7 webinarımızda 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?

Cenk Soyak ve İdris Avcı girişimcilik hikayesini anlattı

Hüseyin Özkale
9 Nisan 2019
2 dakikalık okuma
GERİ DÖN

AloTech CEO’su Cenk Soyak ve CTO’su İdris Avcı, girişimcilik hikayesini Arman & Koray YollardaTV kanalına anlattı. 

 

Soyak ve Avcı, AloTech’in eski çağrı merkezi yazılımlarına benzemediğini, herhangi bir kurulum olmadan, sadece browser üzerinden kullanıcı adı ve şifre ile müşterilerin rahatça kullanabilmelerini sağladıklarını belirttiler.

 

“300’ün üzerinde müşteri, 12 bin üzerinde kullanıcı var”

İdris Avcı, web tabanlı ara yüz sayesinde özellikle SaaS ve e-ticaret firmaları ile kolay entegrasyon sağlandığını, ürünü tasarlarken entegrasyonları düşünerek önce API sonra önyüzü yaptıklarını anlattı. Cenk Soyak, AloTech kullanan 300’den fazla müşteri olduğunu ve 12 binden fazla kullanıcıya programı ulaştırdıklarını ayrıca 10’dan fazla ülkeye hizmet verdiklerini açıkladı.

 

“Amacımız, yurtdışında bilinen bir Türk teknoloji markası oluşturmak”

AloTech Ceo’su Cenk Soyak, AloTech markasının Türkiye için iyi bir marka olduğunu ancak yurtdışında farklı bir isim kullanmayı tercih ettiklerini ve ismin “Call Center Studio” olacağını belirtti. Soyak, amaçlarının Türkiye’den çıkan bir başarı hikayesi yaratmak olduğunu da sözlerine ekledi.

 

Videonun tamamı için ;

Dünya standartlarında bir çağrı merkezi platformu ile operasyonunuzu güçlendirin

Ücretsiz demo talebinde bulunun ve operasyonunuzun ihtiyaçlarına göre yapılandırmalar ve entegrasyonları oluşturmaya bugünden başlayalım
PAYLAŞ

Diğer İçerikler

10 Haziran 2020
Müşteri Deneyiminizi Nasıl Geliştirebilirsiniz?

Yıllar içinde müşterilerin ihtiyaçları ile beraber beklentileri de değişti. Dijitalleşmeyle birlikte çağrı merkezleri, yalnızca gelen çağrıları cevaplayan ve önceden belirlenmiş bilgilere göre müşterileri yönlendiren bir sistemin ötesine geçmeye başlıyorlar. Peki çağrı merkeziniz bu değişime ayak uydurabiliyor mu?

8 Nisan 2019
Sektörün Nabzı AloTech ile Bilgi Üniversitesi’nde Tutuldu

İstanbul Bilgi Üniversitesi Santral İstanbul Kampüsü’nde gerçekleşen CRM – Çağrı Merkezi Entegrasyonları Etkinliğinde; AloTech müşterileri çağrı merkezlerinde yaptıkları CRM entegrasyonlarından bahsetti

19 Ekim 2020
Çağrı Merkezi ve CRM Entegrasyonu Neden Önemli?

Çağrı merkezleri, CRM için son derece önemli olan bir unsurdur. Çağrı merkezi ile CRM’in çok daha etkili bir şekilde kullanılabilmesi günümüz teknolojileriyle daha da mümkün hale geldi. CRM, etkileşimde bulunduğunuz müşterilerin profillerini oluşturmak için tüm kişilerinizi yönetir ve müşteri adaylarını ve müşteri bilgilerini toplar.

Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu ile Tanışın

Çok Kanallı İletişim
Hızlı Kurulum, Kolay Entegrasyon
Taahhütsüz Kullandığın Kadar Öde!
İstediğin Yerden Çalış

AloTech hakkındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın!

Kaydınız yapıldı. İlginiz için teşekkür ederiz. Kapat