7 webinarımızda 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?

Zoho MeetUp’ta “Deneyimli Sesler” Konuştu

Hüseyin Özkale
10 Aralık 2019
3 dakikalık okuma
GERİ DÖN

CRM pazarının önemli bir oyuncusu olan Zoho’nun Türkiye partneri Cloudyflex tarafından düzenlenen Zoho MeetUp etkinliğinde, AloTech kurucu ortağı İdris Avcı konuşmacı olarak yer aldı. Tecrübeli Zoho kullanıcılarının deneyimlerini aktardığı etkinlikte finans sektörünün önde gelen kuruluşlarından BtcTurk Müşteri Hizmetleri Müdürü Barış Durlanık ve medikal sağlık şirketi MCAN Health Dijital Pazarlama Yöneticisi Ufuk Kolsuz da konuşmacılar arasındaydı. 

Cloudyflex CEO’su Haluk Çavuşoğlu’nun açılış konuşmasıyla başlayan etkinlik, Çavuşoğlu’nun Zoho ailesindeki yenilikler ve gelişmeler hakkındaki sunumuyla devam etti. Çavuşoğlu’nun sunumunun ardından Zoho’yu etkin olarak kullanan deneyimli kullanıcıların tecrübelerini aktardığı etkinlikte katılımcılara networking imkanı da sunuldu. 

Çağrı Merkezi 4.0

Geleneksel çağrı merkezleri gerçekten günümüz ihtiyaçlarına cevap veriyor mu? Sürdürülebilir mi? Yoksa yenilikçi bir çözüm mü gerekiyor? Değişen iş ihtiyaçlarından ve bulut çağrı merkezi çözümlerinden bahseden İdris Avcı, bulut teknolojisinin çağrı merkezi sektörüne yeni bir soluk getirdiğini vurguladı.

Whatsapp entegrasyonuyla ilgili yoğun bir operasyon yürüttüklerini söyleyen Avcı, dünya üzerinde 1,5 milyar, Türkiye’de ise 43 milyon tekil kullanıcıya sahip Whatsapp’ın, kolay ve erişilebilir olmasından dolayı çok önemli bir mecra olduğunun altını çizdi. 

Whatsapp entegrasyonuyla çağrı merkezlerinin üzerindeki yükün hafifletilebileceğini söyleyen Avcı, kalabalık bir müşteri temsilcisi ekibi çalıştırmak yerine Chatbot’un aktif olarak kullanılabileceğini belirtti. Bununla birlikte AloTech Arge ekibinin büyük bir kısmının Whatsapp entegrasyonuyla ilgili çalıştığını vurgulayan Avcı, Whatsapp entegrasyonunu kullanan müşterilerin geri dönüşlerinin çok olumlu olduğunun altını çizdi.

Konuşmasına Zoho CRM hakkındaki tecrübelerini anlatarak devam eden İdris Avcı, Zoho’dan çok memnun olduklarını ve CRM’i etkin olarak kullandıklarını belirtti.

Whatsapp entegrasyonuyla ilgili detaylı bilgiye buradan ulaşabilirsiniz.

İdris Avcı, Türkiye’de ve dünyada buluta doğru bir yöneliş olduğunu ve 2025’te her 4 çağrı merkezinden 3’ünün bulutta çalışacağını belirtti. Whatsapp ve Facebook Messenger gibi mobil platformlarda sıkça kullanılan uygulamaları da AloTech platformuna entegre ettiklerini açıklayan İdris Avcı, AloTech olarak bu sene en çok yatırım yapılan iki konunun Whatsapp ve chatbot olduğunu söyledi.

Dünya standartlarında bir çağrı merkezi platformu ile operasyonunuzu güçlendirin

Ücretsiz demo talebinde bulunun ve operasyonunuzun ihtiyaçlarına göre yapılandırmalar ve entegrasyonları oluşturmaya bugünden başlayalım
PAYLAŞ

Diğer İçerikler

29 Temmuz 2020
Çok kanallı çağrı merkezleri markalara neler kazandırır?

İnternetin ve dijital çözümlerin gelmesiyle müşterilerin her alandaki beklentileri değişti. Özellikle de markalarla ve işletmelerle iletişim kurmak söz konusu olduğunda modern çağda müşteriler kişiselleştirilmiş bir hizmet bekliyor.

31 Aralık 2019
Çağrı Merkezinizi Buluta Taşımak İçin 8 Neden

Geleneksel çağrı merkezleri değişen iş ihtiyaçlarına cevap verebiliyor mu? Yatırım maliyeti, teknik personel ihtiyacı, entegrasyon maliyetleri, hız problemleri… Bulut çağrı merkezi çözümleri ile ölçeklendirilebilir, hızlı ve kişiselleştirilebilir bir müşteri deneyimi yaratın, çağrı merkezinizi teknolojik yönetin! Çağrı merkezinizi buluta taşımak için 8 neden.

1 Haziran 2020
Çağrı Merkezlerinde Yeni Normal’e Geçiş

Televizyon programları, basın ve sosyal medya “yeni normal” söylemi altında yeni bir yaşam tarzından bahsediyor. COVID-19 nedeniyle hayatımıza giren bu söylemle bazı insanların iş hayatı değişecek gibi. Peki neler değişecek?

Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu ile Tanışın

Çok Kanallı İletişim
Hızlı Kurulum, Kolay Entegrasyon
Taahhütsüz Kullandığın Kadar Öde!
İstediğin Yerden Çalış

AloTech hakkındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın!

Kaydınız yapıldı. İlginiz için teşekkür ederiz. Kapat