7 webinarımızda 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?

Zoho MeetUp 2019 Etkinliği

Hüseyin Özkale
9 Nisan 2019
1 dakikalık okuma
GERİ DÖN

Ocak ayında Cloudyflex’in 3.sünü gerçekleştirdiği Zoho MeetUp etkinliğindeydik. CRM pazarının önemli bir oyuncusu olan Zoho, yaptığı bu etkinlikteki katılımcı sayısı ile Türkiye pazarında da önemli bir oyuncu olduğunu gösterdi.

 

Etkinlikte; Zoho CRM’i verimli kullanabilmek için ipuçlarının verildiği, müşterilerin başarı hikayelerini paylaştığı ve Zoho CRM’in uygulamalı anlatımlarına yer verildi. AloTech, Monitera, İstanbul Business School gibi sektöründe başarılı firmalar, Zoho’nun sağladığı başarılı uygulamalardan söz etti.

 

Zoho CRM kullanıcılarından biri olarak AloTech CTO’su İdris Avcı, Zoho’nun şirket içerisindeki kullanım noktaları, AloTech ve Zoho iş uygulamalarını beraber kullanan müşterilerdeki entegrasyonlar hakkında bilgiler paylaştı.

Dünya standartlarında bir çağrı merkezi platformu ile operasyonunuzu güçlendirin

Ücretsiz demo talebinde bulunun ve operasyonunuzun ihtiyaçlarına göre yapılandırmalar ve entegrasyonları oluşturmaya bugünden başlayalım
PAYLAŞ

Diğer İçerikler

2 Aralık 2020
Çağrı Merkezi Teknolojilerinin Müşteri Temsilcisi Eğitimi Üzerindeki Etkisi

Çağrı merkezlerinin başarısında, kullanılan teknoloji kadar çağrı merkezi çalışanları tarafından sunulan hizmetin kalitesi de büyük önem taşıyor. Yeni teknolojiler, çağrı merkezi süreçlerinin otomatikleştirilmesi sayesinde müşterilerle yapılan konuşmaların daha verimli olmasına izin veriyor.

31 Aralık 2019
Çağrı Merkezinizi Buluta Taşımak İçin 8 Neden

Geleneksel çağrı merkezleri değişen iş ihtiyaçlarına cevap verebiliyor mu? Yatırım maliyeti, teknik personel ihtiyacı, entegrasyon maliyetleri, hız problemleri… Bulut çağrı merkezi çözümleri ile ölçeklendirilebilir, hızlı ve kişiselleştirilebilir bir müşteri deneyimi yaratın, çağrı merkezinizi teknolojik yönetin! Çağrı merkezinizi buluta taşımak için 8 neden.

5 Nisan 2019
Şirketlerin buluta geçişe bakış açısı nasıl?

Çağrı merkezleri geleneksel yapılarda hazırlandığı zaman şirketler için öncelikli olarak ciddi bir bütçe kullanımı gerektiriyor. Bina tercihi, ofis kurulumu, network kurulumu ve pek çok konuda önemli yatırım ve harcamalara sebep oluyor. Bir diğer konu ise zaman. Geleneksel çağrı merkezi oluşumları fiziksel kurulum ve hazırlıklardan dolayı ciddi anlamda zaman kaybına neden olabiliyor.

Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu ile Tanışın

Çok Kanallı İletişim
Hızlı Kurulum, Kolay Entegrasyon
Taahhütsüz Kullandığın Kadar Öde!
İstediğin Yerden Çalış

AloTech hakkındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın!

Kaydınız yapıldı. İlginiz için teşekkür ederiz. Kapat