7 webinarımızda 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?

Çağrı Merkezi Çalışanları için 5 Sağlıklı Öneri

Hüseyin Özkale
25 Şubat 2020
2 dakikalık okuma
GERİ DÖN

Biliyoruz, çok yoruluyorsunuz. Yoğun çağrı trafikleri, bitmek bilmeyen müşteri talepleri ve daha fazlası… Bu yoğun tempoya ayak uydurmak zor olsa da imkansız değil. Sizin için hazırladığımız 5 sağlıklı önerimiz için okumaya devam edin!

1) Daha Çok Su

Her çalışan gibi kahveyi çok seviyor olabilirsiniz fakat gün içinde kahveye biraz ara verip daha fazla su içmek sağlığınız için çok önemli. Yeterli miktarda su içmek algınızı ve zihinsel performansınızı olumlu etkiler.

2) Karbonhidrat Tüketiminizi Azaltın

Her ne kadar fast-food yiyeceklere bayılıyor olsanız da düzenli olarak sebze, meyve ve yüksek proteinli yemekler yemek serotonin hormonunuzu arttırarak sizi daha sağlıklı yapacak.

3) Kötü Alışkanlıkları Bırakın

Alkol ve sigara kullanımının gerginliğinizi aldığını hissetseniz de maalesef işin aslı öyle değil. İkisi de sağlığınızı olumsuz etkileyecek pek çok madde içermekte. Hasta olmanızı istemeyiz değil mi 🙂

4) Göz Egzersizleri Yapın

20-20-20 kuralını uygulayın. Tek yapmanız gereken her 20 dakikada bir 20 saniye yaklaşık 20 metre ve uzağındaki bir şeye bakmak. Aynı zamanda bu kural zihninizi rahatlatarak daha sağlıklı düşünmenizi sağlar.

5) Uyku Düzeninizi İyileştirin

Aslında hepimiz gece kuşuyuz fakat ertesi gün bolca enerjiye ihtiyacımız olacak. Bunun için de iyi bir uyku şart. Düzenli bir uyku yaratıcılıktan tutun, sorun çözme becerisine kadar birçok özelliğinizi geliştirir.

Dünya standartlarında bir çağrı merkezi platformu ile operasyonunuzu güçlendirin

Ücretsiz demo talebinde bulunun ve operasyonunuzun ihtiyaçlarına göre yapılandırmalar ve entegrasyonları oluşturmaya bugünden başlayalım
PAYLAŞ

Diğer İçerikler

4 Ocak 2021
Mutlu Çağrı Merkezi Çalışanları Mutlu Müşteriler Anlamına Mı Geliyor?

Çağrı merkezi çalışanları, iş süreçleri boyunca farklı müşteri tipleriyle karşılaşıyor. En yaygın olanlar ise hayal kırıklığına uğramış, sorun yaşayan ve süreçten memnun olmamış mutsuz müşteriler. Zorlu müşteriler ve diğer sorunlar ele alındığında, müşteri hizmetlerinin ilk aşamasında çalışmak kolay değil. Ancak çalışan mutluluğu ve motivasyonu ile iş süreçlerini iyileştirmek mümkün.

3 Nisan 2019
Cenk Soyak ile AloTech – Startup Turkey 2016 Röportajı

Etohum tarafından, bu yıl Startup Turkey Challenge 2016’nın kazananı olan AloTech’in CEO’su ve kurucusu olan Cenk Soyak ile girişimi ve etkinliğe dair kısa bir röportaj gerçekleştirildi.

1 Nisan 2019
Gelişen teknoloji çağrı merkezlerine ne gibi çözümler sunuyor?

Alotech CEO’su Cenk Soyak çağrı merkezi teknolojilerindeki son yenilikleri Wise.tv’ye anlattı.

Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu ile Tanışın

Çok Kanallı İletişim
Hızlı Kurulum, Kolay Entegrasyon
Taahhütsüz Kullandığın Kadar Öde!
İstediğin Yerden Çalış

AloTech hakkındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın!

Kaydınız yapıldı. İlginiz için teşekkür ederiz. Kapat