil teknolojileri kolayca sistemlerine adapte edebiliyor. İşte bu yeni nesil uygulamalardan biri de Click2Connect

Kullanıcıların internet üzerinden arama yapabilmesini sağlayan Click2Connect birden fazla iletişim kanalıyla müşterileri işletmelerle buluşturuyor. AloTech olarak kullanıcılarımıza ücretsiz olarak sunduğumuz bu yeni ürünümüzle ilgili tüm detayları birlikte inceleyelim. Click2Call ve Click2Chat olarak iki farklı fonksiyonla çalışabilen ürünümüzü yakından tanıyın, sunduğu avantajları keşfedin. 

 

Click2Connect Nedir?

Sunduğumuz teknolojilerden biri olan Click2Connect, genel anlamıyla kullanıcıları web siteniz üzerinden müşteri temsilcilerine bağlayan bir teknoloji.

Çalışanlarınızı, müşterilerinizi ve son kullanıcıları telekom operatörü kullanmadan tek tıkla iletişim merkezine bağlayan bu ürün müşteri iletişimini kolaylaştırıyor. Müşterileriniz ya da potansiyel müşterileriniz size direkt olarak web siteniz üzerinden bağlanabilir, yazılı, sesli ve görüntülü görüşmeler yapabilirsiniz. Web sitesine eklenen bir widget yardımıyla bu iletişim kanalını kolayca aktif hale getirebiliyorsunuz. 

Click2Connect kullanıcılarına Click2Call ve Click2Chat isimli iki farklı alt ürün sunuyor. Click2Call ile arama, Click2Chat ile de sohbet kanalı oluşturabilirsiniz. Birbirinden farklı iletişim türleriyle işletmeniz ve müşterileriniz arasında çevrimiçi bir köprü sağlayan bu üç alt ürünü daha yakından tanıyalım. 

Click2Call: Web sitesi üzerinden bir tıkla müşteri temsilcisine bağlanın

Click2Connect’in ilk fonksiyonlarından biri aramadır. Bir işletmenin web sitesine kolayca yerleştirilen bir widget ile Click2Call ürünü aktif hale gelir. Web sitesini ziyaret eden müşteri veya potansiyel müşteriler o an danışmak istedikleri herhangi bir konu olursa hızlıca çağrı merkezine bağlanabilirler. Tek yapmaları gereken ise sitede mevcut Click2Call butonuna tıklamaktır. Herhangi bir telefon numarası almadan operatörden bağımsız kullanabileceğiniz ürünümüzle, müşterilerinizi temsilcilerinize kolayca bağlayabiliyorsunuz. 

Click2Chat: Dilediğiniz sayfada müşteri temsilcisiyle bir sohbet başlatın

Tabii sesli görüşmenin yanı sıra, yazılı görüşme de bu yeni nesil ürünün önemli bir parçası. Eğer müşterileriniz size web siteniz üzerinden yazılı şekilde de ulaşabilsin istiyorsanız Click2Chat ile bunu mümkün hale getirebilirsiniz. Yine Click2Call’da olduğu gibi sitenize Click2Chat widget’ı ekleyerek kolay ve pratik bir sohbet kanalı oluşturabilirsiniz. 

Siz iletişim kanallarınızı çeşitlendirin, tercihi kullanıcılara bırakın!

Click2Connect ürünü ile birden fazla fonksiyonu hayata geçirebilir, müşterilerinize birden fazla iletişim seçeneği sunabilirsiniz. 

Müşterilerinizle iletişim kurmak için çağrı, chat ve görüntülü görüşme kanallarını kullanabilirsiniz. Click2Connect widget’ınızı oluştururken dilerseniz bu fonksiyonlardan herhangi birini seçebilir, dilerseniz hepsini aynı widget içinde konumlandırabilirsiniz. Siz operasyonunuza uygun kanalları belirleyip iletişim yoluna dair tercihi müşterilerinize bırakabilirsiniz. 

Click2Connect işletmelere nasıl fayda sağlar?

  • Sesli ve yazılı iletişim kanallarını güçlendirir

Click2Call sesli iletişim kanallarınızı, Click2Chat ise yazılı iletişim kanallarınızı besler. Çağrı merkezinize giden yolların çeşitliliğini artırırsanız trafiğinizi de artırırsınız. Dolayısıyla bu ürün sayesinde web sitenizi ziyaret eden potansiyel müşterilerinizle çok daha kısa sürede hızlıca iletişim kurarsınız. Bu da müşteri kazanımızı artırır. 

  • Müşteri memnuniyetini artırır

Müşteriler veya bir işletmeyle ilgilenen potansiyel müşteriler merak ettikleri konularla ilgili bilgiye en kısa sürede ulaşabilmek ister. İşletmeler kullanıcılara pratik iletişim kanalları sunarsa bu durum müşteri memnuniyetini önemli ölçüde artırır. Click2Connect de bu kanalları iyileştirmenize, onlara yeni nesil pratik bir kanal sunmanızı sağlar. Bir tıkla size ulaşabilecekleri bir kanal sayesinde hızlıca dönüş alabilir, size diledikleri zaman diledikleri yerden yalnızca internet aracılığıyla ulaşabilirler. Tabii bu da müşterilerinizin gözündeki güvenilir ve kullanıcı dostu imajınızı iyileştirir. 

  • Zaman ve enerji tasarrufu sağlar

Çağrı merkezi operasyonlarında ne önemli verimlilik kriterlerinden biri zaman ve enerji yönetimidir. Click2Connect sayesinde kısa sürede pek çok müşteriyle iletişime geçebilir, zamanı verimli yönetirsiniz. Click2Chat sayesinde de sohbet kanallarının sağladığı zaman tasarrufu avantıjını artırırsınız. Hızlıca müşteri temsilcinizle sohbet üzerinden mesajlaşabilen müşterileriniz sorunlarını saniyeler içinde çözer, bu da sizin çağrı tarafındaki trafik yükünüzü azaltır. 

