7 webinarımızda 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?

Çağrı Merkezi Fuarı’nda AloTech’e Yoğun İlgi

Hüseyin Özkale
3 Nisan 2019
3 dakikalık okuma
GERİ DÖN

Çağrı merkezi sektörünü bir araya getiren, sektörel yeniliklerin ve teknolojik gelişmelerin paylaşıldığı, dünya çapındaki eğilimlerin sunulduğu Türkiye Çağrı Merkezi Konferansı ve Fuarı, bu sene 11. kez 14-15 Ekim 2015 tarihlerinde Haliç Kongre Merkezi’nde gerçekleştirildi.

Çağrı merkezi sektörünü iki gün boyunca bir araya getiren organizasyonda Google’ın yenilikçi çağrı merkezi altyapısını dünyaya örnek gösterdiği AloTech, çağrı merkezi sektörünün ihtiyaçlarına yönelik yeni teknolojilerini katılımcılar ile paylaştı.

Müşterilerine çağrı merkezi hizmeti sunmak isteyen işletmelere tüm çağrı merkezi fonksiyonlarını internet üzerinden “hizmet” olarak sunan AloTech; yatırım maliyetleri, bakım, onarım, lisanslama ve güncelleme gibi işletme gereksinimleri olmayan bulut hizmetleriyle çağrı merkezlerine esneklik, maliyet avantajı, yönetim ve kullanım kolaylığı kazandırdığı yenilikçi çözümleri ile fuarda dikkatleri üzerine çekti.

Bulut teknolojilerinin Türkiye’deki öncüleri arasında yer alan AloTech; Bulut Santral, Bulut Çağrı Merkezi ve Kanal Çağrı Yönetimi hizmetleri ile tüm hizmet portföyünü kullandığın kadar öde modeliyle ücretlendirmesiyle de öne çıkıyor.

Çağrı merkezi alanındaki yenilikçi hizmetleri nedeniyle yalnızca Türkiye değil dünyada da tercih edilen global bir markaya dönüşen AloTech’in İngiltere, Hollanda ve Kanada’da birçok müşterisi; Almanya, Belçika, ABD ve Azerbaycan’da ise kullanıcıları bulunuyor.

“Sadece trendleri takip etmiyor, trendlere yön de veriyoruz”

Fuarda gördükleri yoğun ilgi hakkında değerlendirmede bulunan AloTech Kurucu CEO’su Cenk Soyak, “Bu yıl 11’incisi düzenlenen Türkiye Çağrı Merkezi Konferansı ve Fuarı’nın sektör profesyonellerini bir araya getiren önemli bir platform olduğunu düşünüyoruz. Türkiye’deki sektör temsilcilerinin dünya çapındaki trendleri ve yenilikleri takip edebilme fırsatı yakaladığı konferans, sektörel iletişimi güçlendirmekle kalmıyor aynı zamanda ülkemizdeki çağrı merkezi endüstrisinin gelişim sürecinde de itici bir güç yaratıyor. Dünya genelindeki trendleri takip etmekle kalmayıp bu trendleri şekillendiren bir şirket olan AloTech’in tanıtımını yaptığı çözümler de bu nedenle oldukça yoğun ilgi gördü.” dedi.

Google, AloTech’i tüm dünyaya örnek göstermişti

AloTech getirdiği yenilikçi çözümler nedeniyle 2014 yılında Endeavor 56. Uluslararası Seçim Paneli’nde Endeavor Girişimcisi seçilirken İngiltere Ticaret ve Yatırım Odası tarafından da “Anadolu’nun Teknoloji Girişimi” ödülüne layık görülmüştü. Aynı yıl EuroCloud Ödülleri’nde en iyi SaaS hizmeti jüri özel ödülünün sahibi olan AloTech, 2015 yılında ise dünyanın en prestijli bulut ödülleri arasında yer alan Bulut İnovasyon Dünya Kupası’nda birincilik koltuğuna oturdu.

Dünya teknoloji devi Google ise bu yılın Eylül ayında yaptığı duyuruda, dünyanın herhangi bir yerine 30 dakikada çağrı merkezi kuran AloTech’in yenilikçi çözümünü tüm dünyaya örnek çalışma olarak göstermişti.

 

Dünya standartlarında bir çağrı merkezi platformu ile operasyonunuzu güçlendirin

Ücretsiz demo talebinde bulunun ve operasyonunuzun ihtiyaçlarına göre yapılandırmalar ve entegrasyonları oluşturmaya bugünden başlayalım
PAYLAŞ

Diğer İçerikler

19 Ekim 2020
Çağrı Merkezi ve CRM Entegrasyonu Neden Önemli?

Çağrı merkezleri, CRM için son derece önemli olan bir unsurdur. Çağrı merkezi ile CRM’in çok daha etkili bir şekilde kullanılabilmesi günümüz teknolojileriyle daha da mümkün hale geldi. CRM, etkileşimde bulunduğunuz müşterilerin profillerini oluşturmak için tüm kişilerinizi yönetir ve müşteri adaylarını ve müşteri bilgilerini toplar.

23 Ekim 2020
Baştan Sona Numara Maskeleme Kılavuzu

Numara maskeleme, telefon numaranızı karşı tarafın görmesine izin vermeyen bir numara gizleme hizmetidir. Bulut çağrı merkezleri tarafından sunulan bu hizmet, müşterilerin ve hizmeti alan işletmelerin bilgilerini koruyarak gizlilik sağlar.

5 Nisan 2019
Şirketlerin buluta geçişe bakış açısı nasıl?

Çağrı merkezleri geleneksel yapılarda hazırlandığı zaman şirketler için öncelikli olarak ciddi bir bütçe kullanımı gerektiriyor. Bina tercihi, ofis kurulumu, network kurulumu ve pek çok konuda önemli yatırım ve harcamalara sebep oluyor. Bir diğer konu ise zaman. Geleneksel çağrı merkezi oluşumları fiziksel kurulum ve hazırlıklardan dolayı ciddi anlamda zaman kaybına neden olabiliyor.

Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu ile Tanışın

Çok Kanallı İletişim
Hızlı Kurulum, Kolay Entegrasyon
Taahhütsüz Kullandığın Kadar Öde!
İstediğin Yerden Çalış

AloTech hakkındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın!

Kaydınız yapıldı. İlginiz için teşekkür ederiz. Kapat