7 webinarımızda 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?

Bulut Çağrı Merkezinin (Cloud Call Center) ne gibi faydaları vardır?

Hüseyin Özkale
2 Nisan 2019
2 dakikalık okuma
GERİ DÖN

IT Uzmanı olarak çalıştığım zamanlarda yaşadığım zorlukları sizlerle paylaşmak isterim.

X firmasının Çağrı Merkezi ürününü kullanmak için yazılımına ve donanımına yıllık yüksek miktarlar ödüyorduk.

Sistemin tüm bakımlarını benim yapıyor olmam, ses kayıtlarının yedeklenmesini sağlamam, sunucunun Migration ve Update’lerin yapılması, sistemin sürekliliğinin sağlanması gibi birçok iş yükü ile karşılaşıyor ve büyük bir sorumluluk içerisinde kalıyordum.

Tabii bunun yanında kullanıcıların ayrı bir VLAN üzerinden sunucu ile haberleşmesini ve ses kesintisi gibi aşılması çok zor olan bir yapıyı ayağa kaldırıp kesintisiz hizmet sağlamaya çalışıyordum.

Zamanımın çoğunluğu 7/24 sistemle ilgili sorun yaşandığında bir alarm mekanizması için beni haberdar edecek third party yazılımlar aramak, Agent’lar da yaşanan sorunları çözmek gibi uzmanlık ve mühendislik gerektiren konularda araştırmalar yapmak ile geçiyordu.

AloTech Bulut Çağrı Merkezini kullanmaya başladığımızdan beri sunucu yok, ayrı bir donanım yok, ayrı bir network yok, ses kayıtlarının yedeğini almak yok !

Dilediğim zaman ses kayıtlarına ulaşabilme imkanı, Always on , sistemin fail olması durumunda yedek sunucuların kesintiyi hissettirmeden devreye girmesi gibi birçok felaket senaryolarında biz IT uzmanlarının hayatını kurtaran bir yapı sunmaktadır.

Hayatımızı kolaylaştıracak Cloud Call Center – Alo-Tech Bulut Çağrı Merkezi ile bunca yükten kurtulma zamanı!!!

Dünya standartlarında bir çağrı merkezi platformu ile operasyonunuzu güçlendirin

Ücretsiz demo talebinde bulunun ve operasyonunuzun ihtiyaçlarına göre yapılandırmalar ve entegrasyonları oluşturmaya bugünden başlayalım
PAYLAŞ

Diğer İçerikler

4 Kasım 2021
Uzaktan çalışan müşteri temsilcilerinin verimliliğini artırmanın 8 yolu

Uzaktan çalışan müşteri temsilcilerinin verimliliğini arttırmanın 8 yolu   Müşteri temsilcilerinizin verimliliği, işletmenin başarısı için kilit faktörlerden birisidir. Uzaktan çalışırken, tüm takım içinde güçlü bir bağ kurmak ve bu bağı sağlamak zor olabilmektedir. Son 10 yılda uzaktan çalışmanın popülerliği %91’den daha fazla artış gösterdi. Dahası 2020 yılı birçok şirketin evden çalışma şeklinde çalışmaya geçmesini zorunlu […]

30 Eylül 2021
Buluta Karşı Fiziksel Çağrı Merkezleri – Temel Farklar, Faydalar ve Daha Fazlası

Buluta Karşı Fiziksel Çağrı Merkezleri – Temel Farklar, Faydalar ve Daha Fazlası Bulut Çağrı Merkezi Nedir? İşletme sunucusuyla bulut üzerinde barındırılan bulut çağrı merkezi, tüm müşteri iletişimini ele alan bir merkezdir. Merkez bulutta olduğu için tüm gelen ve giden çağrılar ve sosyal medya erişimleri dahil olmak üzere tüm müşteri etkileşimlerini her yerden erişilebilir şekilde gerçekleştirmeye […]

10 Aralık 2019
Zoho MeetUp’ta “Deneyimli Sesler” Konuştu

CRM pazarının önemli bir oyuncusu olan Zoho’nun Türkiye partneri Cloudyflex tarafından düzenlenen Zoho MeetUp etkinliğinde, AloTech kurucu ortağı İdris Avcı konuşmacı olarak yer aldı.

Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu ile Tanışın

Çok Kanallı İletişim
Hızlı Kurulum, Kolay Entegrasyon
Taahhütsüz Kullandığın Kadar Öde!
İstediğin Yerden Çalış

AloTech hakkındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın!

Kaydınız yapıldı. İlginiz için teşekkür ederiz. Kapat