AloTech CEO'su Cenk Soyak ve CTO'su İdris Avcı, girişimcilik hikayesini Arman & Koray YollardaTV kanalına anlattı. 

 

Soyak ve Avcı, AloTech’in eski çağrı merkezi yazılımlarına benzemediğini, herhangi bir kurulum olmadan, sadece browser üzerinden kullanıcı adı ve şifre ile müşterilerin rahatça kullanabilmelerini sağladıklarını belirttiler.

 

“300'ün üzerinde müşteri, 12 bin üzerinde kullanıcı var”

İdris Avcı, web tabanlı ara yüz sayesinde özellikle SaaS ve e-ticaret firmaları ile kolay entegrasyon sağlandığını, ürünü tasarlarken entegrasyonları düşünerek önce API sonra önyüzü yaptıklarını anlattı. Cenk Soyak, AloTech kullanan 300'den fazla müşteri olduğunu ve 12 binden fazla kullanıcıya programı ulaştırdıklarını ayrıca 10'dan fazla ülkeye hizmet verdiklerini açıkladı.

 

“Amacımız, yurtdışında bilinen bir Türk teknoloji markası oluşturmak”

AloTech Ceo'su Cenk Soyak, AloTech markasının Türkiye için iyi bir marka olduğunu ancak yurtdışında farklı bir isim kullanmayı tercih ettiklerini ve ismin "Call Center Studio" olacağını belirtti. Soyak, amaçlarının Türkiye’den çıkan bir başarı hikayesi yaratmak olduğunu da sözlerine ekledi.

 

Videonun tamamı için ;



alotech cenk soyak bulut çağrı merkezi çağrı merkezi çağrı merkezi bulutu bulut santral idris avcı

Sosyal Medya'da Bizi Takip Edin

Bilgisayar Mühendisliği neden avantajlı?
Bilgisayar Mühendisliği neden avantajlı?
Bir Önceki Kayıt