  • Operasyon verimliliğini artırır

Zamanın en doğru şekilde yönetilmesi, operasyon ekibinin enerjisinden sağlanan tasarruf, bulut teknolojisinin sunduğu çoklu kanal yönetimi sayesinde operasyon verimliliğiniz artar. Her yerden ulaşılabilir olduğunuz kadar her yerden de yönetilebilir bir iletişim merkezi yapısına sahip olursunuz. 

  • Uluslararası iletişimi kolaylaştırır

Farklı ülkelerdeki müşterileriniz ya da çalışanlarınızla iletişime geçerken zaman zaman operatöre dayalı sorunlar yaşanabiliyor. Click2Connect, bu süreci sizler için kolaylaştırıyor ve operatörden bağımsız bir iletişim deneyimini mümkün kılıyor. 

  • Operatör maliyetlerinizi azaltır

Click2Connect ürünümüzün arama kanallarında kullanılan özelliği Click2Call ile arama yapmak icin herhangi bir telefon operatörü gerekmez. Websitenizin ziyaretçilerini tek tıkla iletişim merkezinize yonlendirebilirsiniz. Bu da operatör ihtiyacından kaynaklanan sorunları ve de tabii maliyetleri azaltmanıza yardımcı olur.

  • Her yerden erişilebilir olmanızı sağlar, müşteri iletişimini kolaylaştırır

Click2Connect ile artık her yerden erişilebilir bir işletme olursunuz. Web sitenizi ziyaret eden kullanıcılar yalnızca internet bağlantısıyla size kolayca ulaşabilirler. Her cihaz ve tarayıcıya uyumlu olan ürünümüzle müşterilerinize yepyeni bir deneyim sunabilir, iletişim sürecinizi kolaylaştırabilirsiniz. Kullanıcıların ihtiyacı olduğunda arıtk bir tık uzaktasınız. 

  • Anlık bilgi taleplerine hızlıca yanıt vermenizi sağlar

İşletmenizle ilgilenen kullanıcılar web sitenizde gezerken size danışmak istedikleri bir konu olduğunda hızlıca iletişim kurabilecekleri bir kanal olması önemli bir avantaj. Anlık gelişen talepleri vakit kaybetmeden veya kullanıcının ilgisi dağılmadan alabileceğiniz bir kanala sahip olmanız müşteri kazanımını da artırıyor. 

  • Ürün ve hizmetleriniz hakkında hızlı bilgi sağlamanıza yardımcı olur

Biliyorsunuz ki günümüzde kullanıcılar her türlü bilgi ve içeriği çok hızlı bir şekilde tüketiyor. İnternette gördüğümüz herhangi bir içeriğe dair ilgimiz saniyeler içinde kaybolabiliyor. Hem kocaman bir içerik havuzu hem de içinde binlerce alternatif barındırması aslında işletmeler için bir yandan kritik bir rekabet yaratıyor. 

Bu nedenle işletmenizle ilgilenen kişilerle en hızlı şekilde iletişime geçebilmek, onlara kendinizle ilgili doğru bilgiyi ulaştırabilmek çok önemli. Click2Connect de sizler için buna yönelik faydalı bir kanal oluşturuyor. Web sitenizde ürün veya hizmetlerinizi inceleyen kişiler herhangi bir ürünle ilgili bilgi almak istediklerinde artık o ürün özelinde bile hızlıca danışabilecekleri bir müşteri temsilcisi bir tık uzakta onları bekliyor.

Click2Connect ürününüzü dilediğiniz kadar özelleştirebilir, sayfalar özelinde temsilci yönlendirmeleri yapabilirsiniz. Örneğin kullanıcıların ürünlerinizle ilgili taleplerini satış ekibinize, sponsorluk anlaşmaları ile ilgili taleplerini iş ortaklığı ekibinize yönlendirebilirsiniz. Müşterilerinizin aklındaki soruları bekletmeyin, doğru bilgiye hemen bizzat sizden ulaşsınlar. 

  • Detaylı raporlama araçlarıyla performansınızı takip edin

Aslında biliyorsunuz ki bulut teknolojisi size önemli bir veri avantajı sağlıyor. Çağrı merkezini buluta taşıyan işletmeler hem çağrı, hem chat kısmında detaylı raporlama araçlarına sahip oluyor. Click2Connect üzerinden gelişen görüşmelerin detaylı raporlarına da kolayca ulaşabiliyorsunuz. Hem chat hem çağrı üzerinden gelen taleplere, görüşme ve süreç detaylarına ait verileri inceleyebiliyorsunuz. Bu da tabii operasyon yönetimini kolaylaştırıyor, süreçlerinizi iyileştirirken verinin gücünden faydalanmanızı sağlıyor. 

 

Click2Connect’i Deneyimlemek için Demo Talebinde Bulunun!

AloTech tüm kullanıcılarına Click2Connect ürününü ücretsiz olarak sunuyor.

Click2Connect ile müşteri deneyiminde yepyeni bir dönem başlıyor. 

Yeni ürünümüz hakkında detaylı bilgi almak için bizimle iletişime geçebilir ya da demo talebinde bulunabilirsiniz. 

Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu ile Tanışın

Çok Kanallı İletişim
Hızlı Kurulum, Kolay Entegrasyon
Taahhütsüz Kullandığın Kadar Öde!
İstediğin Yerden Çalış

AloTech hakkındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın!

Kaydınız yapıldı. İlginiz için teşekkür ederiz. Kapat